arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۱۹۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۵ - ۱۱ مهر ۱۳۹۰

مسابقه موتور سواري بين متخلفان و پليس!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«مسابقه موتورسواري در هفته ناجا ميان متخلفان موتورسوار و نيروي پليس برگزار مي‌شود.»

"محمد كريم خسروي" در اين رابطه به ايلنا گفت: «متخلفان موتور سوار كه در جريان مانور و نمايش حركات ناصحيح در خيابان توسط نيروي پليس موتور آن‌ها توقيف شده بود، با آموزش درست و الزام بر سرداشتن كلاه ايمني در مسابقه موتورسواري ناجا شركت مي‌كنند.»

وي افزود:« اين مسابقه با همكاري فدراسيون موتوسواري در پيست موتورسواري آزادي برگزار مي‌شود و نام‌نويسي هم در همان محل انجام مي‌گيرد.»

معاون فرهنگي اجتماعي پليس راهور با بيان اينكه اين كار يك عمل نمادين است گفت:« اين مسابقه كه خود نيروي پليس هم در آن شركت مي‌كند محلي براي تخليه انرژي و هيجان جواني است.»

وي خاطرنشان كرد: «برگزاري چنين مسابقاتي سبب مي‌شود تصادفات و آمار كشته‌شدگان در نتيجه اجراي حركات نمايشي با موتور كم شود.»

مسابقه موتورسواري شنبه 16 مهر ساعت 14 تا 19 در پيست موتورسواري آزادي اجرا مي‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
rostam
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
0
4
چه با حال داداش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۱
3
2
خوب يكباره بگيد كار متخلفان درست بوده و آنها را دعوت به همكاري و مسابقه نمودند. اگه كار آنها تخلف است چه نيازي به تكرار آن است تا ديگران هم اين كار تخلف را به عنوان مسابقه قلمداد كنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۲
0
1
به نظرم ایده خوبیه . یک نوع آموزش با روشی جدید و البته هیجانی. اگر ادامه پیدا کنه فکر کنم که جواب بده ولی برای یکبار تاثیری نداره. همین که به موتور سوار آموزش بدن که کلاه باید سرش باشه خودش خیلیه.
نظرات بینندگان