arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۰۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۲

جرارد پیکه: مسی بازیکنی است که همه چیز را می تواند تغییر دهد

لیونل مسی در بازی دیشب بارسلونا و پاری سن زرمن بدلیل مصدومیت روی نییمکت ذخیره ها بود اما زمانی که بارسا با یک گل عقب افتاد با ورودش به زمین شرایط بازی تغیییر کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : به گزارش انتخاب ورزشی، وقتی  تیم بارسا در دقیقه 50 با یک گل از پاری سن ژرمن عقب افتاد و در آستانه حذف از لیگ قهرمانان گرفت، سرمربی این تیم چاره ایی ندید جز اینکه مسی که از ناحیه همسترینگ مصدوم بود را به زمین بیاورد تا فرشته نجاتش شود. 9 دقیقه از ورودش گذشت که حرکت زیبای وی دفاع حریف را بهم ریخت و با یک پاس زیبا به داوید ویا و سپس پدرو پایه گذار گل تیمش شد و تیم بارسا را از خطر حذف شذن نجات داد.
جرارد پیکه ستاره اسپانیایی بارسا می گوید: ما درباره بهترین بازیکن جهان حرف می زنیم او با وجود اینکه کمی مصدوم بود اما همه جیز را می تواند تغییر دهد و او این کار را ثابت کرد که بی دلیل بهترین بازیکن دنیا نیست. ما افتخار می کنیم که مسی را داریم و هر وقت به مشکل بر بخوریم به او رجوع می کنیم.
وی در ادامه افزود: ما در طول شش سال گذشته بهترین تیم بودیم و ما شایسته حضور در نیمه نهایی هستیم مهم نیست کدام یک از ما در زمین باشد مهم تیم ماست که به قهرمانی برسد. دیگر تیم ها هم خیلی قوی هستند و ما شایسته حضور در فینال هستیم.
نظرات بینندگان