arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۷۶۵۱۱
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۲۱ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۳

استيلي: از داور عذرخواهي مي‌کنم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: نبايد به داور اعتراض کنيم و من اگر اعتراضي کردم از داور عذرخواهي مي‌کنم.

 حمید استیلی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی خیلی خوب و پایاپایی بود، می‌توانستیم برنده شویم اما در جایی بازنده شدیم که تمرین زیادی کرده بودیم.

به گزارش فارس، وی افزود: بچه‌های ما نقاط ضعف و قوت فولاد خوزستان را می‌شناختند. تا زمانی که گل خوردیم بازی پایاپای بود. با تیمی دیدار کردیم که قهرمان فصل قبل است و تجربه بیشتری نسبت به ما داشت. در ابتدای نیمه دوم فولاد کمی بازی را در دست گرفت اما روی یک ضربه ایستگاهی مشکوک این تیم به گل رسید. بازیکن ما می‌گفت این صحنه خطا نبوده است اما ما به داور احترام می‌گذاریم و این برد را به فولاد خوزستان و هوادارانش تبریک می‌گوییم. باید بگویم که تازه امروز 6 هفته بدنسازی ما به اتمام رسید. از تمامی تیم‌های دیگر دیرتر کارمان را آغاز کردیم و هفته به هفته بهتر می‌شویم. زمان کم است فقط 4 روز تا بازی مقابل ذوب‌آهن وقت داریم. جوان‌های بسیار خوبی داریم و باید تمرکز کنیم تا هفته به هفته بهتر شویم.

سرمربی راه‌آهن در پاسخ به این سؤال که آیا به عملکرد داور اعتراض داشتند، خاطر نشان کرد: ای کاش به رختکن می‌آمد و جای استوک‌ بازیکنان فولاد خوزستان را روی پای بازیکنان ما می‌دیدید. ما این صحنه‌ها را از نزدیک می دیدیدم، برخی اتفاقات را داور می‌دید اما کمک داور نمی‌دید، به هر حال بازی در تهران بود و فشار زیاد بود. ما اعتراض کردیم اما از داور عذرخواهی می‌کنم و نباید این کار را انجام می‌دادیم.

استیلی در مورد اینکه آیا از بازی دادن به جوان‌ها رضایت داد، اظهار داشت: ستاری امروز هم عملکرد خوبی داشت، او از امیدها به تیم اضافه شده و مقابل نفراتی بازی می‌کند که حداقل تجربه 100 بازی لیگ برتری دارند. این جوان‌ها روز به روز بهتر می‌شوند، امروز روی اشتباهاتمان باختیم. نقطه قوت ما ضربات ایستگاهی است که روی آن گل خوردیم.

وی در مورد اینکه چرا طالب‌لو نیمکت‌نشین بود، عنوان کرد: این تشخیص ماست. ما 3 دروازه‌بان خوب داریم. وحید آنقدر با اخلاق است که واقعا او را یک فوتبالیست نمونه می‌دانم. او حتی در رختکن بازیکنان را باد می‌‌زد. این نشان می‌دهد بچه‌های ما چه روحیه خوبی دارند. محمد غلامی با سابقه ملی روی نیمکت می‌نشیند و وقتی به زمین می‌رود انگیزه زیادی دارد. ابراهیمی کریمی بازوبند را به بهادر عبدی می‌دهد، واقعا بچه‌های ما با اخلاق هستند و این بسیار خوب است.

سرمربی راه‌آهن در پایان در پاسخ به سؤالی در مورد اینکه علی لطیفی از یک طرف دستور تاکتیکی می‌دهد، بهنام ابوالقاسم پور از طرف دیگر با بازیکنان صحبت می‌کند و عابدزاده هم از سوی هواداران تشویق می‌شود و آیا این مسئله تمرکز بازیکنان را به هم نمی‌زند اظهار داشت: امروز ما علی لطیفی را مقابل خط گذاشتیم، شاید این امر یکی از نقاط ضعف ما باشد که آن را از بازی‌های بعد رعایت خواهیم کرد.



نظرات بینندگان