صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۵:۱۹
کد خبر: ۳۹۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۱ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۶
شرکت فیت قصد دارد به زودی از نسل جدید ساعت های خود با اپلیکیشن قوی تر ، همگام سازی سریع تر و نرم افزار قدرتمند تر رونمایی کند .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شرکت فیت قصد دارد به زودی از نسل جدید ساعت های خود با اپلیکیشن قوی تر ، همگام سازی سریع تر و نرم افزار قدرتمند تر رونمایی کند .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از ورج ، فیت بیت به زودی با ساعت هوشمند جدید خود ، خط پایانی بر شکست های تجاری گذشته خواهد کشید .

کمپانی فیت بیت مدت ها است بین کاربران به عنوان یک برند سرشناس تولید گجت های ورزشی شناخته می شود . اما گاهی این شرکت به مرور زمان دستخوش برخی ناکامی ها شده است . ناکامی ها در تولید برخی گجت ها و ابزارهای مختلف بیش از هر بخش در تولید ساعت های این شرکت دیده شده است .

برای مثال  ساعت هوشمند Ionic  به عنوان اولین ساعت هوشمند واقعی این شرکت به دلیل مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری چندان موفق نبود و فیت‌بیت در گزارش مالی خود نیز به صراحت اعلام کرد آنچنان که باید از این محصول سود نبرده است .

اما فیت بیت از تلاش پشیمان و خسته نیست و این بار با ارائه تصاویری در وب سایت رسمی خود یک ساعت هوشمند جدید را معرفی کرده است .

اما ویژگی های احتمالی این ساعت چیست ؟

*ابعاد کوچک تر و احتمالا طراحی انحصاری برای بانوان

*سازگاری ساعت با سیستم عامل های مختلف و همگام سازی سریع

*نرم افزار قدرتمند تر نسبت به نسخه پیشین

* توسعه‌ی پلتفرم نرم‌افزاری و اپلیکیشن آیونیک

*احتمال کاهش قیمت در برابر افزایش خدمات برای جبران ضعف های نسخه های پیشین

با توجه به این که اغلب کاربران ساعت ورزشی فیت بیت را بانوان تشکیل می دهند ، پیش بینی می شود این شرکت به لحاظ رنگ و طرح توجه ویژه ای را به این گروه اختصاص داده است .