صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۰۰:۵۸
کد خبر: ۶۱۳۰۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۲ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۰
«میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش شامگاه جمعه گفت که کار درباره احیای توافق هسته‌ای فردا نیز در وین و تحت نظارت کمیسیون مشترک برجام ادامه خواهد یافت».
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش شامگاه جمعه گفت که کار درباره احیای توافق هسته‌ای فردا نیز در وین و تحت نظارت کمیسیون مشترک برجام ادامه خواهد یافت».

امروز نیز اولیانوف و رئیس تیم مذاکره‌ کننده چین با حضور در محل اقامت سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه و رئیس هیات مذاکره‌ کننده جمهوری اسلامی ایران، در نشستی سه‌جانبه به بحث و رایزنی پرداختند.

امروز همچنین هیات های سه کشور اروپایی عضو برجام با عراقچی دیدار و گفت و گو کردند.

عراقچی و انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز امروز دیدار و به رایزنی پرداختند.

همزمان با دیدارهای دو و چندجانبه در سطح روسای هیأت‌ها، نشست‌های فنی در سطح کارشناسی در دو حوزه تحریم‌ها و مسائل هسته‌‌ای نیز ادامه دارد.

در پی برگزاری نشست دیروز (پنجشنبه) کمیسیون مشترک برجام، مقرر شد که گفت‌وگوهای فنی در نشست‌های کارشناسی در دو حوزه رفع تحریم ها و مسائل هسته‌ای، ادامه یابد. نتایج نشست‌های این دو گروه کارشناسی به کمیسیون مشترک اعلام می‌شود.

از سه شنبه تاکنون، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره‌کننده کشورمان با روسای هیأت‌های چینی و روسی و همچنین «انریکه مورا» معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا دیدار و گفت‌وگو کرده است.