صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۱ تير ۱۴۰۵
کد خبر: ۹۲۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۲ - ۰۱ تير ۱۴۰۵
مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل بلژیک گفت: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم. او افزود: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل بلژیک گفت: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم. او افزود: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد.