کد خبر: ۹۲۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۰۲ - ۰۱ تير ۱۴۰۵

طارمی: گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد/ اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل بلژیک گفت: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم. او افزود: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد.
تیم ملی فوتبال ایران
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهدی طارمی، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بعد از تساوی بدون گل تیم ملی مقابل بلژیک گفت: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم. او افزود: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت. گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد.

نظرات بینندگان
captcha