arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۱ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴

"شاخص بورس" جان دوباره گرفت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در ساعات اوليه معاملات امروز با 314 واحد رشد به 63 هزار و 384 واحدي رسيد.

در ساعات اوليه معاملات امروز سه‌‌شنبه 22 ارديبهشت 94، تعداد 297 هزار و 820 سهم اوراق بهادار به ارزش 808 ميليارد و 716 ميليون ريال در 18 هزار و 958 نوبت معاملاتي داد و ستد شد.

شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در ساعات اوليه معاملات امروز با 314 واحد رشد به 63 هزار و 384 واحدي رسيد.

شاخص قيمت(وزني-ارزشي) با توجه به افت روز گذشته خود امروز رشد 134 واحدي و شاخص بازار دوم بورس نيز رشد 345 واحدي را تجربه کردند.

در حالي امروز و ساعات پاياني معاملات روز گذشته شاهد روند مثبت در بازار سرمايه هستيم که بازار سرمايه روز گذشته شاهد اعتراض جمعي از سهامداران در مقابل تالار حافظ بود.

همچنين وزير اقتصاد در جلسه‌ بين مسولين بازار سرمايه و مسولين اقتصادي از بازار سرمايه حمايت کامل کرده انتظار مي‌رود روزهاي خوشي براي آينده تالار شيشه‌اي رقم بخورد.

و اميدواريم بسته‌ي حمايتي دولت از بازار سرمايه،نتايج مذاکرات هسته‌اي،کاهش نرخ سود بانکي در واقعيت،بتواند به داد روزهاي تلخ بازار بورس و کام سرمايه‌گذاران را مجددا شيرين کند.

نماد گروه بانکي‌ها بيشترين تاثير مثبت را بر روند شاخص داشتند و نماد گروه پتزوشيمي مبين و بانک صادرات از نمادهاي پر بيننده‌معاملات امروز هستند.

در بازار فرابورس هم نيز شاخص فرابورس با 11 واحد صعود در پله 730 واحدي قرار گرفت.

نمادهاي جم و شتران بيشترين تاثير مثبت را در شاخص و نمادهاي پالايش نفت تهران و گروه پتروشيمي س.ايرانيان از نمادهاي پر بيننده معاملات امروز هستند.
نظرات بینندگان