arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۹۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۷ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۱

نماینده مجلس: پلیس در ماجرای مهسا امینی به وظیفه قانونی خود عمل کرده است

حسین رئیسی نماینده میناب در مجلس با بیان اینکه موضوع فوت خانم امینی در عالی‌ترین سطح در قوه قضائیه در حال بررسی و رسیدگی است، گفت: در این ماجرا پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده و می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: نماینده میناب در مجلس با بیان اینکه موضوع فوت خانم امینی در عالی‌ترین سطح در قوه قضائیه در حال بررسی و رسیدگی است، گفت: در این ماجرا پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده و می‌کند.

حسین رئیسی نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فضاسازی ضد انقلاب در مورد فوت مهسا امینی گفت: ضد انقلاب به دنبال حقیقت نیست، بلکه به دنبال سواستفاده از مسائل و موضوعات مختلف است.

وی افزود: در مورد خانم مهسا امینی هم وضع به همین ترتیب است و دشمن و رسانه‌های معاند و ضدانقلاب و ایادی آنها در صددند تا با مستمسک قرار دادن این موضوع به فضاسازی علیه نظام بپردازند.

نماینده مردم میناب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: موضوع فوت خانم امینی در عالی‌ترین سطح در قوه قضائیه در حال بررسی و رسیدگی است و پلیس هم به وظیفه قانونی خود در این زمینه عمل کرده و می‌کند و پزشک قانونی هم در حال بررسی‌های خود به منظور شفاف‌سازی هرچه بیشتر در این زمینه است.

رئیسی خاطرنشان کرد: رسانه‌های معاند هدفشان فضاسازی علیه نظام است و نباید به شایعه‌پراکنی‌های آنها توجه کرد.

وی افزود: ما در همه مسائل باید به دنبال حقیقت باشیم، نه فضاسازی‌‌ای که انجام می‌شود.

نظرات بینندگان