arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۴۰
تعداد نظرات: ۱۲۰ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰

تهمینه میلانی در "هفت": همه ی مردم ایران عقده ای هستند!

شب گذشته، تهمینه میلانی و مسعود فراستی در برنامه "هفت" حضور یافتند تا به نقد و بررسی فیلم "یکی از ما دو نفر" بپردازند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شب گذشته، تهمینه میلانی و مسعود فراستی در برنامه "هفت" حضور یافتند تا به نقد و بررسی فیلم "یکی از ما دو نفر" بپردازند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، تهمینه میلانی که از ادبیات مورد استفاده مسعود فراستی، ناراحت بود، چندین بار در طول برنامه تکرار کرد: من به حرف های شما گوش نمی دهم.

کارگردان فیلم "یکی از ما دو نفر" در مورد فیلم های سابق خود گفت: من دیگر نمی توانم فیلمی به مانند نیمه پنهان در حال حاضر بسازم. من اجازه ی ساخت فیلم در مورد حقوق زنان ندارم. و دیگر فیلم در این مورد هم نمی سازم.

در این لحظه، جیرانی با تایید سخنان وی گفت: خوب کاری می کنی که نمی سازی.

وی افزود: در حال حاضر شما نمی توانید سی دی های دو فیلم "دو زن" و "نیمه ی پنهان" را در سطح شهر پیدا کنید.

مسعود فراستی در ادامه برنامه، با انتقاد از فیلم و ساختار شخصیت ها گفت: شخصیت اصلی فیلم،(السا فیروز آذر) شخصیتی بی اصول بود و فیلمنامه هم به شدت شلخته بود.

در این هنگام، تهمینه میلانی از استفاده این کلمه به شدت عصبانی شد.

تهمینه میلانی در جریان این برنامه خطاب به مسعود فراستی گفت: شما فقط همه ی فیلم های را در دو قطب سیاه و سفید می بینی. شما الان "هملت" را هم ببینی، می گویی خوب نیست.

این کارگردان سینما با اشاره به بخشی از فیلمش که دو شخصیت اصلی فیلم اقرار به عقده ای بودن خود می کردند گفت: همه ی مردم ایران عقده ای هستند!

وی ادامه داد: مگر می شود کسی در ایران زندگی کند و عقده ای نباشد. در این لحظه فراستی سخنان وی را قطع کردو گفت: چنین مسائلی را به همه ی مردم نسبت ندهید.

