arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۹۹۱۲
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۷ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۴

10 ميليارد از بدهي‌هاي استقلال پرداخت شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 عضو هيات مديره باشگاه استقلال تهران، گفت: سال گذشته 10 ميليارد تومان از بدهي هاي اين باشگاه را پرداخت کرديم.

پندار توفيقي روز يکشنبه افزود: جلسه هيات مديره باشگاه استقلال در اين هفته برگزار نشده و در رابطه با انتخاب سرمربي تيم استقلال نيز اعضاي فني هيات مديره با مديرعامل باشگاه نشست هايي را برگزار و به توافق نهايي مي رسند.

وي درخصوص انتقادمسعود معيني از بهرام افشارزاده به سبب مشورت نکردن با اعضاي کميته فني براي انتخاب سرمربي،گفت:شنيدم افشارزاده پس از آن مصاحبه با معيني صحبت و مشکلات را برطرف کرده است.

عضو هيات مديره در خصوص انتخاب عليرضا منصوريان به عنوان سرمربي جديد استقلال، گفت: قطعا در انتخاب سرمربي توافقاتي شده و به هر حال اين اتفاقات با هماهنگي نصراله سجادي معاون وزير ورزش رخ داده است.

وي تصريح کرد: آن چيزي که من مي دانم اين است که افشارزاده نامه اي براي باشگاه نفت ارسال کرده و منصوريان را براي حضور در تيم فوتبال اين باشگاه درخواست کرده است.

وي در رابطه با اينکه آيا عليرضا منصوريان گزينه مناسبي براي هدايت استقلال است، اظهار کرد: در خصوص انتخاب سرمربي و حضور منصوريان در استقلال نمي خواهم اظهار نظر کنم و قطعا آدم هاي صاحب نظري در هيات مديره ما حضور دارند که مي توانند به خوبي در اين باره صحبت کنند.

توفيقي درمورد فعاليت هاي اقتصادي باشگاه استقلال درسال گذشته، گفت:سال گذشته 10ميليارد تومان از بدهي هاي قبل استقلال راپرداخت کرديم و اگر بتوانيم بدهي خود از سازمان ليگ را دريافت کنيم تقريبا هيچ بار مالي در سال گذشته براي استقلال به جا نگذاشته ايم.

وي باانتقاد ازشيوه واگذاري باشگاه هاي استقلال و پرسپوليس درمزايده، اظهار کرد: باشگاه استقلال و پرسپوليس به شکل غلطي مي خواستند واگذار شوند و آن روش کاملا محکوم به شکست بود، زيرا زير ساختي براي درآمد زايي فراهم نيست به همين خاطر آن کسي که سرمايه گذاري مي کند تضميني براي بازگشت سرمايه خود ندارد.

عضو هيات مديره باشگاه استقلال، گفت: روش هاي بسيار بهتري از جمله استفاده از پتانسيل هاي تعاوني هاي مردم نهاد وجود دارد که قطعا روشي بهتر ازمزايده است. اين تعاوني ها دقيقا واگذاري باشگاه ها به مردم است و مي توان آن را اجراي دقيق اصل 44 دانست.

وي ادامه داد: اين روش در حال مطالعه است تا بسته آن آماده و به عنوان لايحه به مجلس شوراي اسلامي داده شود. دولت هم بايد کمک کند تا حق پخش تلويزيوني و حق تکثر و مسايل مهم ديگر برطرف شود.

توفيقي خاطرنشان کرد: در حال حاضر در اکثر نقاط ايران مدارس فوتبال استقلال يا کلينيک هايي وجود دارد که از طريق اين نام درآمد هاي خوبي دارند اما يک ريال هم به حساب باشگاه واگذار نمي کنند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان