صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۰۸:۴۳
کد خبر: ۱۹۳۰۰۷
تعداد نظرات: ۱۶۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۳
حسین شریعتمداری در مورد هاشمی، از عباراتی چون «سخیف»، «بی پایه» ، «عوامانه»، «حضور در کنار پادوهای بی‌شخصیت‌ سیاسی»، ««عضویت یک گروه سیاسی»، « کودکانه» ، «خنده‌دار» ، «همسو با اقدامات وطن‌فروشانه» و ... استفاده کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان طی یادداشتی ، ضمن حمله به آیت الله هاشمی به دلیل سخنان اخیرش در «همزبانی نتانیاهو و منتقدان مذاکرات هسته ای»، حکم جدیدی صادر کرد و گفت: هاشمی دیگر استوانه نظام نیست.

به گزارش سرویس سیاسی انتخاب ؛ وی که سعی می کند به صورت روزانه در ستون اخبار ویژه کیهان، مطالب تند و موهنی در مورد رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام منتشر کند، در این یادداشت نیز، از عباراتی چون «سخیف»، «بی پایه» ، «عوامانه»، «حضور در کنار پادوهای بی‌شخصیت‌ سیاسی»، ««عضویت یک گروه سیاسی»، « کودکانه» ، «خنده‌دار» ، «همسو با اقدامات وطن‌فروشانه» و ... در مورد هاشمی استفاده کرده است.

متن این یادداشت در ادامه می آید:

-۱ «برتولت برشت» نمایشنامه‌نویس و شاعر بلندآوازه آلمانی از قول بازیگر نقش اول یکی از نمایشنامه‌های خود می‌گوید: «شرم‌آور است!... چرا هنوز متوجه نشده‌ای که می‌توان به یک نفر برای همیشه دروغ گفت و می‌توان برای یک بار به همه دروغ گفت، اما هرگز نمی‌توان برای همیشه به همه دروغ گفت».

در گرماگرم مذاکرات هسته‌ای ایران و ۵+۱ در ژنو و در حالی که نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منظور خام کردن تیم هسته‌ای کشورمان و آماده‌سازی آنان برای اعطای امتیازات بیشتر، به آمریکا رفته و قرار بود طی سخنانی در کنگره، نقش مخالف توافق پیش‌روی را بازی کند، آقای هاشمی رفسنجانی در اقدامی عجیب که با توجه به هوش سیاسی ایشان دور از انتظار بود، منتقدان داخلی را به باد اتهام گرفت و گفت؛ «در‌مهمترین پروژه دولت که تیم مذاکره‌کننده است و مورد حمایت مقام‌معظم‌رهبری قرار دارد، خودشان هم تکرار می‌کنند که با برنامه رهبری کار را پیش می‌برند اما این دلواپسان چه بر سرشان می‌آورند و با نتانیاهو همنوا شده‌اند. هاشمی رفسنجانی با اشاره به سفر نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا ادامه داد: او آنجا رفته و اوباما را تحریک می‌کند و اینجا هم دلواپسان می‌گویند که ما اسرار را می‌گوییم؛ نمی‌دانیم این چه سری است؛ آنها هم از شیطان هستند و از آن طرف دارند کار می‌کنند اما در حال حاضر نزدیک به نتیجه رسیده‌ایم. رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: زمانی که تیم مذاکره‌کننده باز می‌گردد به جای استقبال از آنها دلواپسان چیزهایی می‌گویند که نباید بگویند. وی با اشاره به انتقادات مجلس از تیم مذاکره‌کننده ادامه داد: تریبون مجلس باز است و هر چه می‌خواهند می‌گویند و برخی هم این دروغها را باور می‌کنند و اینها مزاحمت است»!

-۲ با عرض پوزش از آقای هاشمی رفسنجانی باید گفت؛ اظهارنظر ایشان درباره موضوع یادشده به اندازه‌ای سخیف است که نمی‌توان باور کرد، این اظهارات بی‌پایه و عوامانه مورد قبول خود ایشان نیز باشد. یعنی آیت‌الله هاشمی با آن سوابق چند ده ساله و حضور در مسئولیت‌های بلندپایه نظام به این نتیجه رسیده‌اند که آمریکا اصرار دارد در توافق پیش‌روی به ایران امتیازات فراوانی بدهد! ولی نتانیاهو از اینکه آمریکا با ایران از در دوستی درآمده و دشمنی‌ها را کنار گذاشته، عصبانی و ناراحت است؟!... به یقین آقای هاشمی رفسنجانی در دورترین افق‌های ذهن خود نیز بر این باور نیست. پس ماجرا چیست؟! بخوانید!

-۳ تأسف‌آور است، ولی قابل انکار نیست که آیت‌الله هاشمی رفسنجانی امروز با رفسنجانی دهه‌های اول انقلاب تفاوت فراوانی دارد. ایشان دیگر به عنوان یکی از استوانه‌های نظام شناخته نمی‌شود، بلکه جایگاه پیشین خود را - به هر علت! - از دست داده است و از سکوی بلند «شخصیت سیاست‌ساز و استوانه نظام» به «عضویت یک گروه سیاسی» تنزل یافته است. این «افول» البته که برای دوستداران انقلاب و نظام تأسف‌آور است و مشاهده ایشان در کنار پادوهای بی‌شخصیت‌ سیاسی که هر روز به رنگی درمی‌آیند و بیشترین دشمنی‌ها را نسبت به وی روا داشته‌اند، سخت و ناگوار است ولی...

اکنون باید توجه داشت که وقتی به اینگونه اظهارات آقای هاشمی از دریچه جایگاه قبلی ایشان نگاه می‌شود، تعجب‌آور به نظر می‌رسد و حال آن که اظهارات مورد اشاره از جایگاه بلند قبلی نیست بلکه - با عرض پوزش- اکنون دیگر اظهارات ایشان به عنوان اظهارنظر یک عضو از اعضای یک حزب سیاسی قابل ارزیابی است.

۴- آقای هاشمی‌ رفسنجانی همسو با آقای روحانی، تمامی حیثیت سیاسی خود را به مذاکرات هسته‌ای و نتایج آن گره زده‌اند و حال آن که امروزه اگر از خسارت‌های فراوانی که تحمل کرده‌ایم، امتیازات نقدی که داده‌ایم و تحقیرهایی که تحویل گرفته‌ایم صرفنظر کنیم، تمامی شواهد موجود به وضوح حکایت از آن دارند که تنها دستاورد دور جدید مذاکرات هسته‌ای، اثبات غیرقابل اعتماد بودن آمریکا بوده است، یعنی دقیقا آنچه که آقایان در دولت جدید اصرار بر نفی آن داشتند.

اظهارات اخیر جناب هاشمی، تلاش بی‌فایده‌ای برای تغییر صورت مسئله است. ایشان و در موارد بیشتری آقای روحانی، سعی می‌کنند  برای ناکامی خود در مذاکرات و بر زمین‌ ماندن وعده‌هایی که داده بودند، «علت» و «عواملی» بیرون از حوزه مسئولیتی خود بتراشند و در این راه تا آنجا پیش می‌روند که حتی منتقدان خود را با نتانیاهو، همزبان معرفی می‌کنند!

۵- آقای هاشمی و دوستانشان در دولت بیشتر از آن که در پی عمل به وعده‌های خود باشند، سخنرانی و مصاحبه و همایش به مردم تحویل داده‌اند و اکنون که یکسال و چند ماه از عمر دولت یازدهم می‌گذرد، با انبوهی از وعده‌های بر زمین مانده روبرو هستند، و متاسفانه به جای این که از تجربه ناکام گذشته پند بگیرند و مسیر حرکت خود را به سوی منافع ملی و رسیدگی به امور ضروری و حیاتی مردم تغییر دهند، به فرافکنی روی آورده و موانع فرضی می‌تراشند.

۶- و اما تهمت بزرگ همنوایی منتقدان با اسرائیل، اگرچه کودکانه و خنده‌دار است ولی به دلیل سوابق همسو با اقدامات وطن‌فروشانه و خیانت‌آمیز اصحاب و سران فتنه ۸۸ باید آن را در چارچوب «ترفند فرار به جلو» ارزیابی کرد. و شاید کسانی که در فتنه یاد شده، آشکارا از سوی مثلث  آمریکا، اسرائیل و انگلیس به کار گرفته شده بودند، در پی تطهیر! خود برآمده باشند!

آقایان فراموش نکرده‌اند که نتانیاهو با صراحت اعلام کرده بود «اصلاح‌طلبان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران هستند» - که البته منظورش آن دسته از مدعیان اصلاحات بود که در فتنه حضور داشتند - و شیمون پرز، تاکید کرده بود که «جنبش سبز به نمایندگی از اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران درگیر است»، به یقین از یاد نبرده‌اند که شعار «نه غزه، نه لبنان» از سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی سر برآورده بود! و به یاد دارند که روز قدس به نفع اسرائیل شعار می‌دادند، روز ۱۳ آبان به حمایت از آمریکا شعار می‌دادند، روز عاشورا به ساحت امام حسین(ع) اهانت کرده بودند و شعار «انتخابات بهانه است، اصل نظام نشانه است» را هم که به خاطر دارند؟ و ...

حالا باید پرسید؛ کدام اقدام اصحاب و سران و همراهان فتنه ۸۸، مستقیما و آشکارا در خدمت به اسرائیل نبوده است؟! و...

حسین شریعتمداری

توضیح: از بینندگان عزیز، تقاضا می شود با حفظ شئونات اخلاقی و اسلامی در نظرات خود از استفاده از کلمات توهین آمیز خودداری کنند. طبعاً از انتشار نظرات موهن معذوریم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶۲
در انتظار بررسی: ۳۰۳
غیر قابل انتشار: ۳۴۲
شاسا
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
از اینکه هاشمی مرد بزرگی است شکی درش نیست.
آوینی
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
به قول امام ( ره ) هاشمی زنده است چون نهضت زنده است ها شمی یعنی ملت ایران به استقامت دماوند ...................سهند و سبلان و..........دنا و............!!!!!!!!!!
ناشناس
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو یار حضرت امام دوستت داریم
محمد
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
رفسنجانی منطقی است.
ناشناس
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فکر میکنم اگر ایشان به سخن برتولت برشت که در اول مقاله درج کرده اند اعتقاد داشته باشد در آینده دقت بیشتری در نوشتن خواهد کرد واقعا نمیتوان برای همیشه به همه دروغ گفت
طلبه
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
سلام خدا بر هاشمی عزیز. حاج حسین آقا بهتر بود قبل سیاست ادب و انصاف می آموخت، نه اینکه هر کاری مدعیان اصولگرایی را معجزه و هر کاری اصلاح طلبان معتدل را لعن و نفرین می کرد.
طلبه
ناشناس
|
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حاج حسین شریعتمدار همیشه حرف منطقی میزنه
ناشناس
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ايت الله هاشمى هم استوانه نظام هستند و هم شناسنامه انقلاب حرفاى اين اقا هم فقط به درد خودشون ميخوره،
خان خورموج
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
زنده باد هاشمی
حسین خانی
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
گناه هاشمی اینه که افق دیدش وسیع است وآینده راخوب میبیند.هاشمی اولین کسی بودکه پیشی بینی کردسیاستهای دولت قبلی چه مشکلات اقتصادی سیاسی فرهنگی واجتماعی به بارمیاورد
ناشناس
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بخاطر این گستاخی از حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی یار امام خمینی و استوانه نظام عذرخواهی میکنم
ناشناس
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
خوشبختانه مردم به ایت اله هاشمی رفسنجانی بیشتر علاقمند میگرددند.
فرزانه
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
انتخابات ریاست مجلس خبرگان نزدیک است و آقای هاشمی رفسنجانی نیز به عنوان کاندیدا مطرح هستند. طبیعی است که از هم اکنون توپخانه تخریب را به سمت ایشان نشانه بگیرند. فالله خیر حافظا و هو ارحم الراجمین.
ناشناس
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای هاشمی هم
انقدر بزرگ هستند که این گونه صحبت ها هیچ خدشه و تزلزلی در راه و منش و دیدگاهشان ایجاد نخواهد کرد.
محمداسماعیل
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جواب بعضی ها خاموشی است.نباید به بعضیا توجه کرد.
ناشناس
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
Dorod bar hashmi
ناشناس
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جهان هنوز حكم قبلي كيهان مبني برنفت 200دلاري رو اجرايي نكرده !!!
بذارييد اون اجرايي بشه بعدحكم جديد بديد
ناشناس
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اقای شریعت مداری مردم بهتر از شما می فهمند مردم حمایتهای دیروز شما از یاد نبردند که امروز این چنین سخن پراکنی می کنی برو از رئیس جمهور دیروز خود سخن بگو ما حاجتی به امثال شماها نیست
حامد
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
الکی مثلا حاج حسین محبوب قلبهاست!!!
ناشناس
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
نمی دانم هاشمی استوانه نظام هست یا نه ولی میدانم محبوب اکثریت است .
ناصر
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
چرابرای مصاحبه احمدی نزاد با بی بی سی وسفرش به ترکیه هیچ نقدی از کیهان دیده نشد؟ غافل ازانند که هاشمی زنده است چون اسلام زنده است وهاشمی بااین هیاهوهاوبداخلاقیهامحبوبتر خواهد شدچون خداقلبها را هدایت میکند
ناشناس
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای هاشمی عزیز استوانه نظام ما می دونیم
يوسف
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
مردم جواب آقاي شريعتمداري را درانتخابات رياست جمهوري دادند مردم باانتخاب آقاي روحاني مخالفت خود رابارويكرد طيف آقاي شريعتمداري در عرصه سياست خارجي وداخلي اعلام كرده اند .ايشان بهتر است به عملكرد خود در10سال اخير كه كشوررا بابحران هاي متعدد مواجه كرد نگاه كنند.
ايران
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
يك سوال؟ چراهرزمان كه شريعتوداري جمله اي بيان مي كنند باانبوهي از پيام روبرو مي شوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ميترا
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اين نظام بدون هاشمي معني نداره
بعد هم هاشمي اينقدر بزرگ هست كه جواب شما رو نميده
پرویز اردلان
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
خدا شاهده برای مظلومیت آیت اله هاشمی که این همه تخریب رو باید تحمل کنه، دلم گرفت. آیت اله عزیز خداوند تو را برای ما حفظ کند انشاالله.
ناشناس
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
درسته. آقای هاشمی دیگر استوانه نظام نیست. یکی از ستون های نظامه.آقای هاشمی تمام منصب های این نظام را طی کرده اند.
ناشناس
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
علاوه بر استوانه پشتوانه اصلی نظام هستند.
ناشناس
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی ذخیره انقلاب است
بهرام
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی ستون نظام هست .
هاشمی مصلحت ایران را می داند
اصغر جعفری
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آفرین بر خوانندگان فهیم
مجید
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی تو دل مردم جادارد بااین حرفها از بزرگی هاشمی کم نمی شود درود بر هاشمی مرد بزرک سیاست
ناشناس
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
والله تا آنجایی که من شنیده ام , آقای نتانیاهو از رییس جمهور بودن آقای احمدی نژاد ابراز خوشحالی کرده و گفته اند که " احمدی نژاد هدیه آسمانی برای ملت یهود بوده است " .
امير
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
لايكهايي كه دوستان به نظرات دادند ، گوياي همه چيز هست .
رضا
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اقای حسین شریعتمداری اولا تا ملت حمایتهای شما را ازاحمدی نژاد یادشان میآیدومخالفتهای شمارا درحال حاضربا این دولت میبینند برمحبت واحترامشان نسبت به هاشمی وهمفکرانشان افزوده میشود.
روحی
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب اقای شریعتمداری :حضرت ایت الله هاشمی با حکم مقام معظم رهبری رییس مجمع تشخیص نظام هستند.
ناشناس
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هر چه بیشتر این آقا از آقای هاشمی بد بگن مردم بیشتر به آقای هاشمی احترام میذارن.
اطمینان
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی بزرگ ست بزرگترازآنکه درذهن وتصورشریعتمداری بگنجد. اقای شریعتمداری بهتر ه بابت مواضع خودش بخصوص درهشت سال گذشته یه عذرخواهی بکنه .
علی
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای شریعتمداری! هاشمی از اول هم استوانه نظام نبوده بلکه اینو بدون که هاشمی خود نظامه. و البته محبوب دل مردم. شما کاملا درست اشاره کردید.
مورموری
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب شریعتمداری :
1- آقای هاشمی رفسنجانی با حکم حضرتعالی عنوان استوانه نظام اسلامی را کسب نکرده‌ند که امروز با فتوای شما این عنوان را از دست بدهند !! لقب استوانه نظام را مردم مسلمان ایران بپاس سالهای مجاهدت ، تلاش و فداکاری ایشان برای پیروزی انقلاب اسلامی و نقش مؤثرشان در شکل‌گیری این نظام مقدس و صیانت از آرمانهای والای آن به آقای رفسنجانی داده‌اند ، لقبی که بسادگی نصیبشان نشده تا بهمین سادگی با یک کلام شما بی‌اعتبار شود.
2- حرف اول و آخر نتانیاهوی کودک‌کش، بازداشتن آمریکا و اروپا از مذاکره با ایران و بی‌فایده نشان‌دادن هرگونه توافقنامه و ترویج ایران‌هراسی در اذهان عمومی مردم جهان و بویژه خاورمیانه است ، براستی این اهداف با مواضع کدامیک از گروههای سیاسی داخل کشور همخوانی و مطابقت دارد ؟ اگر این توافقنامه بهر دلیل به سرانجام خیری منجر نشود چه کسانی منتفع می‌شوند ؟ حرف آیت‌اله رفسنجانی که سالهای مبارزاتش بسیار بسیار بیشتر از سن مبارزاتی امثال شماست با تکیه بر اعتماد رهبری نظام از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای است و نه چیزی غیر از آن .
3- تا کنون همه‌ی تحلیلهای شما در روزنامه روی دست مانده‌تان، بر مبنای توهماتی است که خود داشته‌اید و نه واقعیتهای مذاکرات و قول و قرارهای منعقده در آن ، در حالیکه بسیاری از مقامات بلندپایه آمریکائی هنوز هم گله‌مندند که از جزئیات این مذاکرات بی‌اطلاعند و اکثر رسانه‌های خبری همچنان در جریان موضوعات مطروحه در آن قرار ندارند ، چگونه شما ار ریز توافقات اطلاع دارید و همواره بر اساس آن ، تیم مذاکره‌کننده کشورمان را که بارها و بارها مورد تأئید و حمایت رهبر معظم انقلاب قرار گرفته‌اند مورد انتقاد قرار می‌دهید و سعی در تضعیف روحیه این عزیزان دارید ؟
4- مخلص کلام آیت‌اله پس از سالها حضور در بالاترین رده‌های نظام ، مشارکت در تصمیم‌گیریهای کلان کشور و مهمتر از همه نزدیکی به رهبر معزز انقلاب و آشنائی با نیات و اندیشه‌های معظم‌له ، تعامل با همه‌ی جهان در عین صیانت از عزت و منافع ملی کشور است و این را همواره در بندبند سخنان ایشان دیده‌ و شنیده‌ایم، حالا چون حمایت ایشان از پروسه مذاکره با 1+5 و حصول توافق با طرفین مذاکره ، مطابق با سلیقه و خواست شما نیست پس باید عنوان استوانه انقلاب از ایشان سلب شود ، آیا می‌دانید در فکر و دل مردم چه می‌گذرد ؟ بهتر است کمی به خود بیائید آقای شریعتمداری ، کاش به جایگاه خود و همفکرانتان نزد مردمان این سرزمین واقف بودید!! .
محمد رضا رضايي
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حاج حسين جان خسته نباشيد تا هاشمي زنده است انقلاب زنده است اما هيچ وقت نفرمودن تا حاج حسين زنده است انقلاب زنده است پس لطف بفرماييد احترام شناسنامة انقلاب را رعايت فرماييدهر انقلابي را با شناسنامه اش مي شناسند نه با حاج حسيننش حاج حسينها زيادند ولي هاشمي تنها هاشمي است
محمد ربانی
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
امام فرمودند هاشمی زنده است تاانقلاب زنده است پس جناب شریعتمدار!: هاشمی رانشناخته ای.
روزگار
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
حسین شریعتمداری .توبخوای نخوای .اقای هاشمی رفسنجانی .یکی از بزرگان نظام هستن. توهین نکن ..حداقل ببین چی داری میگی
ناشناس
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
درود بر هاشمی یار دیرینه انقلاب
احمد
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آفرين بر هاشمي كه معلومه راست گفته كه اين همه عصابانيت
رو در بر داشته
سید
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
سلام بر مجریان و خوانندگان انتخاب و سلام بر رهبری و یار دیرین امام و رهبری
ما به یاد داریم چه کسانی در این این انقلاب زحمت کشیده اند و دوران انقلاب و دوران جنگ و دوران سازندگی را بیاد داریم ، بیاد داریم چه کسانی امام را تنها گذاشتند و می بینیم حالا چه کسانی خود را وارث انقلاب می دانند و بیاد داریم بی تفاوتی کیهان نسبت عملکرد دولت نهم و دهم ، همچنین بی تفاوتی این روزنامه نسبت به حقوق مردم ، چطور شده که یک سیاستمدار نباید اظهار نظر کند ولی این روزنامه هرچه خواست بگوید . ما اینقدر هوشیار هستیم که سره را از ناسره بشناسیم .خداوند حامیان انقلاب را برای ما حفظ کند .
امیر
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بنظر شما برادر حسین . این نظرات را می بینند و ایا اصولا نظر مردم برایشان مهم است . وقتی رهبر انقلاب میفرمایند اینها بچه های انقلابند و از انها حمایت میفرمایند و اصولا چهارچوب مذاکرات را ایشان تعین کردده اند . این ها چرا به مذاکرات و مذاکره کنندگان حمله می کنند .
احمد
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
با سلام من و اطرافيان مخالف حرفهاي آقاي شريعتمداري
هستيم
درضمن آقاي هاشمي اينقدر بزرگ هستند كه مطمئن باشيد جواب شما رو نميدن
محمد
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی امروز نه تنها استوانه بلکه اصل نظام است.
ناشناس
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
خدا انصاف بدهد به آنهایی که انحصارطلب بودند و می‌خواستند بهشتی و خامنه‌ای و رفسنجانی را از صحنه خارج کنند.
امام خمینی (ره) در سال ۱۳۶۰
hasani
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
دیروز اطاعت از آن رئیس جمهور اطاعت از خدابود.امروز حمایت از این رئیس جمهور پادوهای .... !!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب شريعتمداري اين چه نوع دولت داري بود كه رسيديم به اينجا كه پول خودمان را چمداني ان هم نه به دلار بلكه به درهم ميدهند بريد ببينيد توهشت سال دولت پاك چه برسرممللكت اوردند
يونس
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فرمايش حاج حسين منطقي است ، حرف حساب جواب نداره .
ناشناس
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی هاشمی خدا نگهدار تو
ناشناس
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
در سال 92 مشخص شد آقای هاشمی امید مردم ایران هستن
لیلی
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
مردم بهتر از شما می شناسن یار دیرین امام و استوانه ی نظام رو!
ناشناس
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
انتخاب عکس خیلی با حال بود ایول
ناشناس
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای شریعتمداری از شما انتظار نمی رود با انقلابیون بزرگ مثل هاشمی دوستی داشته باشید.
رحیم زاده
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فقط باید گفت درود بر هاشمی ، بزرگ مرد تاریخ ایران که همچنان با بیاناتش راه را از چاه نمایان کرده و اگر خیلی زودتر نظریات اعتدالی ایشان به ورطه اجرا در می امد هزینه های کمتری میدادیم و شاید به سند چشم انداز نزدیک تر بودیم. خداوند به همه ما بینش تشخیص حق و باطل را عطا نماید. آمین.
علی عسک
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی استوانه انقلاب بوده و هست
ناشناس
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اولا جناب روحانی اصلا فرصت نمیکنن که به وعده هایشان عمل کنند چون تلاششون داره صرفه جمع کردن افتضاحات دولت قبل میشه
دوما ملت ایران اونموقع تحقیر شد که به رئیس جمهور دولت قبل تو سازمان ملل توهین میشد
ناشناس
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
برای چه وقت خود را صرف گفته های شریعتمداری میکنید ؟
انصاری
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
به انتخاب عکس هزاران لایک می دهم
Mehdi Lesani
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب آقاى شريعتمدارى : شما با اينگونه الفاظى كه استفاده ميكنيد فقط داريد خودتون رو در جامعه زیر سؤال میبرید ، همه ميدانند وضعيت معيشتى مردم در دهه هاى گذشته بهتر از اين ده سال اخير بوده
محسن
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
شما اگه از هاشمی تعریف کنی باید به ایشان شک کرد.
ناشناس
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
فکر کنم باید قانون با شریتمعداری برخورد کنه که این همه توهین نکند به یک مقام ارشد ویار دیرنیه امام ورهبر ان موقع که ایشان زیر شنکجه در زندان بود این اقایون کجا بودند تا هاشمی زنده است نهضت زنده امام خمینی
ناشناس
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقاي شريعتمداري آيا تاكنون از خود پرسيده ايد كه ميزان شهرك سازي اسرائيل در دولت اصلاحات بيشتر بود يا در 8 سال گذشته ؟ آيا تاكنون اعلام كرده ايد كه غزه در چه زماني مستقل شد ؟ آيا انتخابات فلستين را به ياد داريدكه در چه زماني اتفاق افتاد؟ اصولاً در بازي شطرنج حريف همواره سعي دارد رقيب خود را در جائي ديگر مشغول كند و از نقطه اي ديگر بازي را به نفع خود پايان دهد.اميدوارم قدري بيشتر تامل كنيم و حقايق را وارونه جلوه ندهيم.
ناشناس
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
کی اصلا روزنامه ایشون را میخره که بخواد حرفاش شنیده بشه پس فکر کنم بهترین جواب به شریعتمداری نپرداختن و تیتر نکردن حرفاشونه
منصور
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقاي شريعتمداري درباره مصاحبه احمدي نژاد با بي بي سي فارسي سكوت جالبي كرده اند... واي اگر اين مصاحبه رو رييس دولت اصلاحات انجام داده بود چه ها که ميكرد...
ال یار
|
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
نخود هر آشی هستند ایشون
مجید
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای شریعتمداری ، خدا هر که را خواهد عزت میبخشد و هر که را خواهد خوار میکند .

