صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۶:۳۸
کد خبر: ۱۵۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۳
دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: 6 بازيکن سپاهان از اردوي تيم ملي خط نخورده و به اردوي آفريقاي جنوبي اعزام مي‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: 6 بازيکن سپاهان از اردوي تيم ملي خط نخورده و به اردوي آفريقاي جنوبي اعزام مي‌شوند.
 

  مهدي محمد نبي در مورد اعزام بازيکنان به اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي اظهار داشت: به هيچ عنوان بحث خط خوردن 6 بازيکن سپاهان مطرح نيست، بلکه از روز شنبه روند اعزام نفرات باقي مانده به اردوي تيم ملي آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنيم، وي افزود: روز شنبه حامد لک و کريم انصاري‌فرد از تراکتورسازي، سوشا مکاني، بختيار رحماني و مهرداد جماعتي از تيم فولاد و عليرضا بيرانوند از تيم نفت به آفريقاي جنوبي خواهند رفت.

نبي يادآور شد: با توجه اينکه بازيکنان استقلال ديرتر به تهران مي‌رسند، قرار شد شنبه و يکشنبه را استراحت کنند و در  روز دوشنبه اين 4 بازيکن استقلال يعني خسرو حيدري، آندرانيک تيموريان، هاشم بيک زاده و امير حسين صادقي به همراه مجيد صالح دستيار جديد کارلوس کي‌روش عازم اردوي تيم ملي فوتبال مي‌شوند.

دبيرکل فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌هايي که با خليليان مديرعامل باشگاه سپاهان داشته‌ايم و نظرات سرمربي تيم ملي فوتبال به اين جمع بندي رسيديم که بتوانيم بازيکنان سپاهان را هم در همين اردو در اختيار داشته باشيم.

وي تصريح کرد: به هيچ عنوان بازيکني از جمله 6 بازيکن تيم سپاهان از اردوي تيم ملي خط نخورده‌ و اين بحث صحت ندارد. فردا (شنبه) فدراسيون فوتبال در مورد وضعيت اعزام بازيکنان سپاهان تصميم گيري خواهد کرد و تمام سعي ما اين است که آنها در همين اردو به تيم ملي اضافه شوند.

نبي درباره وضعيت جواد نکونام تاکيد کرد: تلاش ما اين است تا روز دوشنبه کارهاي مربوط به جواد نکونام را نيز انجام دهيم تا او نيز به اردوي تيم ملي فوتبال در آفريقاي جنوبي ملحق شود.