گفتنی ست، در طول این جلسه، نه نقد کننده و نه کارگردان هیچکدام حرف های یکدیگر را نپذیرفتند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۲۰
در انتظار بررسی: ۱۶
غیر قابل انتشار: ۳۳
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
97
66
درود بر فراستی با نقد کوبنده اش که تهمینه میلانی را له کرد
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
این که نقد نبود دعوا بود. البته باز هم ناز نفسش
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
81
60
چه انتظاری دارید از کارگردانی که همه مردم ایران را عقده ای می داند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
نه په شمقدري كارگردان يا سلحشور فيلنامه دزد
سايه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
چه انتظاري از مخاطبي مثل شما ميشه داشت كه قادر به درك مفهوم يه حرفها نيستي؟
نه واقعا فكر كردي خواسته فحش بده ؟؟؟
شايد كلمه درستي براي بيان منظورش نگفته باشه ولي كاملا منظورش درست بوده.
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
قابل توجه سايه، كسي كه براي بيان منظورش نمي تواند كلمه مناسب پيدا كند بهتر است حرف نزند.
ابوالفضل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
من کاری به فراستی و میلانی ندارم اما کسی که همه ی مردم ایران رو عقده ای می دونه شخصیت واقعی خودشو نشون داده. حالا فکر کنید این ادم فیلم هم بسازه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
حالا میلانی یه حرف حساب تو زندگیش زده.اونم همینه.بهش گیر ندین راست میگه خوب.ما ایرانیها عقده ای نیستیم؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
محسن درست میگه سایه خانم ایشون اگر بلد نیست که منظور خودش رو به شکل مادبانه بیان کنه اصلا چرا اومد توی برنامه تلویزیونی. در ضمن ایشون توی حرفاش ایهام به کار نبرد که ما حرف های ایشون رو تفسیر کنیم این رو هم اضافه کنم اگر هم که نخواسته فحش بده اصلا نباید این کلمه رو به کار میبرد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
63
15
متاسفم .هم برای فراستی و هم میلانی
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
که وقت ما را با آوردن این خانم هدر دادند
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
12
43
فکر کنم منظور از حرفش این بوده که می واشته بفهمونه اگه دو نفر تو فیلم نقش ادمای عقده ای دارن همه ایا عقده این؟حالا نکه تمام مردم ایران خوبن همه ما همه روزه ادمای عقده ای رو تو خیابونا داریم میبینیم
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
46
77
درور بر تهمینه میلانی که شرافتش رو حفظ کرد و حتی لحظه ای ذره ای از آرمان هاش دور نشد و به واقعیت های جامعه تا اون جا که تونست اشاره کرد.
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
نمرديم و معني شرافت رو هم فهميديم!!
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
بازگو کردن مسایل منفی، خودش ایجاد مسایل منفی می کنه! با همین بهانه های بازگو کردن واقعیت های جامعه، اینقدر حرفهای ناپسند در جامعه عنوان شد که نتیجش این شد:
یه زمانی (حدود سال 76 و قبل از آن) کارهای زشت خیلی مخفیانه صورت می گرفت. کم کم آدمهایی گفتند آقا! مردم باید واقعیت ها رو بدونند! و شروع به سمپاشی در اجتماع کردند. الان نتیجش این شده که تو جامعه می بینینم.
یا خانم میلانی گفتمان اسلامی رو قبول داره و یا نداره.
اگر قبول داره، چون می دانم ایشان بسیار اهل مطالعه هستند، پیشنهاد می کنم قدری فرصت در جهت شناخت بهتر نظر اسلام درباره بازگو کردن واقعیت های جامعه در سطح جامعه، قدری بیشتر مطالعه کنند. ارزش فکر انسانها، از جان آنها بسیار بالاتر است، چه بسا یک فکر اشتباه یک نسل را به تباهی بکشد.
اگر خانم تهمینه میلانی اعتقادی به رعایت گفتمان دینی در سینما ندارند، که ...
اگر هم
مریم
|
United States
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
32
45
متاسف هستم برای امیرحسین که بالاتر کامنت گذاشته.
مفهوم نقد له کردن یا جدال نیست. مفهومش بحث هست برای پیدا کردن نقاط ضعف و قوت یک کار.
کاملا مشخص بود که فراستی خصومت شخصی با میلانی داشت. آخر برنامه هم که فضا تاریک شد کاملا بدون هیچ درنگی رفت!
اول برنامه گفت: بهتر که دیگه فیلم درباره حقوق زنها نمیسازی و این یعنی قصدش نقد نیست، قصدش کوبوندن هستش.
من یک زن هستم. با تمام حرفهایی که میلانی در مورد جامعه ی ما و مشکلات زنها میزنه دست و پنجه نرم کردم و از اول عمرم تا به حال با خیلی از دخترها دوست بودم و در این مورد گپ زدم. لزومی نداره که فراستی بیاد مشکلات مختلفی که ما در جامعه داریم رو بگه چون ما بهتر میدونیم.
اما منه بیننده ی زن میدونم میلانی گاهی شعاری و شتابزده فیلم ساخته که باعث شده نتونه حرفش رو اونطور که باید بزنه ولی از شیوه ی نقد فراستی به هیچ عنوان خوشم نمیاد.
ایشون با غرض صحبت میکنه با همه.
قصدش همیشه یا له کردنه یا اینکه اگر کاسه ای زیر نیم کاسش باشه فیلم رو خدا میکنه!!
این کار یک نقاد انسان و با شرف و کاردان نیست.
متاسفم
فقط متاسفم که در جامعه ای زندگی میکنم که مذکرهایش بویی از مردی نبردن.
حتی اونهایی که ادعاشون سر به فلک میزنه و دم از انسانیت میزنن.
و بدونید همون جایی که کوچکترین حقی رو از زنها میگیرید خدا ناظر بر شماست.
ببالید به آزادیهاتون و آزارهاتون و له کنید زنهایی رو که برمیخیزن تا بتونن گوشه هایی از این ظلم ها رو حل که نه لااقل نشون بدن.
مرگ بر ناعدالتی. مرگ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
من با اینکه یه مردم ولی واقعا میفهمم که شما خانومها چه زجری در جامعه ما میکشید.تمام حقوقتون که نصف مرد حساب میشه،گشت ارشاد راه میندازن تا به شما گیر بدن،فقط شمایید که کارهاتون زیر نظر سایرینه و همه ی تحقیرها و بی عدالتی ها در کشوری که عدالت توش کم رنگه متوجه شماست.من همه ی این مشکلات رو توی یک چیز میدونم.که احتمالا خودتون فهمیدید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
بهتر بود که تمام صحبت های فراستی و گوش میکردین, نه اینکه بعضی حرفاش و که دوست دارین گوش کنین! فراستی دقیقآ منظورش و از اینکه به میلانی گفت "خوبه که دیگه فیلم درباره ی زنها نمیسازین"
خانم میلانی هم دقیقآ جبهه گرفته بودن و حاضر به شنیدن صحبتهای فراستی نبود!!! چون فکر میکرد که فراستی فقط میخواد بکوبش ! واسه همین هم بحث جامعه شناسی و جامعه شناختی میکرد!! در حالی که بحث نقد فیلم بود
من نه طرفدار فراستیم نه ضد میلانی , ولی خوبه که دقیق به حرف طرف مقابل گوش داد و دید که چی میگه , نه اینکه از اول برنامه موضع گرفت که فراستی میخواد شما رو بکوبه
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
مریم خانم
باید عرض کنم که برنامه هفت یک برنامه تخصصیه و آقایان فراستی و جیرانی در تلاش بودند که خانم میلانی را وارد بحث فیلم کنند که ایشان با بیان مدام اعتقادات فمنیستی باطلشان و توهین به مردم شریف ایران (مردم ایران عقده ای اند) در واقع در حال فرار از نقد فیلم بودن
و همه ما که هفت را دنبال میکنیم میدانیم کلماتی که آقای فراستی به کار می بره به لحاظ معنا واقعا درست و دقیقه و وقتی میگه فیلمنامه شلخته است قصد توهین نداره و واقعا فیلم نامه شلخته است
به نظر من از همون اول خانم میلانی با توهم توطعه وارد بحث شدند
در مورد اعتقادات فمنیستی هم آماده مباحثه هستم
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
ببخشید پس اون بسیجی هائی که رفتن جونشون و دادن تا شما به خواهر صدام نگید عمه..! بوئی از مردی نبرده بودن؟
گاهی اوقات مشکل از خودتونه که با یه چشم خاص نگاتون می کنند البته منکر بعضی بی عدالتی ها نیستم ولی شما خودت هم خیلی تاریک می بینی.
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
آره داداش! مرد بودن یعنی خوب ناز این خانوما رو بکشی! بذاری هر جوری دوست دارن بیان تو خیابون! اینقدر مرد باشی اگه دخترت ساعت یک نصف شب اومد خونه نگی کجا بودی، که نکنه نارحت بشه.
به نویسنده این پیام می گویم: تا آخرین قطره خون پای مسایل دینی مملکتمون که خون هزاران شهید نهالش رو آبیاری کرده می ایستیم، و نهایت سعی خود را می کنیم که دست تفکرات غربی به بهانه حقوق بشر و این چرت و پرت ها نیفته
والسلام من التبع الهدی
حامد عسكري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
28
23
انگار خودزني و مظلوم‌نمايي كم‌كم‌ داره به ويژگي جدايي‌ناپذير برخي فيلم‌سازان ما تبديل ميشه؛ از سرمايه و امكانات و فضاي موجود در اين نظام استفاده مي‌كنند و هرچي دلشون مي‌خواد _با هر محتواي كذايي_ مي‌سازند و تازه مدعي هستند كه اجازه ساخت فلان موضوع و بهمان فيلم‌نامه را ندارم؛ حتي ويژگي‌ها و معضلات شخصي خودشون رو به همه مردم ايران نسبت مي‌دهند كه :"همه مردم ايران ...!" اينجاست كه مولوي ميگه: از غياثش خنده آمد خلق را / كو چو خود پنداشت صاحب دلق را...
حامد32
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
41
27
تأسف برای خانم میلانی که به همه ایرانیها توهین نمود و همه رو عقده ای خوند!

بنده نقد دیشب و برنامه هفت را دیدم. میلانی سعی داشت با ایراد گرفتن به حالات چشم و اخلاق نقد فراستی، نقد را به حاشیه ببرد که البته بخاطر اضطراب و عدم دفاع مستدل از نقدهای وارد شده به فیلمش انصافا مغلوب شد.
من برخی کلمات فراستی را برای نقد نمی پسندم اما اصل ایرادهایش را مستدل بیان کرد و میلانی پاسخی نداشت.
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
پس درست نفهميدين منظورش چي بوده
حامد32
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
36
18
تأسف برای خانم میلانی که به همه ایرانیها توهین نمود و همه رو عقده ای خوند!

بنده نقد دیشب و برنامه هفت را دیدم. میلانی سعی داشت با ایراد گرفتن به حالات چشم و اخلاق نقد فراستی، نقد را به حاشیه ببرد که البته بخاطر اضطراب و عدم دفاع مستدل از نقدهای وارد شده به فیلمش انصافا مغلوب شد.
من برخی کلمات فراستی را برای نقد نمی پسندم اما اصل ایرادهایش را مستدل بیان کرد و میلانی پاسخی نداشت.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
42
25
وای به حال فرهنگ و هنر ما که کسی مثل میلانی در اون برای مردم فیلم میسازه.کسیکه اینطور مردم رو خطاب قرار میده چطور توقع میشه داشت در آثارش موضوع قابل تاملی پیدا کرد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
سلام آقا سعید
من همون ناشناسیم که پاسخ مریم و دادم (دومی) این . گفتم که فکر نکنی طرفدار میلانی هستم
خانم میلانی اصلا منظورش اون چیزی نبود که فکر میکنید . چون کم آورده بود دیگه از روی احساسات صحبت میکرد , و سریع هم متوجه حرفش شد
بهرحال یکمی واقع بین باشیم
شیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
17
47
من ار خانم میلانی

بسیار ممنونم و از دیدگاه و طرز تفکرشان خوشم میاد.
اگه ایشون که تو جامعه برای خودشون جایگاهی دارند بتونند به هم جنس های خوشان همین یه جمله را تفهیم کنند که بابا جسم و روحتون ارزش داره نگذارید کسی اونارو تیکه پاره کنه کار خارق العاده ای کرده و ازش کمال تشکر رو دارم .
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
خانم شيدا به دور از جهت گيري جنسيتي اگر به سخنان خانم ميلاني گوش مي كرديد بعيد مي دانم از تفكر شخصيتي كه تمام مردم كشورش را (اهم از من وشما) عقده اي بداند خوشتان مي آمد.
هانیه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
با محسن موافقم! باید واسه این حرف از مردم عذرخواهی کنه
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
کار خارق العاده کردن که به این نمیگن اومد یه مشت اراجیف و تمجید از اونجایی که بهش علاقه داره کرد و همه رو عقده ای کرد! همه این حرفا رو میتونست یه طور دیگه بزنه
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
15
28
احسنت بر فراستی و..... میلانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
احسنت بر فراستی و هستم ولی با توهین به میلانی و نه
بابا بنده خدا دیگه تو منگنه قرار گرفته بود از دهنش ی چیزی پرید بیرون که واقعا منظورش اون عقده ای که من و شما میدونیم نبود , اصلا ی همچین برداشتی از این کلمه به من دست نداد
کامران
|
Russian Federation
|
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
13
29
مردم ما به دلیل محدودیت هایی که فقط منحصر به ایران و افغانستان است همگی عقده دارند (عقده یعنی گره و از نظر روانی وقتی کمبود و محدودیت هایی برای انسان ها ایجاد میشود برای همه پیش می آید) صحبت میلانی کاملا صحیح است، مردم ما را بیمار کرده اند. اگر باور نمیکنید از مادر یا خواهرتان سوال کنید که در جامعه با چه مواردی برخورد کرده اند!
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
با بودن افرادي مانند شما در جامعه كه هر حرفي را توجيه مي كنند در ادامه شاهد آن خواهيم بود كه كارگردانهاي ديگري از اين دست، آروغ روشنفكري بزنند و حرمت مردم ايران زمين را فداي كوته بينيهاي خود كنن.
ناشناس
|
India
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
5
15
آره، تو ایران نقد یعنی له کردن! به همین دلیل هم هست که زود در مقابل نقادی جبهه میگیریم و منتقد را دشمن میپنداریم و ...
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
16
33
چرا شماها فقط به لفظ عقده ای که از دهان خانم میلانی در اومده گیر دادید. این همه فیلم های پر محتوا این خانم ساخته. با یک کلمه که نمیشه همه ارزش های یک فرد را ندید گرفت
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
سلام
یه مطلب جالب
در درج نظر کاربران پرچم کشور خواننده نیز درج شده، جالب اینجاست که اکثر نظراتی که از میلانی دفاع می کنند از کشوری غیر از ایران است!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
12
21
منظور خانم میلانی نه توهین به احاد ملت ایران ( که خود ایشون هم جزئی از اون هستند ) بلکه توضیح این نکته بود که شرایط موجود در کشور باعث شده که ما نتونیم اونی که میخواهیم ، باشیم.

ضمن اینکه بنده فکر میکنم اقای فراستی تنها و تنها یک منظور داشت و اون هم تخریب میلانی و فیلمهاش بود و اگه با دقت به بحث بنگریم متوجه میشیم کسی که بی محابا و به طرق مختلف سعی در توهین و تخطئه داشت جناب آقای فراستی بود

من واقعا برای اقای فراستی و شخصیت ناکاملشون متاسفم
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
ابو علی سینا میگه آدم اگر یک اشتباه کنه و به خاطر اون اشتباه هزاران دلیل بیاره باید گفت که هزار اشتباه انجام داده.
حالا شما دیگه از ایشون دفاع نکنید که خودتون هم از قماش ایشون هستید.
سعید
|
Netherlands
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
12
16
به نظر من "عقده ای معرفی کردن مردم ایران" توسط خانم میلانی توهین به مردم نیست. در واقع خان میلانی با این جمله .. را به انتقاد قرار گرفت. اصولاً عقده یا گره زاییده محدودیت است، ..................
من به عنوان یک بیننده غیر فنی سینما و تلویزیون فکر میکنم نقد آقای فراستی چربش داشت. اما این دلیل نمیشه بعضی دوستان که کامنت گذاشته اند خانم میلانی را به خاطر حرفش کارگردان نابلد بدانند و برای سینما تاسف بخورند.
ثالثاً متاسفانه بنظر میرسه برنامه هفت ابزاری شده برای حکومت تا به شکل نرم کسانی را که به شکل کاملاً به حق ازش انتقاد میکنند را مورد حمله قرار دهد. قبلً هم سابقه داشته و در یکی از برنامه های هفت خانم معتمد آریا مورد هجوم قرار گرفت آنهم به دلیل اینکه در دوران انتخابات ریاست جمهوری از میرحسین حمایت کرده بود.
سعید
|
Netherlands
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
6
14
چرا همه نظرات را نشان نمیدهید.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
7
11
اینها همه برای مشغول کردن ماست .زیاد جدی نگیرید.
صورتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
26
12
این خانوم میلانی به درد همون شبکه من و تو میخوره که بشینه از فضای بد ایران و شاهکارهای فیلمسازیش حرف بزنه و بقیه گوش بدن این زنیکه عفریته رو چه به نقد و انتقاد ولش میکردن اون وسط بلند میشد فراستی رو کتک میزد بیچاره زنای ایران که یه همچین آپاچی بخواد در مورد حقوقشون فیلم بسازه بیچاره مرددددددددددددددددددم ایران
حمیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
23
30
خانم میلانی شرافت وانسانیت راپاس داشته است آزادگی گهری است که هرکسی آنراندارد.درود برمیلانی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
تا معیار انسانیت و آزادی چی باشه؟!
mehdi
|
Turkey
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
16
26
ما همه مردم ایران عقده‌ای هستیم این کاملا درست هست ما عقده خیلی‌ از چیزها رو داریم هرکس بشینه نبا خودش فکر کنه میفهمه که این جمله کاملا درسته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
شاید راست بگی!
من از دست آدمهایی مثل میلانی عقده ای شدم.
sohil
|
Germany
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
20
10
خانم میلانی
لطف کنید فیلم نسازید هم امکانات اندک سینما ایران رو هدر می دهید هم جیب مردم رو خالی می کنید این به اصطلاح فیلمی که شما ساختید علاوه یر بازی بسیار ضعیف نقشهای اول دارای داستان بسیار سطحی است و میلانی می خواست با استفاده از رادان و انتخاب یک اسم تجاری جیبش را بر کند این فیلم به مراتب از اخراجیها بدتر است.
عموآریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
17
12
من کاری به فراستی و برنامه هفت و اینها ندارم ولی از تهمینه میلانی و فیلم هاش متنفرم. به نظرم تهمینه میلانی هست که عقده ایه نه مردهای ایرانی ... چون اونه که عقده داره و تو فیلم هاش هی مردها رو یک جور به خصوصی نشون میده! من از بانوان محترم خواهش میکنم اگر احساس میکنند حق و حقوقشون به هر نحوی توی این مملکت ضایع میشه حداقل یک مدافع درست و حسابی که درست حرف بزنه (منظورم از حرف زدن فیلم ساختن یا نوشتن یا هر فعالیت دیگه است.) و عقده جنسیتی نداشته باشه برای خودشون پیدا کنند .... تهمینه میلان وکیل مدافع خوبی براتون نیست!
نويد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
17
9
ازادي از مطلق هم گذشته كه اجازه دادن تهمينه ميلاني بياد حرف بزنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
9
14
منظور خانم میلانی این بود که مردم ایران اینقدر کمبود داشته اند که این باعث بروز عقده شده که حرف درستی است من خودم اونقدر فشار اقتصادی اجتماعی راتحمل کردم که الان عقده ای هستم .مطلبی دیگر در مورد فیلم اخراجی 3 که برایش بازار سیاه درست شده آقای ده نمکی مردم نون ندارند بخورند بعد شما توقع داری یک خانواده مثلااز دماوند بیاید تهران فیلم تو را ببیند و 100 هزار تومتن خرج کند .ول کن بابا.
احمد دستور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
9
11
فکر میکنم هر شخص منطقی فیلم یکی از ما 2 نفر رو ببینه نقد آقای فراستی رو می پذیره هر چند نقد تندی بود اون هم به خاطر اینه که ما هنوز نحوه انتقاد سازنده رو بلد نیستیم
هانیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
15
10
متاسفم برای خانم میلانی که به عنوان فیلمساز فزهنگی مردمی رو که ادعا داره به عشقشون فیلم میسازه عقده ای خوند و بیشتر از اون واسه اونایی که این حرف رو بی اهمیت میدوند.کارگردان مدعی آزادی و دفاع از مردم گزارشهای مردمی پخش شده رو هم مونتاژ دونست.نمیدونم چی در زندگیش گذشته که عقده های شخصی خودش رو به جامعه نسبت میده!!ضعیف بودنش در دفاع منطقی از فیلمش خیلی کوچیکش کرد.درسته فراستی تند_در عین حال در حیطه کاریش و در مورد فیلم _حرف میزنه اما این مدلشه.اما جوابهای میلانی افتضاح بود و همه حرفها رو شخصی میکرد و جواب میداد!!!مثل یه بچه !!! و همش به حواشی میپرداخت مثل نگاه فراستی!!! اینه آدم فرهنگی مدافع حقوق زنان!؟ من واسه خودم یه عنوان یه زن متاسفم! ایکاش خانم میلانی میفهمید خیلی از سختی هایی که در زندگی زنان بر سختی های گذشته اضافه شده نتیجه بد فهمی های ایشون و امثال ایشون از حقوق زنان و کلا آدم هاست! حیف از فیلم دوزن!!!
پاسخ ها
عموآریا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
دمت گرم هانیه منم همینو اون بالا گفتم ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
9
16
کاملا حق با میلانی بود. منظور ایشون این بوده که همه ملت ایران از یک درد مشترک رنج می برن. اشاره به این درد مشترک یا عقده یک واقعیته و غیر قابل انکار. دوست داشته باشین یا نداشته باشین ما ملت به خاطر برخی مسائل عقده داریم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
آره جانم! شاید راست بگی
من از امثال میلانی عقده دارم
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
19
13
ما عقده ای نیستیم خانم میلانی بلکه مشکلمون اینکه بین عقده ای هایی مثل شما زندگی میکنیم که میخوان به همه تلقین کنند مثل خودشون عقده ایند
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
معلوم شد که هستي
عموآریا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
ایول داری!
مرتضي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
13
11
خانم ميلاني متاسفانه جامعه ايران را نمي‌شناسه و از لحاظ اعتقادات متفاوتي نسبت به اكثر مردم ايران داره به همين دليل فيلم‌هاش هميشه نشاندهند اقليت مردم ايران را از لحاظ اعتقادي و فكري نشون مي‌ده و مردم و جامعه رو از زاويه نگاه خودش مي‌بينه. اين مسائل را مي‌توان در صحبت‌هاي وي در برنامه جمعه شب به روشني ديد.
اينكه دختر و پسر مي‌تونن با هم ارتباط دوستي داشته باشن هر چند كه قصد ازدواج هم نداشته باشن. هر كسي در ايران زندگي مي‌كنه عقده داره. جووناي كشورهاي خارجي كه مطمئنا منظور ايشون اروپايي و آمريكاييه خيلي صادق‌تر و اخلاقي‌تر از جووناي ما هستند. اين واقعا توهين به جوان ايراني نيست؟ اين ناشي از عدم شناخت كامل جوانان ايران نيست؟
خودتان قضاوت كنيد
زینب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
15
13
آقا اصلا چطور به ذهنتون رسید که از کارگردان سطح پایین و متوهمی مثل میلانی در برنامه دعوت کنید؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
عموآریا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
ایول داری! باریکللا!
شیدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
10
15
دوست عزیز محسن

اتفاقابه دلیل جنسیتی و شناختی که از زنها دارم کاملا حرفهای خانم میلانی و امثال او را می فهمم و مفهوم عفده ای بودن برایم روشن است و سعی می کنم که حداقل خودم را اصلاح نمایم .
دوست خوبم چرا ما عادت کرده ایم مثل کبک سرمان را زیر برف کنیم و خودمان را فریب بدهیم .
چرا قبول ندارید که مردم ما واقعا عقده های جنسی فراوانی دارند و باید خیلی کار فرهنگی انجام بگیرید .
برای مثال شما یک روز به بازار تهران تشریف ببرید و فراوان انسان های عفدهای را ببینید چه از نظر جنسی وچه از نظر مالی و ..........
یا این را باور ندارید که خود زنها بیشترین صدمه را به خودشان می زنند و خودشان باعث میشوند که حرمتشان شکسته شود اگر هر زنی برای جسم و روح و اعضا خود ارزش قائل باشد به راحتی امتیازاتی را که در جامعه یا محل کار یا تحصیل به دلیل جنسی برایش ن قائل می شوند را قبول نکند ایا مردی به خود اجازه عقده گشایی می دهد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
البته بحث در این مورد بسیار مفصل و پیچیده هست .
امیدوارم ارزش متفکر بودن انسان ها را با استناد به چندکلمه که (اگر فرصت بود یا از خانم میلانی توضیح خواسته میشود )معنی عقده ای را توضیح می دادند زیر سوال نبریم و کمی منصف باشیم .

