arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۴۰۲۸۴
تاریخ انتشار: ۳۴ : ۱۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۲
رپورتاز آگهی/

سریتا شرکت برتر سال 92 در صنعت آرایشی و بهداشتی ایران شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شرکت سریتا اولین تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی دانش بنیان کشور طی مراسمی در مرکز همایش های صدا و سیما و با حضور معاونان وزارت صنایع و معادن و جمعی از شخصیت های سیاسی ، هنری ، فرهنگی و مدیران و کار آفرینان و تلاش گران عرصه تولید، صنعت و سازمان های اقتصادی تندیس برترین برند تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی را از آن خود کرد.

اگر مشکل ریزش موی سر ، شوره سر، یا خشکی و ریزش ابرو ، را داشته باشید، حتما نام محصولات آرایشی و بهداشتی سریتا را شنیده اید، شرکتی با 15 محصول با کیفیت و مورد توجه پزشکان ایرانی و خارجی. این شرکت در طول 12 سال کاری 12 اختراع را به ثبت رسانیده و در طول این راه حدود 10 گواهینامه استاندارد داخلی و خارجی را کسب نموده است.

این شرکت با بهره گیری از پزشکان و کارشناسان متبحر و متخصص توانسته به کیفیت مطلوبی در محصولات و جذب حداکثری رضایت مندی مشتری دست پیدا کند و از جهت کيفيت محصول و خطوط توليدي علاوه بر استاندارد ملي ايران داراي گواهينامه هاي CE اروپا و FDA امريکا نيز مي باشد .

از آنجا که نام و نشان تجاري از مهمترين عناصر بازاريابي و فروش بين المللي يک محصول برتر است ،و سريتا به دنبال حضور در بازارهاي بين المللي است برند خود را در مرکز جهاني ثبت برند کشور سوييس به ثبت رسانده است و بر اين اساس درج شناسه (R)‌ بر روي محصولات سريتا هشداري است جدي که اين برند ثبت بين المللي شده است .

گفتني است سریتا حدود 270 نفر را به طور مستقیم و 3000 نفر را به صورت غیر مستقیم مشغول به کار کرده است.
بر اساس گزارش يک تحقيق بيشترين ميزان فروش محصولات اين شرکت از طريق توصيه پزشکان متخصص است و اين بيانگر کيفيت ممتاز اين محصولات و رقابت پذير بودن آن با محصولات برندهاي معتبر جهاني است.
نظرات بینندگان