arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۵۸۳۵۵
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تنش جدید واشنگتن و پکن تا روبات خانگی «اوگو»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

آخرین بروز رسانی اینستاگرام یک ویژگی جدید دارد که به نظر می رسد از سوی کاربران چندان مورد استقبال واقع نشده است. این ویژگی باعث می شود کاربران به بازدید کنندگان استوری های خود پس از 24 ساعت دسترسی نداشته باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده به زودی یک دستورالعمل جدید را امضا خواهد کرد که بر اساس آن استفاده از تجهیزات ارتباطی مخابراتی چینی در شبکه های بی سیم ایالات متحده ممنوع است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت اپل یک به روز رسانی جدید را برای رفع اشکال فیس تایم گروهی منتشر کرد. این به روزرسانی با هدف پایان دادن به مشکل استراق سعمع در فیس تایم گروهی منتشر شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

رمزگذاری بخش مهمی از کل بسته امنیت اطلاعات شماست، طبیعتا هر اندازه میزان پیچیدگی دستگاه های هوشمند شما بیشتر می شود، وضعیت رمزگذاری آن نیز حرفه ای تر می شود، اما هنوز هم تعداد زیادی از دستگاه های قدیمی و ارزانقیمت در زمینه رمزگذاری اطلاعات کاربران با مشکل مواجهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

روبات خانگی «اوگو» نوعی روبات هوشمند است که می تواند تمامی امور خانه را از راه دور و بدون حضور کاربر انسانی سر و سامان دهد. یکی از مهمترین خدمات این روبات، شستشو و پهن و جمع کردن لباسها است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ارتش چین به شدت برای رسیدن به درجه بالایی از هوش مصنوعی عجله دارد. این موضوع را می توان با نگاهی به تلاش های متعدد ارتش این کشور به ویژه از 4 دیدگاه اصلی متوجه شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان