صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۸:۳۵
کد خبر: ۲۷۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
میرزاده اعلام کرد؛
دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه روز جهانی قدس، با صدور پیامی از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده در این پیام آورده است:

روز قدس نماد آزادی خواهی، عدالت و حمایت از مظلومان برابر غاصبان و زورگویان و متجاوزان است. روزی که مومنان و مسلمانان روزه دار یک صدا ندای مظلومیت فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان می رسانند. این تدبیرهوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مسیر تحقق وعده الهی و تعیین سرنوشت هرملتی به دست خود را نشان می دهد و پیامی واضح به مستکبران و ظالمان است که جنایت علیه بشریت، ظلم تاریخی به یک ملت و وارونه کردن حقایق پایدار نخواهد بود.

ملت مظلوم فلسطین از سال 1948 میلادی یعنی بالغ بر 68 سال در اسارت چنگال صهیونیسم و حامیان این رژیم جعلی قرار دارد و از ابتدایی ترین حقوق انسانی و شهروندی محروم است و جای تاسف دارد که استانداردهای دوگانه نهادهای بین المللی و مدعیان حقوق بشر باعث شده است که در مقابل این نقض آشکار کرامت انسانی، آزادی و برابری و رفتارهای نژادپرستانه و خشن رژیم صهیونیستی، گزینشی برخورد شود.

امروز که خاورمیانه درگیر خشونتی تاسف بار شده است، برکسی پوشیده نیست که این نقشه شوم نتیجه پیوند خوردن تکفیری ها و وهابیون با رژیم صهیونیستی است و ناآرامی ها و خشونتهای منطقه خاورمیانه ریشته در اشغال سرزمین های اسلامی دارد. لذا ضرورت دارد نخبگان و دانشگاهیان جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان و صلح طلبان حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند تا دست به خون آغشته شده دولتهای مرتجع،آن رژیم جعلی و حامیانشان در لابلای غوغاسالاری سیاسی و شارلاتانیسم خبری بین المللی پنهان نماند و بار دیگر جهانیان دریابند که اسلام منادی آزادی، برابری و کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض از سراسر جهان هستی است.

از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دعوت می کنم همچون سالیان گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند و صدای مظلومیت مردم سرزمینهای اشغالی را زنده نگه دارند.


 حمید میرزاده
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی