arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۰۲۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۱۷ آبان ۱۴۰۱

توضیحات فدراسیون درباره پلمب سالن وزنه‌برداری توسط شرکت توسعه: احتمالا به خاطر تخلفی در زمان مدیران قبلی فدراسیون بوده

حسین مقامی سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری توضیحاتی را در مورد پلمب سالن این فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی ارائه کرد. وی ادامه داد: امروز در فدراسیون حضور ندارم، اما به نظرم براساس تخلفی که در زمان مدیران وقت فدراسیون صورت گرفته، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اقدام به این کار کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری توضیحاتی را در مورد پلمب سالن این فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی ارائه کرد.

حسین مقامی درباره پلمب سالن فدراسیون وزنه‌برداری توسط نمایندگان شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اظهار داشت: سال 95 که در فدراسیون وزنه‌برداری حضور داشتم، کل مجموعه تمرینی، مسابقات و خوابگاه به‌صورت اختصاصی در اختیار فدراسیون بود، اما در زمان ریاست علی مرادی و به اسم درآمدزایی، سالن مسابقات به بخش خصوصی اجاره داده شد تا از منابع درآمدی آن به نفع وزنه‌برداری بهره‌برداری شود.

وی ادامه داد: امروز در فدراسیون حضور ندارم، اما به نظرم براساس تخلفی که در زمان مدیران وقت فدراسیون صورت گرفته، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور اقدام به این کار کرده است. در واقع ماجرا مثل آن است که شما یک مکان را اجاره کنید و سپس آن را به فرد یا نهاد دیگری اجاره بدهید که ظاهراً این اتفاق درباره سالن فدراسیون وزنه‌برداری خیلی شفاف نبوده است.

سرپرست دبیری فدراسیون وزنه‌برداری در پایان تصریح کرد: من قراردادها و بندهای آن را خوانده‌ام، اما واقعاً چیزی سر درنیاوردم. به هر حال باید بررسی کنیم تا ببینیم در آستانه مسابقات لیگ، چرا این اتفاق رخ داده است.

نظرات بینندگان