arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۵۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۳ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۳

حدادي‌فر: مذاکره‌اي با پرسپوليس انجام نداده‌ام

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هافبک ملي پوش تيم فوتبال ذوب آهن در مورد شايعه پيوستنش به پرسپوليس گفت: هنوز مذاکره‌اي با اين تيم انجام نداده‌ام.
 

  قاسم حدادي‌فر در خصوص بحث پيوستنش به پرسپوليس و اينکه مي گويند با مسئولان باشگاه مذاکره کرده است گفت: تاکنون مذاکره اي با مسئولان پرسپوليس انجام نداده ام هر چند  اين خبرها را در سايت هاي خبري مي خوانم. فعلا  در اردوي افريقا هستيم و من هم روي تيم ملي تمرکز کرده ام، حالا بايد به ايران برگرديم تا ببينيم وضعيت چگونه خواهد بود.

به گزارش تسنيم، او در پاسخ به اين سوال که آيا احتمال دارد پيراهن پرسپوليس را بر تن کني تصريح کرد: اين بستگي به پيشنهاد پرسپوليس دارد و بايد ببينيم در روزهاي آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد.من بازيکن آزاد هستم و طبيعي است که پيشنهاد هر تيمي را مورد بررسي قرار دهم. با اين حال هنوز فردي از باشگاه پرسپوليس با من تماس نگرفته و مذاکره اي انجام نشده است.

حدادي فر در مورد وضعيتش در ذوب آهن و اينکه چقدر احتمال دارد در اين تيم بماند گفت: ذوب آهن را دوست دارم و قبلا هم اين موضوع را ثابت کرده ام. بايد به ايران برگردم تا ببينم برنامه هاي باشگاه چيست. شايد بمانم و شايد هم جدا شوم و چيزي معلوم نيست. قبلا هم گفته بودم که دوست دارم شرايط جديدي را تجربه کنم و شايد يکي از هدف هايم انتخاب تيم جديد باشد ولي هنوز چيزي معلوم نيست و ذوب آهن هم يکي از تيم هاي مورد نظرم خواهد بود.

هافبک تيم ملي در مورد اردوي آفريقاي جنوبي تاکيد کرد: خدا را شکر که اين اردو لغو نشد و اين يکي از بهترين اردوي هاي دوران فوتبالي ام است. تمريناتي که اينجا انجام داديم فوق العاده بود و با اضافه شدن بازيکنان، شرايط خيلي بهتر شد. اميدوارم تا جام جهاني به آمادگي صد در صد برسيم و در بهترين شرايط ممکن به برزيل برويم.

نظرات بینندگان