سوره آل عمران آیه 26
نسل اول و دوم انقلاب
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
امام خمینی: " هاشمی زنده است تا نهضت زنده است."
jalall
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
واقعا جناب اقای شریعت مدار فکر میکنه چقدر از پایگاه اجتمایی برخوردار است که این همه اظهار فضل میکنه????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
ابراهیم
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی محبوب مردم است
غلامی مهدی
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی زنده است ، چون انقلاب زنده است
امین
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
توهین به ریس مجمع تشخیص مصلحت نظام طبق قانون جرم محسوب می شود وفکر می کنم با آقای شریعتمداری برخورد شود
مجید
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
هاشمی رفسنجانی باید و باید و هزاران باید در انتخابات ریاست خبرگان شرکت کند و دست دست کردن را فراموش کند و هیچ گونه تردیدی به خود راه ندهند و به خاطر ایران و ایرانی و اسلام این کار را انجام دهند تا نشان دهند که سره از ناسره را مردم می دانند . ایت الله باید بیایند و کاندید ریاست خبرگان شوند و به امثال شریعتمداری نشان دهند که خواست مردم بر هر اراده ای اولا است و رای مردم است که ...............
مهدي
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
باسلام، متاسفانه اين بار اول نيست كه ايشان به راحتي به شخصيتها توهين مي كنند با اين كار ايشان فقط وجه خودشون را بيشتر نمايان مي كنند.
رضا جلالی
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
«برتولت برشت» نمایشنامه‌نویس و شاعر بلندآوازه آلمانی از قول بازیگر نقش اول یکی از نمایشنامه‌های خود می‌گوید: «شرم‌آور است!... چرا هنوز متوجه نشده‌ای که می‌توان به یک نفر برای همیشه دروغ گفت و می‌توان برای یک بار به همه دروغ گفت، اما هرگز نمی‌توان برای همیشه به همه دروغ گفت»