قبول کنید که عقده های اخلاقی و جنسی و ..........
در جامعه کم نیست .
حتی اگر خانم میلانی را هم محکوم کنیم اصل مسئله باقی است .................
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
سركار خانم شيدا ،
وجود صفتي زشت در بخشي از افراد يك جامعه با جمعيت ميليوني غير طبيعي نيست ولي بسط دادن آن صفت به تمام آحاد آن جامعه توسط يك فرد، آن هم فردي از درون همين جامعه عملي غير اخلاقي است . خانم شيدا از شما يك سئوال دارم : اگر بجاي خانم ميلاني كارگردان ديگري اين توهين را به مردم ايران مي كرد تحمل مي كرديد؟
من به عنوان يك ايراني از شما مي خواهم كه خداي ناكرده علائق شخصيتان نسبت به يك كارگردان، موجب ناديده گرفتن حرمت يك جامعه هفتاد ميليوني نشود.
شیدا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
اقای محسن
بنده نه طرفدار خانم میلانی هستم و نه طرفدار شخص خاصی .
من طرفدار تفکرات خوب انسانها هستم و افکار انسانها را به خاطر رد یا قبول انها تحلیل نمی کنم .
از اینکه خانم میلانی به معظلات اجتماعی اشاره درشتی داشتند و با ابراز کلمه عقده ای ،باعث ناراحتی افرادی شده اند ،متاسفم .از برداشت نادرست انها .
یه جای گره گشایی مشگلات و ارائه راهکار فقط روی یک کلمه زوم کرده ایم و در جا دور می زنیم .
اصلا اگر خانم میلانی نمی گفت عقده ای یعنی ما مبرا از این مسائل بودیم
تو رو خدا قدری بزرگ فکر کنیم تا بتوانیم با قدرت بیشتری جامعه را اصلاح کنیم .
نترسیم از اینکه اینه بزرکی به دستمان بدهند تا تمام قد خودمان را نگاه کنیم .
به جای درست کردن خودمان اینه ها را نشکنیم .
زشتیهای جامعه کم نیست و زنگ خطر بیماریهای اجتماعی خیلی وقت است که به صدا در امده حال اگر ما گوشمان را بگیریم و خودمان را به نشنیدن بزنیم ، این هم در نوع خود کاری است .
ما عادت کرده ایم که بیش از حد خود بزرگ بین باشیم و نمونه ان اینکه اعتقاد راسخ داریم که هنر نزد ایرانیان است و بس .
البته من به ایرانی بودنم افتخار می کنم و هیچ جای دنیا را به ایران ترجیح نمی دهم ولی شاید باور نکنید وقتی در اجتماع هستم چه قدر عصه می خورم از اینکه مردمم چه مرد و چه زن و بخصوص دخترها و پسرها قدر خودشان را نمیدانند.
و ایکاش ما معنی درست توهین را می دانستیم !!!!!!!!!!!!!!!!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
به نظر من با رفتن درون جامعه میتونیم قشر عقده ای اخلاقی و جنسی رو به راحتی ببینیم اون خانم هایی که با وضع خرابی میان بیرون تا همه چیز خود رو به نمایش بگذارند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
دقیقا
چرا فکر کردید من مخالف رفتن به جامعه هستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرض کنیم اون خانم ها مشکل دارند پس این همه ادعای عقل و قدرت و.... اقایان کجا رفته که دل و دین برا این جلوه گریها میدهند ؟؟؟؟؟
اگر عدالت و برابری حقوقی بین زن و مرد درست در جامعه اجرا بشه در همه زمینه ها ، مطممئنا زنها برای اثبات وابراز وجود راههای بهتری را انتخاب می کننند البته این در مورد اون خانمهای مورد نظر شما مصداق پیدا می کنه.
گذشته از این رفتار خانم ها هیچ دلیل قانع کنننده ای برای مشکلات اقایان نیست .
شاید شما میخواهید ابروباد ومه و خورشید و فلک و........دست به دست هم بدن که اقایان شاید بتونند سلامتی اخلاقی داشته باشند ؟
بعدشم تفکرات این مدلی باعث ایجاد ناهنجاریهای اجتماعی میشه .
قبول کنید که اگه ما از درون ساخته نشده باشیم و اگه ریشه های اخلاقی ما در خانواده و جامعه درست پی ریزی نشه ، همیشه دلیلی برای توجیه مشکلاتمان داریم .
در اون صورت هست که حتی اگه خانمی بد لباس بپوشه اگر اقایون جامعه عقده ای نباشند و خریدار ان نباشند اون خانم هم متوجه میشه که راه رو درست نیومده .
و اصلا بابا به کسی چه که یه خانم چه جور میاد بیرون ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قرار نیست که همه چی خوب باشه تا ما خوب باشیم .
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
شیدا خانم آن قد روح بزرگی داره که هیچ توهینی رو توهین تلقی نمیکنه یا به قول معروف نیمه پر لیوان رو میبینه و واقعا جای تحسین داری.
جاويد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
6
15
سلام
ببينيد : اگر كسي بخواهد حرف حق بزند هرجاي دنياكه باشد بايكوت ميشود تهينه ميلاني از اين جمله اي كه گفته منظور خاصي داشته و اسلا نخواسته به ملت و هموطنانش انگ بزند مثلا شما در خيابانها بگرديد و بچرخيد ببينيد عقده اي بودن يعني چي. جواناني را ميبينيم كه يواشكي ميان نزديكت ميگن فيلم فيلم خوب جنگي سكسي فلان بازيگر....بارها ديدم كه نوجوانان ميرن ميخرن .و امثالهم
اما در كشور ما زن آنچنان هم كه ميگن مظلوم نيست برين يه سرس به دادگاهها بزنين بخاطر مهريه مرد به پاي زن ميوفته و آخرشم هيچ ..قسط بندي...و هزاران مورد ديگر.....ببينين اگر من هم در تلويزيون مجري برنامه يا كسي ديگه بهم تهمت و بطور بدي نقد كنه اينجوري جواب ميدم .چون تحت فشار شخص ناداني قرار گيفته ام.
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
جاويد جان ، "اصلا" را "اسلا" نمي نويسند هول نشو .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
12
14
میلانی عقده ای ......تو هم یک ایرانی هستی
وحید عمرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
13
7
به نظر بنده خانم میلانی به جای اینکه آقای فراستی را نقد رفتاری و ادبیاتی بکنند، باید تجدید نظری بر ادبیات گفتاری خودشان داشته باشند. کسی که از یک رسانه ملی تمام ملت را عقده ای می خواند چگونه به گفتن یک واژه شلخته به فیلمش چنین بر می آشوبد و اعتراض می کند؟! شلخته آقای فراستی کجا و عقده ای خواندن کل مردم ایران کجا! ابراز تاسف می کنم که کارگردانان ما آن هم در این سطح چنین افکاری دارند. در همین عصر حاضر انسانهای بسیار بزرگی در اقصا نقاط میهنمان وجود دارند و راندن همه با یک چوب به دور از ادب و انصاف است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
9
7
هنر نزد ایرانیان است و بس هیچ کس تو ایران عقده ای نیست همه بهشتی اند و ایران هم بهشته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
فکر کنم یه عقده هایی داری که مسخره می کنی، یه سر برو دکتر
سوشیانت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
6
4
اقای فراستی
چرا شما اصرار دارید که تمتم حرف های شما مطلق میباشد
من یک منتقد سینما نیستم
اطلاعاتم از سینما در حدود یک بیننده عادی است اما
من دانشجوی فلسفه منطق هستم و از بحث به مقدار جزیی که اطلاع دارم در سخنان اقای فراستی که از اول برنامه هفت تا الان مشاهده میکنم فهمیدم این است که
اقای فراستی یک سوفیست کامل است
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
سوفیست یعنی چی؟
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
دلبندم سوفي نه صوفي اول . حرف زدن نميدوني.حرف نزدن كه ميدوني؟!
بهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
4
9
من متاسفم برای تمام ایرانیها به خصوص تمام شماهای که اینجا کامنت گذاشته اید و آقای دوستی مجری برنامه ی کافه رادیو .همتون بهتر میدونید ما جوونای نسل 50و 60 عقده ای بار اومدیم. از تمام متنهاتون مشخص . به خودتون دوروغ نگید. ما تو این کشور دیده نمی شیم . همه مسئولین به فکر خودشون هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
سلام
تا حدی با نظر شما موافقم
البته نه همه مسئولین، باور کنید که یک سری از آنها هم زیاد برای رفع این نقیضه تلاش می کنند، ولی ...
ببینید! هر کاری یک زنجیره برای انجام آن لازم است تا درست اجرایی شود، اگر فقط یک حلقه از این زنجیر معیوب باشد کار انجام نمی شود، مشکل مملکت ما این است که در زنجیره حلقه های معیوب هم وجود دارد.
ولی خدا بزرگه
دل به خدا بده همه چیز حل میشه
ما ها باید تلاش کنیم برای نسل بعد
موفق باشید
داریوش از تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
6
9
واقعا که ایرانی جماعت عقده ای هستش. تو دنیا تو این قسمت لنگه نداریم .حا لا چه قبوب بکنیم یا نه از روز روشنی .دورود بر خانم میلانی که به واقعیات جا معه ایران اشاره کرده
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۹
متاسفانه ایرانی ها اصلا عیب های جامعه خود را باور ندارند و هر کس هم حرف حق بزنه لهش می کنند. ما اینجوری می خواهیم به آزادی و دموکراسی برسیم؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
آقای داریوش از تهران
اگه شما جامعه شناس هستس و تخصص جامعه شناسی داری و تازه آمار هم بلدی و از همه مردم ایران آمار داری دمت گرم!
ولی موقعی که آمار می گرفتی از من چیزی نپرسیدی!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
3
3
سلام وقتی بحث عقده ای بودن دو شخصیت اول این فیلم مطرح میشه و خانم میلانی این موضوع رو مطرح میکنه که مگه میشه آدم تو ایران زندگی کنه و عقده ای نشه کافی برید و فیلم رو نگاه کنید و بفهمید شخصیت زن این فیلم چندین سال خارج از ایران زندگی کرده در مورد کارهای خانم میلانی و اینکه ایشون زیادی دارن موضوع زن و مشکلات مربوط به زن رو لوس وکلیشه میکنند آقای فراستی حرف خوبی زد که با ساخنن این گونه فیلم های ضعیف این فرصت رو به مخالفین این حوزه میدیم که از این نوع فیلمهای ضعیف به نفع اهداف خودشون استفاده سو بکنند.کمی منطقی به موضوع فکر کنید.
0.....
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
4
6
هواستون هست که خودتون هم جزو همین مردم ایران هستید؟ چه کارگردان باشید چه منتقد چه عامه مردم

