arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۱۲ - ۲۲ بهمن ۱۳۸۹

رئیس جمهور ترکیه به همراه 300 نفر به تهران می آید

رئیس جمهور ترکیه که اوایل هفته آینده به تهران سفر می کند در راس هیئت حدود 300 نفره، متشکل از 135 مقام دولتی و بیش از 100 تاجر عازم جمهوری اسلامی ایران می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس جمهور ترکیه که اوایل هفته آینده به تهران سفر می کند در راس هیئت حدود 300 نفره، متشکل از 135 مقام دولتی و بیش از 100 تاجر عازم جمهوری اسلامی ایران می شود.

به گزارش خبرنگار مهر ، عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه قرار است روز یکشنبه 24 بهمن 1389 به منظور انجام سفری چهار روزه به ایران سفر کند و بازدید از شهرهای اصفهان و تبریز نیز در برنامه او قرار دارد.

گل را در این سفر هیئتی بلند پایه شامل 135 مقام دولتی همراهی می کنند و علاوه بر این بیش از 100 تاجر و 25 خبرنگار نیز در هیئت او حضور دارند.

همچنین 4 وزیر کابینه گل، شامل وزیران خارجه، کشور،انرژی و مشاور در امور خارجی نیز در این سفر رئیس جمهور ترکیه را همراهی می کنند.

عبدالله گل در سفر به تهران با رئیس جمهور اسلامی ایران و برخی دیگر از مقامات از جمله معاون اول رئیس جمهور و وزیرامورخارجه و رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه و احمد داوود اوغلو وزیرامورخارجه این کشور به همراه همسرانشان به جمهوری اسلامی ایران سفر می کنند.

رئیس جمهور ترکیه روز سه شنبه به اصفهان و روز چهارشنبه به تبریز سفر خواهد کرد.
برچسب ها: عبدالله گل ، ترکیه ، ایران
نظرات بینندگان