البته جناب شریعتمداری قطعا هیچ اعتقادی به این جملات طلایی ندارند زیرا رفتار و گفتارشان همیشه دقیقا عکس این حملات بوده .
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر میکنند
چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند !!!
ضمنا ایشان از آن دسته افرادی هستند که همواره دیگران را نادان فرض میکنند.
حامد
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
متاسفم برا ایشون که اینقد کینه ای و تنگ نظر هستن!
ناشناس
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
اول: ذکر «با عرض پوزش»، «تأسف آور است» و مبتدایی اینچنین در بدو هر بند عذر پذیرفته‌ای برای کلام زشت آقای شریعتمداری نیست پوزش ایشان هم در عبارات و نسبت‌هایی که داده‌اند پذیرفته نیست.
دوم: زشتی کلام آقای شریعتمداری نه بدیع است و نه اسباب غافلگیری.
سوم: چنانچه سرنوشت مذاکرات و توافق نهایی هسته‌ای، علیرغم نظارت تأیید شدۀ مقام معظم رهبری، موجب نگرانی آقای شریعتمداری و طیف دلواپسان است، راه حل پیشنهادی جناب آقای روحانی در مورد برگزاری رفراندم و رجوع به آرای عمومی همچنان به جای خود باقی است.
ناشناس
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
از بی تدبیری و تندرویی های امثال آقای شریعمتداری کم ضربه نخورده ایم و بیش از آن ملت مظلوم ایران.بس است آقا،حالا که قرار است با تدبیر این دولت و جناب آقای هاشمی اندکی از بار سنگینی که باعث آن چیزی جز افراط نیست از گرده مردم بزرگوار ایران برداشته شود بهتر است صادق باشید و خدا را در نظر بگیرید.
ناشناس
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
میخواهند با این بی ادبیها قبح توهین به آیت الله هاشمی را بریزند و از ابهت ایشان بکاهند تا ریاست ایشان بر مجلس خبرگان منتفی شود.....والله خیرالماکرین
hadi
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
من نه طرفدار آقاي هاشمي هستم نه آقاي شريعتمداري اما نميفهمم راه حل آقاي شريعتمداري چيه مذاكره نكنيم تا كشور بيشتر تحريم شه يا حتي تهديد نظامي بشه ؟؟
سعید
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
تا کور شود هر انکس ک نتوان دید حاج حسین خان
ناشناس
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آقای شریتمداری اگه فکر می کنی حرفهایت خریدار دارد یک بار خود را در معرض رای مردم قرار بده آن وقت خواهی دید که مردم با کی هستند
امیر
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
جناب شریعتمداری میشه لطف کنید در گوشه روزنامه ات که با پول مردم چاپ میکنی و هرچه دلت میخواهد می نویسی یک نظر سنجی برای محبوبیت تووهمفکرانت در برابر حضرت آیت الله هاشمی برقرار کنید بعد ازنتیجه قضاوت کن
ناشناس
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
متاسفم آقای شریعتمداری
ناشناس
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
نظر میرسه آیت الله جایگاهش در بین ملت تقویت شده و با1 اشاره19میلیون رای به صندوق دکتر روحانی انداخت
نسل انقلاب
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
درودبرهاشمی
ناشناس
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
از تیراز روزنامه تون پیدا است چه قدر طرفدار دارید
اشراق
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
چطور این آقای شریعتمداری با اینهمه نبوغش الان صحبت نتانیاهو رو برای مخالفت با توافق نمایش تلقی میکنه و جائی دیگه صحبت شیمون پرز رو برای طرفداری از جنبش سبز واقعیت میدونه؟
متاسفانه این دسته از آقایون تصور میکنن که فقط اونها هستند که میفهمند و مجاز هستند که برای همه تصمیم بگیرند
ناشناس
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
بنظرمیرسه حاج آقا هاشمی درست فرموده اندکه عده ای بصورت غیر منطقی مخالف توافق هستند.با توجه به اینکه توافق توافق بدی نیست دلیل مخالفت اونها شاید این است که نباید حل پرونده ی هسته ای در دولت روحانی اتفاق بیفتد ودر میان مردم محبوب شوند شاید...
ناشناس
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ایشون کی باشن که راجع به آقای هاشمی نظر می دن؟
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
ایشون نخود هر آش تشریف دارند و سعی می کنند با توهین به بزرگان خودشان را بزرگ جلوه دهند.
سید ابوالحسن
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
یک زمانی از دید گروهی اطاعت ازرئیس جمهور اطاعت از خداست وزمانی دیگر حمایت از رئیس جمهور همراهی با دشمن محسوب می شود
ابوالفضل
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
دمت گرم "انتخاب" عکس خوبی رو انتخاب کردی!!!!
ناشناس
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
من واقعا از حسین شریعتمداری ممنونم. این مرد بزرگ چه قلمی دارد. چقدر باشعور و باسواد هستند. چقدر مسایل زمانه خود آگاه هستند. چقدر به فکر منافع ملی کشورشان هستند. چقدر فحش نمی دهند. چقدر تحمل دارند. چقدر باحالن.
در عجبم نابغه ای با این وسعت معلومات چگونه تابحال نوبل نگرفته! چطور وزیر وکیل و رییس جمهور نشده است.
افسوس که ما نخبه کشیم و قدر این نوابغ را نمی دانیم.

مدیر جان بجان خودم توهین نبود منتشرش کن.
اسماعیل
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
به آقای هاشمی از قبل انقلاب تا حالا و توسط چپ ها، اصلاح طلبان و حالا اصولگرایان مورد حمله و گاهی مورد تهمت قرار گرفته است. چون این مرد دانا حذف هیچ گروهی را به مصلحت انقلاب نمی دادند .
ناشناس
|
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
آری درست فهمیده اید هاشمی دیگر استوانه نظام نیست همه نظام است و محبوب دلهای مردم
پاسخ ها
محمد
| |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
عالی گفتی
ناشناس
|
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۴
یعنی رییس جمهور منتخب مردم ... است