arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۴

اعلان جنگ یک گروه از هکرهای آمریکایی علیه داعش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 یک گروه از هکرهای آمریکایی موسوم به 'انانیموس' با اعلان جنگ اینترنتی علیه گروه تروریستی داعش مدعی است که تاکنون بیش از 10 هزار صفحه توییتری طرفداران این گروه را از کار انداخته واطلاعات بدست آمده را دراختیار دستگاه های امنیتی آمریکا گذاشته است.

گروه انانیموس در تابستان سال گذشته بدنبال جنجال های مربوط به قتل یک جوان سیاهپوست و غیرمسلح ایالت میسوری بدست پلیس این ایالت و با هدف افشاگری در مورد گرایش های تبعیض گرانه در آمریکا شکل گرفت.

این گروه تاکنون نام شمار زیادی از شخصیت های سیاسی آمریکا را که به نوعی با گروه های نژادپرست ازجمله کوکلاکس کلان ها درارتباط بوده و یا از آن ها حمایت می کنند افشا کرده است.
گروه مذکورپس از واقعه تروریستی روز جمعه گذشته پاریس با اعلان جنگ علیه گروه داعش شروع به هک کردن صفحات این گروه در رسانه های اجتماعی کرده است.

انانیموس مدعی شده است که در فاصله یک هفته گذشته موفق به خنثی کردن بیش از 10 هزار صفحه توییتری طرفداران این گروه شده و اطلاعات بدست آمده از این صفحات را در اختیار مسئولین امنیتی دولت آمریکا قرار داده است.

مدیر اجرایی گروه مذکور که خواسته است نامش فاش نشود در گفتگو با نشریه آمریکایی دیلی میل گفته است که تاکنون اطلاعات زیادی را از طریق مایکل اسمیت مشاور ترویسم در کنگره آمریکا دراختیار پلیس اف بی آی گذاشته است.

دیلی میل یاد آور شده است که در فاصله یک سال گذشته گروه های زیادی از هکرهای آمریکایی ضمن همکاری با اف بی آی و سایر نهادهای امنیتی آمریکا به مبارزه اینترنتی علیه داعش مشغول بوده اند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان