arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۷۸۲۱۲
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۷ - ۰۹ تير ۱۳۹۵
میرزاده اعلام کرد؛

دعوت از دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در آستانه روز جهانی قدس، با صدور پیامی از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دعوت کرد در راهپیمایی روز قدس حضور داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دعوت دکتر میرزاده از دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی برای حضور در راهپیمایی روز قدس

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده در این پیام آورده است:

روز قدس نماد آزادی خواهی، عدالت و حمایت از مظلومان برابر غاصبان و زورگویان و متجاوزان است. روزی که مومنان و مسلمانان روزه دار یک صدا ندای مظلومیت فلسطین اشغالی را به گوش جهانیان می رسانند. این تدبیرهوشمندانه و یادگار جاویدان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، مسیر تحقق وعده الهی و تعیین سرنوشت هرملتی به دست خود را نشان می دهد و پیامی واضح به مستکبران و ظالمان است که جنایت علیه بشریت، ظلم تاریخی به یک ملت و وارونه کردن حقایق پایدار نخواهد بود.

ملت مظلوم فلسطین از سال 1948 میلادی یعنی بالغ بر 68 سال در اسارت چنگال صهیونیسم و حامیان این رژیم جعلی قرار دارد و از ابتدایی ترین حقوق انسانی و شهروندی محروم است و جای تاسف دارد که استانداردهای دوگانه نهادهای بین المللی و مدعیان حقوق بشر باعث شده است که در مقابل این نقض آشکار کرامت انسانی، آزادی و برابری و رفتارهای نژادپرستانه و خشن رژیم صهیونیستی، گزینشی برخورد شود.

امروز که خاورمیانه درگیر خشونتی تاسف بار شده است، برکسی پوشیده نیست که این نقشه شوم نتیجه پیوند خوردن تکفیری ها و وهابیون با رژیم صهیونیستی است و ناآرامی ها و خشونتهای منطقه خاورمیانه ریشته در اشغال سرزمین های اسلامی دارد. لذا ضرورت دارد نخبگان و دانشگاهیان جهان اسلام و تمامی آزادی خواهان و صلح طلبان حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین اعلام کنند تا دست به خون آغشته شده دولتهای مرتجع،آن رژیم جعلی و حامیانشان در لابلای غوغاسالاری سیاسی و شارلاتانیسم خبری بین المللی پنهان نماند و بار دیگر جهانیان دریابند که اسلام منادی آزادی، برابری و کرامت انسانی و رفع ظلم و تبعیض از سراسر جهان هستی است.

از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی دعوت می کنم همچون سالیان گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند و صدای مظلومیت مردم سرزمینهای اشغالی را زنده نگه دارند.


 حمید میرزاده
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی
نظرات بینندگان