arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

ايراندوست: براي نجات ملوان از بحران آمدم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربي جديد تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: براي کمک به ملوان و نجات اين تيم از بحران وارد گود شدم.
 

نصرت ايراندوست در مورد حضورش در تيم ملوان گفت: در وهله اول بايد از هواداران تشکر کنم که همواره اين تيم را حمايت کرده‌اند. هواداران ملوان مي‌دانند که اين باشگاه مهم‌تر از افراد است و دوستداران ملوان همواره نام باشگاه برايشان مهم بوده نه من و نه هيچ کس ديگر مهمتر از باشگاه نيستيم. البته آنها فصل گذشته به اسکوچيچ علاقمند شدند اما اسم‌ها مي‌آيند و مي‌روند و اين ملوان و هوادارانش هستند که مي‌مانند.

به گزارش فارس، وي در مورد معرفي کادر فني خود گفت: کادر فني ما را محمد قديربحري کاپيتان سابق ملوان،‌ نادر عزت‌اللهي بازيکن برتر دهه 60 که مربي تيم فوتبال جوانان هم بوده و حسني‌مقدم که سرمربي تيم‌هاي پايه ما بوده است تشکيل مي‌دهد. البته اين کادر تکميل خواهد شد.

وي در مورد اينکه حضور به جاي اسکوچيچ مربي محبوب کار سختي به نظر مي‌رسد، گفت: طبيعي است که اينگونه باشد من به مردم حق مي‌دهم. آنها به اين مربي علاقه پيدا کردند و اين از قدرشناسي هواداران ملوان است و آنها قطعا اسکوچيچ را فراموش نخواهند کرد اما بايد سياست‌گذاري‌هاي باشگاه را هم در نظر گرفت. در قياسي مع‌الفارق بايد گفت سرمربي بايرن مونيخ سه جام قهرماني آورد اما از اين باشگاه رفت و يا مورينيو با اينترميلان قهرمان شد اما از اين باشگاه رفت و مربي ديگري به جاي او آمد.

سرمربي جديد تيم فوتبال ملوان انزلي تصريح کرد: اين باشگاه مشکلات زيادي دارد و اوضاع و احوال خوبي ندارد و اکنون مسئولان شهري و مالک جديد و مسئولان استان در تلاشند تا وضعيت باشگاه را سامان دهند و ملوان را از اين مشکلات خارج کنند. آنها مي‌خواهند برنامه‌ريزي خوبي داشته باشند. اساتيدي از تجارت و اقتصاد به ملوان آمدند و مي‌خواهند باشگاه را به سمت خصوصي‌سازي و درآمدزايي پيش ببرند و در واقع الزامات AFC را اجرايي کنند.

وي ادامه داد: قطعا شرکتي که مي‌خواهد وارد بورس و سرمايه‌گذاري شود بايد قطعا سوددهي داشته باشد. در گذشته نيروي دريايي به خوبي ملوان را اداره مي‌کرد و مشکلات 4-5 سال اخير را شاهد نبوديم اما اکنون متاسفانه باشگاه ملوان بدهکار شده و مدام اين بدهي انباشته مي‌شود. بنابراين همه ما آمده‌ايم تا باشگاه ملوان را از اين بحران خارج کنيم. نه تنها ملوان که بسياري از باشگاه‌هاي ما بدهکارند و اين وضعيت براي فوتبال ما خوب نيست.

ايراندوست افزود: شايد در اين آتش سوزان ملوان من هم بسوزم اما اشکالي ندارد از اين مسئله استقبال مي‌کنم. همه پيشکسوتان ملوان و مسئولان مي‌خواهند دست به دست هم بدهند تا ملوان را از اين شرايط نجات دهند.

سرمربي جديد تيم فوتبال ملوان انزلي در مورد مذاکره با مازيار زارع و سيدجلال رافخايي گفت: مسئولان باشگاه با تمام وجود مي‌خواهند اسکلت تيم را حفظ کنند. سال گذشته نيز بازيکنان خوبي داشتيم و تلاش مي‌کنيم که آنها را حفظ کنيم. با برخي بازيکنان، مديريت باشگاه صحبت مي‌کند و با برخي ديگر خود من صحبت مي‌کنم.

وي در مورد اينکه هدف و برنامه‌اش در ملوان چيست، گفت: يکي از اهداف من اين است که ملوان را از بحراني که دچار آن است نجات دهم که در اين راه دست همه پيشکسوتان و مسئولان را به گرمي مي‌فشارم. در مورد رتبه تيم هم بايد بگويم وقتي فصل گذشته ملوان هفتم شده است هواداران آن انتظار دارند در اين فصل در رتبه پايين‌تر و بهتر از آن قرار بگيرند و ما هم تمام تلاش خود را مي‌کنيم تا به لطف خدا دل هواداران را شاد کنيم.

نظرات بینندگان