arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۱۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۹ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷

افزایش چشمگیر اقدامات امنیتی اوبر برای حفاظت از مسافران / از فعال کردن گزینه «911» تا تشکیل تیم مقررات ایمنی

دکمه اورژانس"911" اوبر در سراسر ایالات متحده فعال شد. گزینه ای که از ماه ها پیش در دست بررسی و آزمایش بود و اکنون به مرحله عمومی رسیده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دکمه اورژانس"911" اوبر در سراسر ایالات متحده فعال شد. گزینه ای که از ماه ها پیش در دست بررسی و آزمایش بود و اکنون به مرحله عمومی رسیده است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، بالاخره امنیت کاربران اوبر در سراسر ایالات متحده به شکل نسبتا کامل تامین شد. پس از حواشی سال گذشته شرکت اوبر و شکایت برخی مسافران و پرونده آزار و اذیت ها، این شرکت تصمیم گرفت تا گزینه 911 را برای مسافران فعال کند. گزینه ای امنیتی که اکنون پس از مراحل آزمایشی در سراسر ایالات متحده برای کاربران فعال شده است.

یکی از مقامات ارشد امنیتی اوبر در گفتگوی تلفنی با سی نت در این خصوص گفت: "کاربران بارها به ما گفته اند که ایجاد گزینه هایی مثل گزینه مذکور می تواند به آن ها آرامش دهد. چرا که راهی است برای دسترسی به کمک های اضطراری است. بنابراین ما این گزینه را وارد صفحه اصلی کردیم تا قابلیت های دسترسی را برای کاربران ساده کنیم. "


همانطور که اشاره شده پس از اعتراض زنان به رفتارهای برخی از رانندگان اوبر،این شرکت مشکل مذکور را پذیرفت و  چندین برنامه امنیتی جدید را راه اندازی کرد، از جمله بررسی های متعدد سالانه رانندگان و صلاحیت آنان، جلوگیری از حذف آدرس ها و زمان های ورود و خروج مسافران به خودرو و مواردی مشابه. 

در همین حال، این شرکت یک تیم قدرتمند متشکل از مقامات سابق اجرای قانون  در ایالات متحده را نیزبرای رسیدگی به درخواست های قضایی و قانونی به فهرست تغییرات جدید خود افزود.در ماه آوریل، آن را جی جانسون، وزیر امنیت ملی سابق آمریکا، به عنوان رئیس هیأت مشاوره ایمنی اوبر منصوب شد.

افزون بر گزینه «911»، تیم اوبر یک ویژگی جدید را در هفت شهر پیمایش می کند که در صورتی که مسافر  دکمه 911 را در برنامه ارسال کند، موقعیت مکانی و اطلاعات سفر را به صورت خودکار برای مقامات فوریت های پزشکی و پلیسی ارسال می کند. این موضوع،اتلاف وقت برای برقراری تماس را نیز به حداقل می رساند.
اوبر قصد دارد پس از دنور، قابلیت مکانی را در سراسر کشور گسترش دهد؛ چارلستون، کارولینای شمالی؛ ناپل، فلوریدا؛ و سه منطقه در تنسی، از جمله نشویل، چاتانوگو و سه شهر دیگر مشمول خدمات جدید اوبر می شوند .

 

نظرات بینندگان