متاسفانه هنوز طاقت شنیدن دو کلمه حرف مخالف رو هم ندارید اینم فرق نمی کنه چه کارگردان باشیم چه منتقد چه عامه مردم
جليل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
9
6
فراستي نشون داد كه جزو معدود كسانيست كه سينما را به خوبي مي فهمد و ميلاني با جواباي غير فني كه داد نشون داد كه نگاه درستي به سينما نداره و در ضمن حرفش مال عده ي كمي تو جامعه است
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۰
10
12
میلانی حقیقت را گفت.با اینکه حققت تلخه اما بایدپذیرفت
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۳
حالا فرض کنیم عین حقیقت ایشون باید به این شکل بیانش کنه
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
5
7
واقعا درست گفتن . توهین هم باشه اشکالی نداره. واقعا عین حقیقته. تازه ایشان خیلی ملایم و محافظه کارانه مطرح کردند. هر کس که با چشمان باز در ایران زندگی کنه عقده بودن شدید و تناقضات عجیب و غریب را در اکثریت جامعه ایرانی می بینه حالا این اکثریت ظرفیت پذیرش واقعیت را ندارند از فقر فرهنگی ناشی میشه. در جوامع پیشرفته انتقاد و توهین به خود که چیزی نیست لازم باشد به ملت خودشان به خاطر بعضی ضعفها فحاشی هم میکنند .آب از آب هم تکان نمیخوره چون جامعه متکثره. اگر اعتراضی بشود به جایی نمیرسد . خب آزادی بیان یعنی همین. آزادی که به رای اکثریت نیست آزادی فقط و فقط آزادیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
8
6
خانم میلانی نشان داد بسیار از نظر سطح فکری مثل زنان بیسواد و امی که سر کوچه با همسایه غیبت می کنند هست نه در حد یک کارگردان روشنفکر !! کافی است به فیلمهایش نگاه کنید ..متاسفم
پري خانوم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
5
4
اين انتخاب چه حالي ميکنه که تيتر جنجالي زده.
به قول آقاي ناطق نوري مردم هم که حال حوصله خوندن تا تهش رو ندارن همينجوري از روي تيتر دارن به ميلاني فحش ميدن.

راستي اقاي فراستي اينبار درمورد استمنا کردن چيزي نفرمودن؟ چون در مورد آقاي کيميايي فرموده بودند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
چه قدر شما ادب دارید!
always
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
4
9
قضیه1:مردم ایران عقده ای اند.
قضیه2: تهمینه میلانی یک ایرانیست
نتیجه: تهمینه میلانی هم یک عقده ای به شمار می آید!!!!
سودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
4
5
مرگ بر بی عدالتی
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
چه ربطي داشت؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
4
8
تهمینه میلانی می خواست بگه من یه کارگردان عقده ای ایرانی هستم
و به درستی خودش را لو داد.
موسی فرخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۱
1
3
من عقده ای ام،اگر عقده ای نبودم اینجا کامنت نمی ذاشتم..
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۲
1
11
قضیه1:مردم ایران عقده ای اند.
قضیه2: تهمینه میلانی یک ایرانیست
نتیجه: تهمینه میلانی هم یک عقده ای به شمار می آید!!!!
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
2
2
با سلام
من از اين حرف خانم ميلاني ناراحت شدم اما به قول خيلي از دوستان كه اينجا كامنت گذاشتن ايشون به دليل اينكه در فشار بودن از انتقاد و نقاد فيلمشون متاسفانه در يك سخن نسنجيده شتابزده حرفي زدن كه از ايشون بعيد مي نمود اما بيشترين ناراحتي من از فيلمي بود كه ايشون ساخته بودند ، نمي شه انتظار داشت يك كارگردان هميشه فيلم خوبي بسازه كه نقد مثبت بگيره اما نمي شه هم از كارگرداني كه در كارنامه خودش فيلم هاي درخشاني چون دو زن ، نيمه پنهان و ... رو داره انتظار داشت فيلمي در اين حد سطحي با ديالو گ هاي بسيار غير روان و دور از ذهن بسازه ، نمي دونم چند نفر از شما دوستان رفتين سينما و اين فيلم و ديدين اما وقتي من رفتم سينما و پول بليط دادم خيلي دلم براي پولم و سينماي ايران سوخت كه اين طوري داره هدر مي ره و هرز مي شه ، موضوع انتخابي جالب بود اما پرداختن به يه همچين موضوع سختي واقعا وقت مي خواد و مطالعه ، پيدايش دون ژوتن در جامعه فقط به ايران و يا هر كشور ديگري منحصر نمي شه بلكه اين به موضوع اجتماعي ، روانشناسي يه كه به همه جوامع تعلق داره و صرف دليل وجود دون ژان در جامعه اي اون رو عقده اي نمي كنه ، مطلب ديگه اي كه بايد عنوان كنم اينكه چه طور خانم ميلاني اجازه توهين به تمام دختران و زنان نجيب ايراني رو به خودشون دادن ، فيلم سازي كه ادعاي حمايت از حقوق زنان رو داره نبايد اين طور به جامعه زنان كشورش نگاه كنه چرا كه اگه ما همه اينقدر بدبخت و ضعيف النفس هستيم كه با يك اشاره حتي شرف و ناموس خودمون رو مي تونيم به باد بديم بذار هيچ مدافعي هم نداشته باشيم ، اما خانم ميلاني كه قهرمان مثبت دختر فيلمتون كسي بود كه در امريكا تحصيل كرده و بزرگ شده بود ، اين دختر بسيار نجيب و بسيار پايبند به اصول ايراني و خانوادگي بود اما شخصيت مقابل اون دختري بود كه در ايران بزرگ شده و نتنها دچار مشكل كمبود شخصيت بود بلكه به هيچ اصولي هم پايبند نبود ... اگه واقعا ديدتون به دخترهايي كه در ايران بزرگ مي شن و تحصيل مي كنن اينه از شما خواهش مي كنم ديگه هيچ فيلمي د رحمايت از ما نسازين ، هر وقت هم خواستين دختر هاي نجيب و پايبند به ايران وخانواده رو ببينين كافيه از پنجره خونتون يه سركي به بيرون بكشيد و اولين دختري كه ديدن همون ايده آلي يه كه شما تو امريكا دنبالش مي گردين ...
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
6
3
من خودم یه زنم. هیچوقت احساس عقده ای بودن نکردم. از فمینیست ها هم متنفرم. من به اینکه یه خانم ایرانی هستم افتخار میکنم.
برای تهمینه میلانی واقعا متاسفم. نیازی نیست همچین آدمی از حق ما دفاع کنه.
از آقای فراستی هم متشکرم.
مسافر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
4
1
ای کاش امثال خانم میلانی که ادعا می کنند دردمند هستن،آرمان هاشونو طبق مبانی اسلام به تصویر می کشیدن تا کسی در دفاع یا رد ایشون دچار افراط و تفریط نشه،حتی اگه بپذیریم ایشون واقعانگاه دردمند و انتقادی دارن و در پی دفاع از زنان هستن بنده به عنوان یک زن که فقط برای احساس ایشون ارزش قایلم ترجیح میدم مدافعی که طبق بیان دین و ارزش های اسلامی من حرکت نمی کنه اصلا نداشته باشم.
تهمینه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
5
6
به نظر من اینجوری که خانم میلانی فیلم میسازن وزنان و خانم های ایرانی رو به عقده ای بودن متهم میکنن یه جای کارش میلنگه بی رو در وایسی بگم فکر کنم .........

