صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۳:۳۳
کد خبر: ۴۴۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷
وزیر ارتباطات با اشاره به نحوه اتصال کارت سوخت به کارت بانکی گفت که از امروز که صدور کارت سوخت از طریق اپلیکیشن دولت همراه و سایت دولت موبایل آغاز شده است، تا ساعت ۱۱ امروز ۱۵۷ هزار نفر با مراجعه به سیستم دولت همراه درخواست صدور کارت سوخت و اتصال به کارت بانکی را دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


وزیر ارتباطات نحوه اتصال کارت سوخت به کارت بانکی و روش سوخت گیری از طریق کارت بانکی را تشریح کرد.

محمدجواد آذری جهرمی امروز در حاشیه جلسه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در خصوص بررسی پیشرفت ها و موانع موجود بر سر راه دولت الکترونیک برگزار شد، با اشاره به نحوه اتصال کارت سوخت به کارت بانکی گفت: از امروز که صدور کارت سوخت از طریق اپلیکیشن دولت همراه و سایت دولت موبایل آغاز شده است، تا ساعت ۱۱ امروز ۱۵۷ هزار نفر با مراجعه به سیستم دولت همراه درخواست صدور کارت سوخت و اتصال به کارت بانکی را دادند.

وی افزود: روش سوخت گیری از طریق کارت بانکی به این طریق است که ۵۵ درصد نازل های پمپ بنزین ها به سیستم های متمرکز ما متصل شده اند و ۴۵ درصد نازل ها به دستگاه های pos (پرداخت) متصل هستند.

آذری جهرمی تصریح کرد: بانک مرکزی به اپراتورهای پرداخت الکترونیک (psp) دستورالعملی داده که بر مبنای آن دستگاه های پرداخت pos باید آپدیت شوند.

وزیر ارتباطات یادآور شد: تمام دستگاه ها که به صورت متمرکز در جایگاه های سوخت قرار دارند به نازل ها متصل شده و بروز رسانی و آپدیت نیز شده اند.

وی اظهار داشت: به محض ثبت نام کاربر برای اتصال کارت سوخت به کارت بانکی، بانک مرکزی به بانک دارنده کارت دستور می دهد که کیف پول الکترونیکی داخل کارت ایجاد شود و امکان پرداخت مبلغ سوخت از طریق کارت بانکی دارنده کارت سوخت فراهم شود.

منبع: مهر