arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۹۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۲۱ اسفند ۱۳۹۰

عیدی های میلیونی و میلیاردی گروه آریا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس نوشت:

اظهارات یکی از متهمان در پرداخت عیدی 20 میلیون تومانی به برخی روسای بانک‌ها تعجب قاضی را در پی داشت که متهم در جواب قاضی گفت: در گروه آریا ارقام یا میلیونی بود یا میلیاردی.

در دومین جلسه محاکمه تعدادی از متهمان پرونده فساد بزرگ بانکی، یکی از متهمان به نام "الف.ش" در جایگاه قرار گرفت و اظهارات وی مبنی بر پرداخت عیدی 20 میلیون تومانی به رؤسای برخی بانک‌ها، تعجب قاضی را در پی داشت.

قاضی سراح که از این اظهارات تعجب کرده بود ابتدا به متهم گفت، منظورتان 20 هزار تومان است که متهم با تکرار رقم 20 میلیون تومان گفت: در گروه امیرمنصور آریا ارقام یا میلیونی بود یا میلیاردی.
قاضی سراج هم در ادامه گفت: ما کارمند هستیم و با این ارقام میلیونی ارتباطی نداریم.

متهم "الف.ش" در ادامه اظهارات خود به برخی از پرداخت‌ها به گروه‌ها و افراد اشاره کرد و گفت: در جریان پرداخت 130 میلیارد تومان به یک صرافی خارج از کشور، 15 میلیارد تومان در قالب کیف‌های پول، 12 میلیارد تومان به آقای "پ"، 20 میلیارد تومان به آقای "د"، 2.5 میلیارد تومان به آقای "ک"، مبلغ 1.2 میلیارد تومانی بابت واردات ریل قطار از چین بوده‌ام.

وی ادامه داد: همچنین مبالغی هم مانند 4 میلیارد تومان تحت عنوان حق‌ مشاوره به خط و ابنیه، 3 میلیارد تومان به حساب شخصی آقای "ر"، 2.4 میلیارد تومان به مدیران برخی شرکت‌ها در قالب وام، 2 میلیارد تومان برای خرید خودروهای لوکس، 2 میلیارد تومان به برادر متهم ردیف اول، یک میلیارد تومان به شرکت لوله‌سازی، 4 میلیارد تومان به مدیرعامل بانک آریا، 2 میلیارد تومان به یکی از اعضای هیئت‌مدیره بانک آریا، 1.2 میلیارد تومان به آقای "ر" و همچنین 150 میلیون تومان به 6 بانک بابت عیدی پرداخت شده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
0
5
این رقم ها رو با کودکان کار و سر چها ر را ه ها و خیابانها و مردم محتاج نون شب مقایسه می کنم، می بینم عجب مردم فهیمی داریم منظورم روسای بانکهایی است که عیدیهای میلیونی / میلیاردی می گرفتند و چطور شب سر به بالین می گذاشتند؟؟؟؟
نظرات بینندگان