arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۴۰۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۷ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۱

رحيمي: رييس‌جمهور امشب درباره فاز دوم هدفمند‌سازي يارانه‌ها با مردم سخن مي‌گويد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اول رييس جمهور درباره زمان اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارانه‌ها اعلام كرد كه رييس جمهور امشب طي گفت‌وگوي تلوزيوني با مردم در اين زمينه اطلاع‌رساني مي‌كند.

به گزارش ايسنا، محمدرضا رحيمي كه در حاشيه بازديد از هفدهمين نمايشگاه بين‌المللي نفت، گاز، پالايش و پتروشيمي در جمع خبرنگاران صحبت مي‌كرد، با بيان اين خبر و با اشاره به قطع وابستگي صنعت نفت به كشورهاي خارجي، گفت‌: صنعت كشورمان به دست متخصصان كشورمان بيمه جاودانه شده است.

وي سياست ايران در حوزه نفت بر اين اصل استوار است كه بايد به دانش و فن‌آوري متخصصان ايراني تكيه كنيم تا به هيچ وجه و در هيچ زمينه‌اي محتاج كشورهاي خارجي نباشيم.

وي با اشاره به اين كه تا پيش از انقلاب همه مسائل و تجهيزات صنعت نفت به طور خاص وابسته به انگليس بود، افزود:‌ امروز انقلابي در درون صنعت شكل گرفته و ما را از همه نيازمندي‌هاي قابل تصور به كشورهاي خارجي بي نياز كرده است.

رحيمي در ادامه با اشاره به برنامه پنجم توسعه كشور، افزود: در حال حاضر به سمتي پيش مي‌رويم كه در طول برنامه 85 درصد از نيازهاي خود را بومي كنيم و با استفاده از متخصصان خود كارها را به دانشگاه‌ها،صنعت گران و متخصصان ايراني سپرده‌ايم.

معاون اول رييس جمهور ضمن تاكيد بر اين كه وزير نفت تحول بزرگي را در اين صنعت زمينه سازي كرده است، ادامه داد: اين نويد را به همه مردم ايران مي‌دهيم كه صنعت نفت ايران به وسيله ايرانيان بيمه جاودانه شده و هيچ تكيه‌اي بر بيگانگان نداريم.

وي با اشاره به برگزاري نمايشگاه نفت ادامه داد: امكاناتي كه متخصصان نفت براي مردم فراهم كرده‌اند اين است كه همه مردم كشورمان از اين پيشرفت‌ها به خوبي اطلاع داشته باشند و به متخصصان ايراني و صنعت نفت خود افتخار كنند.

معاون اول رييس جمهور همچنين درباره زمان اجراي فاز دوم هدفمندسازي يارنه‌ها اعلام كرد كه رييس جمهور امشب طي گفت‌وگوي تلویزيوني با مردم در اين زمينه اطلاع‌رساني مي‌كند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
1
2
وای موج بدبختی در راه!!!!!
خدای به مردم رحم کنید!!
این یک سالو نیم رو اقای رئیس!!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۹
1
2
خدا بخير كند !
نظرات بینندگان