صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۰۹:۴۸
کد خبر: ۷۰۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱
حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری توضیحاتی را در مورد پلمب سالن این فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی ارائه کرد. وی ادامه داد: امروز در فدراسیون حضور ندارم، اما به نظرم براساس تخلفی که در زمان مدیران وقت فدراسیون صورت گرفته، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اقدام به این کار کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری توضیحاتی را در مورد پلمب سالن این فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی ارائه کرد.

حسین مقامی درباره پلمب سالن فدراسیون وزنه‌برداری توسط نمایندگان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار داشت: سال 95 که در فدراسیون وزنه‌برداری حضور داشتم، کل مجموعه تمرینی، مسابقات و خوابگاه به‌صورت اختصاصی در اختیار فدراسیون بود، اما در زمان ریاست علی مرادی و به اسم درآمدزایی، سالن مسابقات به بخش خصوصی اجاره داده شد تا از منابع درآمدی آن به نفع وزنه‌برداری بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: امروز در فدراسیون حضور ندارم، اما به نظرم براساس تخلفی که در زمان مدیران وقت فدراسیون صورت گرفته، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اقدام به این کار کرده است. در واقع ماجرا مثل آن است که شما یک مکان را اجاره کنید و سپس آن را به فرد یا نهاد دیگری اجاره بدهید که ظاهراً این اتفاق درباره سالن فدراسیون وزنه‌برداری خیلی شفاف نبوده است.

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری در پایان تصریح کرد: من قراردادها و بندهای آن را خوانده‌ام، اما واقعاً چیزی سر درنیاوردم. به هر حال باید بررسی کنیم تا ببینیم در آستانه مسابقات لیگ، چرا این اتفاق رخ داده است.