arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۱۵۸۶۳
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۲۲ - ۲۰ خرداد ۱۳۹۲

مهمترین اخبار امروز "انتخاب" در "60 ثانیه"

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۵
وی با اشاره به حمایت آقای خاتمی از روحانی گفت: به هر حال شورای مشورتی با حضور خاتمی تشکیل می شود و در این انتخاب آقای خاتمی بی تاثیر نیست. این شورا در گذشته نیز اطلاعیه هایی در رابطه با حضور آقای هاشمی داده اند، در مجموع نظر شورا قطعی است و آقای روحانی کاندیدای نهایی است.
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۰
غلامعلی حدادعادل ضمن انصراف از کاندیداتوری انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری از مردم خواست با رعایت معیارهای مورد نظر رهبری معظم انقلاب به کسانی رأی دهند که از گفتمان انقلاب اسلامی و ارزشهای مورد نظر امام و رهبری حمایت کنند.
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با تشریح قابلیت‌های پهپاد «سریر»، از رونمایی جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین این قرارگاه در آینده نزدیک خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
علی اکبر ولایتی در پایان نشست با فعالان اقتصادی در مورد عدم پاسخگویی به اظهارات سعید جلیلی در جریان مناظره سوم تلویزیونی توضیح داد.
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۶
دو خبرگزاری مدعی اصولگرایی در آخرین دقایق یکشنبه شب به نقل از منابع آگاه از بررسی دوباره صلاحیت حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آینده در جلسه صبح دوشنبه شورای نگهبان خبر دادند اما هر دو خبرگزاری روز دوشنبه، این خبرها را حذف کردند.
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۲
ولایتی که 16 سال وزیر خارجه ایران بود هم اکنون مشاور ارشد رهبر عالی ایران در زمینه سیاست خارجه است. وی که یکی از شانس های پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ایران محسوب می شود با رقابت دشواری از سوی جلیلی دبیر شورای امنیت ملی مواجه است.
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۸
در صورت پیروزی در انتخابات
هاشمی که سالها مدیرعاملی متروی تهران را عهده دار بود، همواره به دور از درگیری ها ، حاشیه سازی های سیاسی و اتخاد مواضع معتدل و به دور از افراطی گری فعالیت می کرده و همین مسئله باعق شد او تعلقی به هیچ یک از دسته بندی های سیاسی نداشته باشد.
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
البته با اعلام موضع شورای نگهبان مشخص شد این خبر کذب است و نسبتی با واقعیت دارد و تنها عملیات روانی ستاد بحران آفرین برخی کاندیداها بوده است، اما واقعیت آن است که اگر چنین امری محقق می شد، چه بسا بهترین خدمت به اصلاح طلبان و اعتدال گرایان بود، چرا که بدون زحمت آنها را به اجماع می رساند.
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹
دو خبرگزاری مدعی اصولگرایی در آخرین دقایق یکشنبه شب به نقل از منابع آگاه از بررسی دوباره صلاحیت حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آینده در جلسه صبح دوشنبه شورای نگهبان خبر دادند اما هر دو خبرگزاری روز دوشنبه، این خبرها را حذف کردند.
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۲

نظرات بینندگان