arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۵

کنایه مقام نظامی ایران به حمایت‌های آل‌سعود از گروهک منافقین/ بعید می دانم چیزی به نام عقل داشته باشند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
آدم ها باید از شکست های مختلف و پی در پی تجربه کسب کنند و مجددا کاری انجام ندهند که در آن بمانند.

به گزارش انتخاب، مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: صدام دیکتاتور عراق هم در ماه‌ها و سال‌های آخر حکومتش دست به اقداماتی مثل اقدامات کنونی رژیم آل سعود می‌زد که البته هیچ نتیجه خاصی نیز نصیب وی نشد.
 
سردار علی آسودی مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری کنفرانس گروهک منافقین در پاریس و حضور "ترکی الفیصل" رئیس سازمان اسبق اطلاعات سعودی در آن، با بیان اینکه برگزاری کنفرانس سالیانه منافقین اتفاق جدیدی نیست اظهار کرد: گروهک منافقین با حمایت آمریکا، صهیونیست ها، انگلیسی ها، برخی از سازمان های بین المللی و همچنین رژیم وهابی آل سعود به ویژه در سالیان اخیر، هرساله کنفرانس هایشان را برگزار می کنند که تمام هم و غم ارباب های منافقین نیز پوشش رسانه ای گسترده و عملیات روانی وسیع این کنفرانس است تا به نوعی نشان دهند منافقین هنوز هستند و وجود دارند.
 
وی با بیان اینکه گروهک منافقین صدها عملیات تروریستی و کشتار هزاران نفر از مردم مظلوم ایران را در کارنامه خود دارد عنوان کرد: در کارنامه این تروریست های کوردل چیزی جز خیانت و ترور را نمی بینیم.
 
سردار آسودی در بخش دیگری از صحبتهای خود با بیان اینکه رژیم آل سعود اکنون خود را در حال غرق شدن می بیند و  برای نجاتش به هر خس و خاشاکی که می بیند چنگ می زند، گفت: عربستانی ها در سال های اخیر در منطقه شکست های مفتضحانه ای خورده اند از شکست های پیاپی در حمله به یمن تا ناکامی گروهک های تکفیری در سوریه و عراق؛ امروز خود سعودی ها نیز می دانند که با وجود هزینه های گزاف هیچ دستاوردی را از ایجاد این همه هرج و مرج در منطقه کسب نکرده اند.
 
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه ادامه داد: اکنون تصور مقامات آل سعود این است که اگر پشت سر منافقین قرار گیرند، می توانند به وسیله آنها به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه بزنند ولی قطعا با وجود این کار آنها اشتباه دیگری مرتکب می شوند همچنانکه در سال های اخیر از عربستانی ها اشتباه پشت اشتباه سر زده است.
 
وی افزود: صدام دیکتاتور عراق هم در ماهها و سالهای آخر حکومتش دست به اقداماتی مثل اقدامات کنونی رژیم آل سعود می زد که البته هیچ نتیجه خاصی نیز نصیب وی نشد.
 
سردار آسودی در ادامه با اشاره به اقدام نابخردانه سعودی ها در حمایت از منافقین گفت: هشت سال جنگ منافقین با مردم سرزمین خودشان دوشادوش صدام و کشتن هزاران نفر از مردم کوچه و بازار در عملیات های تروریستی نشان از غیرقابل اعتماد بودن این گروهک تروریستی دارد و به همین دلیل معتقد هستم که حمایت آل سعود از منافقین، نهایت بی فکری خواهد بود.
 
مشاور فرهنگی نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه رزیم آل سعود اگر فهم داشته باشد از گروهکی که در کارنامه اش جز خیانت و کشتار مظلومان دیده نمی شود حمایت نمی کند گفت: بعید می دانم وهابی ها چیزی به نام عقل داشته باشند."به قول خودشان مخ مافی".
 
سردار آسودی در پایان خاطرنشان کرد: آدم ها باید از شکست های مختلف و پی در پی تجربه کسب کنند و مجددا کاری انجام ندهند که در آن بمانند.

منبع: ميزان
نظرات بینندگان