arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

دایی: ما قول سهمیه به کسی نمی‌دهیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی دایی پس از پیروزی 2 بر یک صبا مقابل تراکتورسازی در کنفرانس خبری گفت: همان‌طور که گفته بودم بازی سختی برای هر دو تیم بود، اما خوشبختانه تیم ما بازی را خوب شروع کرد. در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم که گل نکردیم و در هفت هشت دقیقه‌ای که بازی را در دست نداشتیم، گل مساوی را دریافت کردیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم بچه‌های ما به خودشان آمدند و در طول این مسابقه، بازی دست ما بود و توانستیم منطقی بازی کرده، خوب دفاع کنیم و اجازه موقعیت و شانس گلزنی به حریف ندادیم. سه چهار موقعیت خوب دیگر هم داشتیم که به نظرم می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل تراکتورسازی را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم تأکید کرد: من از بازیکنانم تشکر می‌کنم، چون مردانه بازی کردند و تا آخر بازی جنگیدند. ما مقابل سایپا بازی بدی انجام دادیم که یک اتفاق بود. پس از آن بازیکنان ما بازی با سایپا را فراموش کردند و با روحیه بالا مقابل تراکتورسازی به میدان رفتند. ما به تمرینات خود ادامه می‌دهیم و هنوز جا داریم که پیشرفت کنیم.

دایی در خصوص عملکرد کریم اسلامی در این بازی اظهار داشت: کریم اسلامی یکی از موثرترین بازیکنان ما در این بازی بود و خیلی خوب کار کرد. او حتی در کار تیمی هم موفق بود. در مجموع ما در این دیدار بازیکن بد نداشتیم و هر 11 بازیکن ما جانانه بازی کردند.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز تیم منسجمی داشتیم، هم در فاز هجومی و هم در فاز دفاعی. چندین بار به عمق دفاع تراکتورسازی نفوذ کردیم، از طریق سانترها و ضربات ایستگاهی به گل رسیدیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. اینها همه نشان می‌دهند که در مسیر پیشرفت قرار داریم. امیدوارم بازیکنان مصدوم ما هرچه زودتر برسند تاکامل‌تر شویم و دست ما در بازی‌های آینده بازتر باشد.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم در پاسخ به این پرسش که چرا در این بازی از محمد اوسانی استفاده نکردید، گفت: ما از هر کسی که در بازی‌ها و تمرینات آماده‌تر باشد، استفاده می‌کنیم. اوسانی هم از بازیکنان خوب ماست، اما در این بازی صلاح دیدیم از اسلامی استفاده کنیم.

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا موفق به کسب سهمیه آسیایی خواهید شد، گفت: ما قول سهمیه به کسی نمی‌دهیم. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم خودمان را در جدول بالا بکشیم. قطعاً در مسیر پیشرفتی که قرار داریم حمایت مالک و مدیریت باشگاه می‌تواند به ما کمک زیادی کند. ما در برخی پست‌ها نقاط ضعف داریم که باید آن را تقویت کنیم. مطمئن باشید با این کار تیم ما خیلی بهتر می‌شود. همه هدف ما این است که نماینده شایسته‌ای برای استان قم در فوتبال ایران باشیم.

منبع: تسنیم
برچسب ها: سهمیه ، آسیا ، گل ، کنفرانس
نظرات بینندگان