arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۶ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۵

آیت‌الله سبحانی: زنانی که با مردان کار می‌کنند از نظر تقوا دچار مشکل می شوند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
آیت الله سبحانی، استاد سطوح عالی حوزه علمیه با تاکید بر لزوم توجه دولت به مشکل بیکاری جامعه تصریح کرد: رئیس جمهور نمی‌تواند برای 75 میلیون شغل ایجاد کند بلکه باید شغل‌هایی متناسب مردان و زنان ایجاد شود.

به گزارش تسنیم، وی گفت: دولت باید توجه ویژه‌ای به مشکل بیکاری مردان داشته باشد و شرایطی فراهم شود که سه چهارم مردان و یک چهارم زنان در جامعه مشغول کار باشند، امروز متاسفانه زنان جامعه بیشتر شاغل هستند و سهم اشتغال آن‌ها از مردان بالاتر است.

آیت الله سبحانی با بیان اینکه اشتغال زنان سبب شده تا از هدف و رسالت اصلی خود فاصله بگیرند اظهارداشت: امروز خانه‌سالاری مورد توجه نیست و این موضوع سبب می‌شود که فرزندان به خوبی تربیت نشوند چون رسالت و وظیفه اصلی زنان تربیت فرزندان است

مرجع تقلید شیعیان با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای بانوان براساس شان و جایگاه آن‌ها بیان کرد: دختران و زنانی که در دانشگاه‌ها و محیط کاری با مردان مشغول کار و فعالیت هستند از نظر تقوا دچار مشکل می‌شوند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه با اشاره به آفات دانشگاه‌های مختلط برای دانشجویان افزود: با پرده کشیدن میان دختران و پسران در دانشگاه‌ها مخالف هستم بلکه باید تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌های کشور ایجاد شود، اگر دانشگاه‌ها مختلط باشند دانشجویان از نظر علمی موفق نمی‌شوند چون دانشگاه محل فراگیری علوم است.
نظرات بینندگان