arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۰۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۳

نبي: 6بازيکن سپاهان خط نخورده‌اند

دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: 6 بازيکن سپاهان از اردوي تيم ملي خط نخورده و به اردوي آفريقاي جنوبي اعزام مي‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دبيرکل فدراسيون فوتبال گفت: 6 بازيکن سپاهان از اردوي تيم ملي خط نخورده و به اردوي آفريقاي جنوبي اعزام مي‌شوند.
 

  مهدي محمد نبي در مورد اعزام بازيکنان به اردوي تيم ملي در آفريقاي جنوبي اظهار داشت: به هيچ عنوان بحث خط خوردن 6 بازيکن سپاهان مطرح نيست، بلکه از روز شنبه روند اعزام نفرات باقي مانده به اردوي تيم ملي آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنيم، وي افزود: روز شنبه حامد لک و کريم انصاري‌فرد از تراکتورسازي، سوشا مکاني، بختيار رحماني و مهرداد جماعتي از تيم فولاد و عليرضا بيرانوند از تيم نفت به آفريقاي جنوبي خواهند رفت.

نبي يادآور شد: با توجه اينکه بازيکنان استقلال ديرتر به تهران مي‌رسند، قرار شد شنبه و يکشنبه را استراحت کنند و در  روز دوشنبه اين 4 بازيکن استقلال يعني خسرو حيدري، آندرانيک تيموريان، هاشم بيک زاده و امير حسين صادقي به همراه مجيد صالح دستيار جديد کارلوس کي‌روش عازم اردوي تيم ملي فوتبال مي‌شوند.

دبيرکل فدراسيون فوتبال خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌هايي که با خليليان مديرعامل باشگاه سپاهان داشته‌ايم و نظرات سرمربي تيم ملي فوتبال به اين جمع بندي رسيديم که بتوانيم بازيکنان سپاهان را هم در همين اردو در اختيار داشته باشيم.

وي تصريح کرد: به هيچ عنوان بازيکني از جمله 6 بازيکن تيم سپاهان از اردوي تيم ملي خط نخورده‌ و اين بحث صحت ندارد. فردا (شنبه) فدراسيون فوتبال در مورد وضعيت اعزام بازيکنان سپاهان تصميم گيري خواهد کرد و تمام سعي ما اين است که آنها در همين اردو به تيم ملي اضافه شوند.

نبي درباره وضعيت جواد نکونام تاکيد کرد: تلاش ما اين است تا روز دوشنبه کارهاي مربوط به جواد نکونام را نيز انجام دهيم تا او نيز به اردوي تيم ملي فوتبال در آفريقاي جنوبي ملحق شود.

نظرات بینندگان