arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۳۷۵۶۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۱ - ۱۷ شهريور ۱۳۹۰

وضع بازار مسكن در آمار جديد

نرخ خريد نقدي بيلت فولاد در معاملات روز ششم سپتامبر نسبت به روز قبل آن ثابت بود؛ اما فروش نقدي اين کالابا رشد روبه رو شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نرخ خريد نقدي بيلت فولاد در معاملات روز ششم سپتامبر نسبت به روز قبل آن ثابت بود؛ اما فروش نقدي اين کالابا رشد روبه رو شد.

به گزارش انتخاب به نقل از دنیای اقتصاد، در اين روز خريد نقدي بيلت نسبت به معاملات روز قبل آن روند ثابتي داشت. فروش نقدي بيلت نيز در اين روز 10 دلار رشد را به ثبت رساند. خريد 3 ماهه بيلت نيز در اين روز با افت 5 دلاري روبه رو شد؛ اما فروش 3 ماهه بيلت در اين روز روند ثابتي داشت. خريد و فروش 15 ماهه بيلت نيز در اين روز روند ثابتي داشت.

اين در حالي است كه به نظر مي رسد قراردادهاي بيلت بورس لندن در حال از دست دادن محبوبيت خود در بين فولادسازان است. برخي از کارخانه ها معتقدند اين قراردادها تنها موجب افزايش سفته بازي و کاهش قيمت مي شود.

 پيش از اين بسياري معاملات بيلت بورس لندن را به دليل تحويل به موقع آن مي پسنديدند که اخيرا اغلب با تاخير است. اخيرا معاملات زيادي لغو شده و محموله هاي زيادي از انبار هاي بورس لندن بيرون آورده شده است، از اين رو اين قراردادها بايد مورد بررسي بيشتر قرار گيرند.

 به نظر تجار قيمت بيلت بورس لندن تنها قابليت تبديل به پول قرارداد فوق را منعکس مي کند نه وضعيت بازار فيزيکي را، از اين رو خريداران تمايل کمتري به معامله دارند. فعالان بازار اظهار دارند مشخص نيست چرا قيمت بيلت بورس لندن تا اين حد با قيمت جهاني متفاوت است.البته قيمت بيلت بورس لندن اخيرا صعودي بوده و انطباق بيشتري با بازار فيزيکي دارد.

31 آگوست 908 پارتي معامله شد، در حالي که روز قبل آن 535 پارتي و يک هفته قبل 697 پارتي معامله شده بود.
   
   

   
    ثبات نرخ کبالت و رشد موليبدن
    گروه بورس جهاني – نرخ کبالت در معاملات روز ششم سپتامبر نسبت به روز قبل آن ثابت ماند؛ اما موليبدن رشد داشت. در اين روز خريد و فروش نقدي کبالت نسبت به روز قبل آن روند ثابتي داشت. خريد و فروش 3 و 15 ماهه کبالت نيز نسبت به معاملات پنجم سپتامبرثابت ماند. در معاملات روز ششم سپتامبر خريد و فروش نقدي موليبدن با رشد يک هزار دلاري مواجه شد. خريد و فروش 3 و 15 ماهه موليبدن نيز نسبت به معاملات روز قبل آن يک هزار دلار رشد را به ثبت رساند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرداد
|
UNITED STATES
|
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۸
0
0
این چه ربطی به مسکن داشت
نظرات بینندگان