arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۱۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۲ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ماجرای همکاری فیسبوک و هواوی تا دوچرخه های الکتریکی اوبر

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

فیس بوک به  شرکت چینی هواوی اجازه دسترسی به اطلاعات کاربران را اعطا کرده بود. این موضوع در راستای افشاگری اخیر نیویورک تایمز مطرح شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با وجود این که ترامپ بر اساس حکم دادگاده حق بلاک کردن مخالفان خود را ندارد، اما همچنان به ادامه این رفتار غیردیپلماتیک اصرار دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل قصد دارد به کاربران کمک کند تا بچه های خود را به سرویس تلفن«Pro Project Fi» اضافه کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رئیس کمبریج آنالیتیکا متهم شد که در جریان رسوایی های شرکتش و پیش از استعفا مبلغی قابل  توجه را از حساب  این شرکت برداشته است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اوبر به زودی دوچرخه های الکترونیکی خود را وارد اروپا می کند و برلین نخستین شهر میزبان این دوچرخه ها است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سناتورهای ایالات متحده از زاکربرگ به علت دروغ گویی هایش در خصوص امنیت اطلاعات کاربران شاکی هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوگل لنز اکنون دارای برنامه  اختصاصی خود در جهت راه اندازی سریع است. برنامه ای که هیچ بار اضافی به سیستم  کاربر تحمیل نمی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینستاگرام به فکر افزایش مدت زمان ویدیوهای خود افتاده است. قابلیتی که به کاربران اجازه می دهد بدون محدودیت زمانی ویدیوهای خود را ارسال کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

نظرات بینندگان