arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۰۲۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۷

ایلان ماسک؛ به هوش مصنوعی اعتماد نکنید!/مستند کریس پین را ببینید/آینده انسان ها در خطر است

ایلان ماسک مدیر سرشناس تسلا و پروژه جنجالی اسپیس ایکس بار دیگر ، در خصوص هوش مصنوعی و نفود آن بر زندگی انسان ها هشدار داد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

ایلان ماسک مدیر سرشناس تسلا و پروژه جنجالی اسپیس ایکس بار دیگر ، در خصوص هوش مصنوعی و نفود آن بر زندگی انسان ها هشدار داد .

به گزارش سرویس آی تی انتخاب، در شرایطی که ایلان ماسک ، خود از مهم ترین اشخاص دنیای تکنولوژی و از سرشناسان سیلیکون ولی محسوب می شود، در خصوص استفاده از این نوع تکنولوژی هشدار داد.

پیش از این نیز ایلان ماسک در سخنرانی های خود نسبت به نفوذ هوش مصنوعی در زندگی انسان ها ابراز نگرانی کرده بود . اما این بار او به طور مستقیم از کاربران صفحه توئیتری خود درخواست کرده به تماشای یک مستند در این زمینه بنشینند . او در این پیغام نوشته ؛

هیچ چیز بر آینده انسانیت بیش ازهوش دیجیتال تاثیر نخواهد گذاشت. فیلم مرتبط با هوش مصنوعی، جدیدترین ساخته  کریس پین را به صورت رایگان تا یکشنبه شب تماشا کنید.

این مستند که «آیا به  این کامپیوتر اعتماد دارید؟» نام دارد یک مستند است که مخاطب را  با عواقب بالقوه هوش مصنوعی روبرو می کند و تا شب یکشنبه به صورت رایگان در دسترس کاربران خواهد بود.

بنیانگذار پروژه های اسپس ایکس و تسلا مدتهاست که مخالف هوش مصنوعی است. حتی مدتی پیش ماسک  در یک اظهار نظر جنجالی اعلام کرده بود که به زودی رقابت در حوزه  AI ​​بین کشورها مانند چین و روسیه می تواند منجر به جنگ جهانی جدیدی  شود.اما آن چه در این میان بیش از هر چیز عجیب به نظر می رسد نوع نظر دادن شخصی مثل ایلان ماسک است. درواقع شخصی که خود از سرشناسان حوزه تکنولوژیست برای تکنولوژی هراسی تبلیغ می کند!.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
از تهدیدات آینده بشر هوش مصنوعی هستش و متاسفانه انسانها برای نابودی خودشان قدمهای بیشتری بر می دارند. این موضوع تکنولوژی هراسی نیست بلکه واقعیتی تلخ است.
نظرات بینندگان