اخه میگن کارهایی که از ادم تو بزرگسالی سر میزنه ریشه در کودکی داره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
4
4
خود میلانی ... با جد وآبادش .... کم ظرفیت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
6
3
باید جلوی کار اینگونه کارگردانان عقدهای نفهم را گرفت عقده ای
طاهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۳
5
2
من خیلی متاسفم واسه خانم میلانی و کسایی که این خانم رو تایید میکنن قبل از برنامه هفت در برنامه هنگام درنگ خانم دکتر فرهمند پور صحبت کردن و من واقعا به زن بودن خودم افتخار کردم اما چه فایده که یک ساعت بعد این خانم به اصطلاح روشنفکر من و همه هم وطنان من رو عقده ای دونست حالا از این حرص میخورم که خیلیا میگن نفهمید چی گفت کسی که نمیدونه چی بگه بی جا میکنه میاد حرف بزنه فقط اینو بگم من این خانم رو به خاطر این توهین نمی بخشم اگه این دنیا حساب نداشته باشه مطمئنم اون دنیا هم حساب داره هم کتاب
اميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
6
6
اتفاقا خيلي هم خوب شد حداقلش اين بود كه طرز فكر خانم ميلاني برامون رو شد من يكي كه ديگه فيلماشو نميبينم چون نميخام انگ عقده اي بودن بهم بچسبه اين از اون آقاي فراستي خواهشا شما هم يه كم ملايم تر باش ولي در كل خيلي باحالي اونم از اين
مرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۶
6
3
سلام. اونايي كه ميگن زن ومرد همه چيزشون بايد مثل هم باشه تا حالا شده يكبار پيش خودشون فكر كنن چرا خدا زن و مرد رو متفاوت آفريده؟ نكنه نعوذ باالله ميخواييد به كار خدا هم ايراد بگيريد.
خيلي از مشكلات امروز ايران و جهان هم به خاطر ناديده گرفتن اين تفاوت هاست. يادمون باشه دنيا واسه ما مردها بدون زن زيبا نخواهد بود و براي زن ها هم دنيا بدون مردها زيبا نخواهد بود پس با هم لجبازي نكنيم. سالم و شاد باشي در پناه حق.
رامين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
6
2
ميلاني لياقت نسبت كارگردان رو نداره نه به خاطر اين يه كلمه حرفش كه بخاطر فيلمايي كه ساخته تو همه فيلماش به نوعي عقده اي بودن خودشو نشون ميده .
ستايش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
3
8
اگه مردم ايران عقده اي نيستن پس اينهمه دختراي آرايشكرده كه تو خيابونا ول ميگردن واسه يه نگاه خريدار چي هستن؟اينكه دختران كشور ما بالاترين ميزان آرايش رو دارن نشون دهنده عقده اي بودن نيست؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
4
6
درود بر تهمینه میلانی
منظور خانم میلانی این بود که در این جامعه با این محدودیتها همه رو عقده ای کردند. و خانم میلانی منظورشو با استفاده از کلمه عقده ای پوشیده اعلام کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۰
3
2
اره ما عقده ای هستیم که چی
احسان س
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۲۱
6
5
باورم نمیشه یه فمینیست ( که فمینیستام قبولش ندارن ) اینطوری به همه توهین میکنه و این همه طرفدار هم داره
خداوند برای طرفدارای این عقده ای شفای عاجل عنایت فرماید . . . آمین
محمد علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۳۰
5
2
من خودم زیاد فیلم های تهمینه میلانی را دوست ندارم. ولی فراستی هم منتقد نیست.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۰۱
5
5
سلام باید این خانم مورد روانکاوی جدی قرار بگیره .چون این حرف از درون ایشان بلند شده وبازتاب عقده ای است که در وجودش است.
هديه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۳/۱۳
2
0
مريم جان خيلي زيبا گفتيد.
مرسي
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۳
5
5
کسانی که می گویند مردم ایران از نظر مسایل جنسی "عقده ای " هستند و باید روابط آزاد داشته باشند(روایط دختر و پسر آزاد باشد) ابتدا از خودشان یعنی خانواده خود شروع کنند و اجازه دهند ناموسشان با دیگران روایط آزاد داشته باشند تا دیگر عقده ای نباشند .
من برای خانوم میلانی بسیار متاسفم چون هر ایرانی درون خود چیزی بنام غیرت دارد
کسانی که با نظر این خانوم موافقند می خواهم از آنها که از این دیدی نگاه کنند
سونيا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۹
2
6
ببخشيدااا.اونايى كه از خانم ميلانى طرفدارى ميكنن توجه كنن لطفا.خانم ميلانى كه ادعاى كمال ميكنه و هى توهمه ى مصاحبه هاش جار ميزنه من ايده ى فلان فيلم توى فرانكفورت و دبى و...به ذهنم رسيد_اون كه به قول خودش عقده اى نيست و تافته ى جدا بافته هست و ادعا ميكنه تحصيل كرده هست و خيلى ميفهمه نميتونه هول نشه و به مردمش رو رو آنتن توهين نكنه؟فراستى با همه همينجوره_كسى تا حالا باهاش اينجورى حرف زده؟خانم ميلانى تحمل شنيدن ضعف فيلمشو نداره ما بايد فحش بخوريم؟كسى كه اين حرفو ميزنه خودش عقده ايه_و به همه ثابت كرد تحمل نقد شدن رو نداره_يعنى جنبه نداره دعوتش كنن تا از فيلمش دفاع كنه.
رسول
|
United States
|
۰۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
0
6
اقای حامد نفهم مرگ بر همه کسانی که به اسم دین وشریعت هر ظلمی را که بخوان در حق بقیه میکنن
تهمینه میلانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
7
10
درود بر میلانی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
9
3
خانم خودت هم ایرانی هستی پس تاییدمی کنی که عقده ای هستی .درضمن ملت مابهترین ملت دنیاست که هرکجای دنیابری همچنین مردمانی راپیدا نخواهی کرد
نظرات بینندگان