arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۳ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷

نحوه اتصال کارت سوخت به کارت بانکی

وزیر ارتباطات با اشاره به نحوه اتصال کارت سوخت به کارت بانکی گفت که از امروز که صدور کارت سوخت از طریق اپلیکیشن دولت همراه و سایت دولت موبایل آغاز شده است، تا ساعت ۱۱ امروز ۱۵۷ هزار نفر با مراجعه به سیستم دولت همراه درخواست صدور کارت سوخت و اتصال به کارت بانکی را دادند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


وزیر ارتباطات نحوه اتصال کارت سوخت به کارت بانکی و روش سوخت گیری از طریق کارت بانکی را تشریح کرد.

محمدجواد آذری جهرمی امروز در حاشیه جلسه با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی که در خصوص بررسی پیشرفت ها و موانع موجود بر سر راه دولت الکترونیک برگزار شد، با اشاره به نحوه اتصال کارت سوخت به کارت بانکی گفت: از امروز که صدور کارت سوخت از طریق اپلیکیشن دولت همراه و سایت دولت موبایل آغاز شده است، تا ساعت ۱۱ امروز ۱۵۷ هزار نفر با مراجعه به سیستم دولت همراه درخواست صدور کارت سوخت و اتصال به کارت بانکی را دادند.

وی افزود: روش سوخت گیری از طریق کارت بانکی به این طریق است که ۵۵ درصد نازل های پمپ بنزین ها به سیستم های متمرکز ما متصل شده اند و ۴۵ درصد نازل ها به دستگاه های pos (پرداخت) متصل هستند.

آذری جهرمی تصریح کرد: بانک مرکزی به اپراتورهای پرداخت الکترونیک (psp) دستورالعملی داده که بر مبنای آن دستگاه های پرداخت pos باید آپدیت شوند.

وزیر ارتباطات یادآور شد: تمام دستگاه ها که به صورت متمرکز در جایگاه های سوخت قرار دارند به نازل ها متصل شده و بروز رسانی و آپدیت نیز شده اند.

وی اظهار داشت: به محض ثبت نام کاربر برای اتصال کارت سوخت به کارت بانکی، بانک مرکزی به بانک دارنده کارت دستور می دهد که کیف پول الکترونیکی داخل کارت ایجاد شود و امکان پرداخت مبلغ سوخت از طریق کارت بانکی دارنده کارت سوخت فراهم شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان