صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۰۱:۴۱
کد خبر: ۳۹۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۶
حضور پررنگ هوش مصنوعی در نمایشگاه بین المللی  اسباب بازی لندن 2018
نمایشگاه بین المللی اسباب بازی لندن 2018 شاهد حضور پررنگ اسباب بازی هایی بود که با کمک هوش مصنوعی و فناوری های دیجیتال کار می کردند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی لندن 2018 شاهد حضور پررنگ اسباب بازی هایی بود که با کمک هوش مصنوعی و فناوری های دیجیتال کار می کردند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت ، شاخصه های فناوری ، امسال بیش از سال های گذشته نمایشگاه  بین المللی اسباب بازی لندن را تسخیر کرده بود . مثل هرسال حضور دایناسورها ، هری پاتر، شخصیت های انیمیشنی و ... در این نمایشگاه دیده می شد ، اما شاخصه اصلی و وجه تمایز نمایشگاه امسال با سال های قبل ، اسباب بازی های هوشمند بود .

یکی از این اسباب بازی ها که غرفه ای بسیار شلوغ داشت و بزرگسالان را بیش از کودکان جذب کرده بود ، غرفه کمپانی Rocket League بود . این مجموعه به شما امکان می دهد که فوتبال را به  نبردی بین اتومبیل ها تبدیل کنید.

اما روش کار چگونه است ؟ هر دو خودروی اصلی زمین این بازی  از طریق بلوتوث یا  از طریق سیستم عامل اندروید و ios به   تلفن یا تبلت کاربر وصل شده و به راحتی کنترل می شوند .

سپس با استفاده از گوشی هوشمند کاربر (با هر مارک و مدلی ) ماشین های حاضر در زمین برای وارد کردن توپ فوتبال به زمین حریف و گل زدن وارد عمل می شوند . اتومبیل ها را می توان با سرعت های  حرکت مختلف تنظیم کرد . افزون بر این نوع برنامه بازی نیز قابل تغییر و ارتقا به سطح توربو است .

این بازی به این دلیل مهیج است که ترکیبی از 2 بازی محبوب یعنی فوتبال و اتوموبیلرانی است و البته کنترل خودرو از طریق گوشی شخصی انجام می شود . نه دسته های مخصوص کنسول بازی .