arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۵۶۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پیشبینی های بازار فروش آیفون تا درگذشت بنیانگذار مایکروسافت

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

ساندار پیچای مدیر عامل گوگل اعلام کرد تا زمان روشن شدن تکلیف پرونده روزنامه نگار عربستانی مفقود شده؛ جمال خاشقچی هیچ برنامه ای برای حضور خود و تیم مدیرانش در پروژه نئوم ندارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک وعده داده که به زودی از تراشه های جدید مرتبط با خودروهای خودران رونمایی می کند. بر اساس وعده ایلان ماسک این تراشه ها حداکثرتا 6 ماه آتی آماده تحویل هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از چهره های میلیاردر و سرشناس سیلیکون ولی با اعطای 250 هزار دلار به موسسه مالی ترامپخبر ساز شد. موسس پی پل و از سرمایه گذاران ارشد فیسبوک، با این کمک نشان داد در انتخابات بعدی نیز حامی دونالد ترامپ است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تحلیلگر مشهور اپل مینگ چی کو، که اغلب با پیشبینی های درست خود از بازار محصولات اپلشناخته می شود معتقد است آیفون ایکس آر رکورددار فروش خواهد شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

کوین سستروم، یکی از بنیانگذاران اینستاگرام اخیرا در جریان یک جشن مطبوعاتی در خصوص روابطش با مارک زاکربرگ صحبت هایی در خور تامل کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

جک دورسی، مدیر عامل توییتر اعلام کرد به زودی حباب های فیلترینگ محتوا را کاهش خواهد داد و در نتیجه فضای فعالیت کاربران را آزادتر می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پال الن یکی از چهره های سرشناس جهان فناوری درگذشت. او بنیانگذار مایکروسافت بود، گرچه اغلب افراد در سراسر جهان بیل گیتس را به عنوان تنها بنیانگذار مایکروسافت می شناسند، اما پال آلن درست به اندازه بیل گیتس در بنیان نهادن مایکروسافت نقش داشت.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

 

جف بیزوس اعلام کرد که  قصد دارد تا سال آینده یک میلیارد دلار را صرف پروژه بلو اوریجین کند. این موضوع را می توان یکی از مهم ترین اهداف بنیانگذار آمازون در سال آتی دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان