arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۸۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۵

ناظمی‌اردکانی:شانس دولت مستقر این است که نارضایتی‌عمومی از روحانی رقیق است وتبدیل به اعتراض نشده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری می‌گوید: شانسی که دولت مستقر دارد این است که نیازهای مردم هنوز تبدیل به خواسته و خواسته‌ها تبدیل به مطالبه نشده است. یعنی آنجایی که بی تفاوتی است تبدیل به نارضایتی و نارضایتی تبدیل به اعتراض نشده است.

به گزارش انتخاب، محمد ناظمی اردکانی درباره انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: انتخابات سختی برای هر دو طرف در پیش خواهد بود.

وی افزود: آقای روحانی قطعا بدون رقیب که نمی خواهد وارد عرصه انتخابات شود چون در چنین شرایطی هر کسی برنده است، پس بستگی دارد به اینکه رقابت دو قطبی شود یا نشود. اگر دو قطبی شود رقابت سختی خواهد بود.

وزیر دولت نهم یادآور شد: هم در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 و هم در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال 94 خیلی آرا نزدیک بود چون آرا به هم نزدیک بود بنابراین رقابت خیلی شدید می شود. به عبارت بهتر انتخابات پیش رو را در امتداد انتخابات سال 92 و انتخابات مجلس 94 می بینم.

وی ادامه داد: رقابت در شرایط دو قطبی شدن سخت و نفس گیر خواهد شد ولی شانسی که دولت مستقر دارد این است که نیازها هنوز تبدیل به خواسته و خواسته ها تبدیل به مطالبه نشده است. یعنی آنجایی که بی تفاوتی است تبدیل به نارضایتی و نارضایتی تبدیل به اعتراض نشده است معمولا ما در تجربیات گذشته داریم که ظرف چهار سال نخست اعتراض ها و نارضایتی به دولت کمی رقیق است اما در چهار سال بعد بیشتر شدت می گیرد.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسی در پاسخ به این سئوال که شما الان اعتراضات به آقای روحانی را رقیق می دانید؟ اظهار کرد: برداشت من این است. بعد از 8 سال فردی که سر کار است مردم از او انتظار دارند که در این 8 سال به مطالبات آنها جواب داده باشد. الان سبک سنگین می کنند می گویند 4 سال گذشته هنوز فرصت است برای اینکه به خواسته ها جواب مثبت داده شود اما چهار سال بعد اینها بیشتر شتاب می گیرد.
نظرات بینندگان