صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۳:۱۰
کد خبر: ۶۹۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱
حسین رئیسی نماینده میناب در مجلس با بیان اینکه موضوع فوت خانم امینی در عالی‌ترین سطح در قوه قضائیه در حال بررسی و رسیدگی است، گفت: در این ماجرا پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده و می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: نماینده میناب در مجلس با بیان اینکه موضوع فوت خانم امینی در عالی‌ترین سطح در قوه قضائیه در حال بررسی و رسیدگی است، گفت: در این ماجرا پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده و می‌کند.

حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فضاسازی ضد انقلاب در مورد فوت مهسا امینی گفت: ضد انقلاب به دنبال حقیقت نیست، بلکه به دنبال سواستفاده از مسائل و موضوعات مختلف است.

وی افزود: در مورد خانم مهسا امینی هم وضع به همین ترتیب است و دشمن و رسانه‌های معاند و ضدانقلاب و ایادی آنها در صددند تا با مستمسک قرار دادن این موضوع به فضاسازی علیه نظام بپردازند.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موضوع فوت خانم امینی در عالی‌ترین سطح در قوه قضائیه در حال بررسی و رسیدگی است و پلیس هم به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کرده و می‌کند و پزشک قانونی هم در حال بررسی‌های خود به منظور شفاف‌سازی هرچه بیشتر در این زمینه است.

رئیسی خاطرنشان کرد: رسانه‌های معاند هدفشان فضاسازی علیه نظام است و نباید به شایعه‌پراکنی‌های آنها توجه کرد.

وی افزود: ما در همه مسائل باید به دنبال حقیقت باشیم، نه فضاسازی‌‌ای که انجام می‌شود.