صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۳ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۰۹:۵۸
کد خبر: ۲۸۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
آیت الله سبحانی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر لزوم توجه دولت به مشکل بیکاری جامعه تصریح کرد: رئیس جمهور نمی‌تواند برای 75 میلیون شغل ایجاد کند بلکه باید شغل‌هایی متناسب مردان و زنان ایجاد شود.

به گزارش تسنیم، وی گفت: دولت باید توجه ویژه‌ای به مشکل بیکاری مردان داشته باشد و شرایطی فراهم شود که سه چهارم مردان و یک چهارم زنان در جامعه مشغول کار باشند، امروز متاسفانه زنان جامعه بیشتر شاغل هستند و سهم اشتغال آن‌ها از مردان بالاتر است.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه اشتغال زنان سبب شده تا از هدف و رسالت اصلی خود فاصله بگیرند اظهارداشت: امروز خانه‌سالاری مورد توجه نیست و این موضوع سبب می‌شود که فرزندان به خوبی تربیت نشوند چون رسالت و وظیفه اصلی زنان تربیت فرزندان است

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای بانوان براساس شان و جایگاه آن‌ها بیان کرد: دختران و زنانی که در دانشگاه‌ها و محیط کاری با مردان مشغول کار و فعالیت هستند از نظر تقوا دچار مشکل می‌شوند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به آفات دانشگاه‌های مختلط برای دانشجویان افزود: با پرده کشیدن میان دختران و پسران در دانشگاه‌ها مخالف هستم بلکه باید تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌های کشور ایجاد شود، اگر دانشگاه‌ها مختلط باشند دانشجویان از نظر علمی موفق نمی‌شوند چون دانشگاه محل فراگیری علوم است.