arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۰ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱

ژاوي: بايد در دفاع بدون نقص عمل کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هافبک بازي‌ساز تيم فوتبال بارسلونا اميدوار است در غياب چند مهره تاثيرگذار خط دفاعي، تيمش بتواند عملکرد خوبي در فينال کوپا دل‌ري داشته باشد.


ديدار فينال کوپا دل‌ري روز شنبه هفته آينده برگزار مي‌شود و بارسا بايد در ويسنته کالدرون مادريد به مصاف اتلتيک بيلبائو برود.

ژاوي هرناندز هافبک خلاق و بازي‌ساز اصلي آبي‌و اناري‌پوشان اعتقاد دارد که در ديدار نهايي جام پادشاهي در غياب چند مهره اصلي خط دفاعي، بازيکنان جانشين بايد عملکرد خوبي در اين خطوط داشته باشند و بدون نقص و با پوشش کامل مقابل حريف باسکي ظاهر شوند.

بارسا در اين ديدار اريک آبيدال، دني آلوس را قطعا نخواهد داشت و غيبت کاپيتان کارلس پويول مهره ارزشمند مرکز خط دفاعي بيش از پيش به چشم خواهد آمد.

خاوير ماسکرانو که در سال 2010 به عنوان يک هافبک راهي نيوکمپ شد به نظر مي‌رسد بار ديگر در قلب خط دفاعي به کار گرفته خواهد شد و امکان بازي و حضور مارتين مونتويا مدافع 21 ساله نيز در ترکيب اصلي بارسا وجود دارد.

هرناندز در اين‌رابطه اظهار داشت: ما بازيکنان مهمي را به دليل مصدوميت از دست داده‌ايم. مصدوميت پويول خيلي مهم است، آبيدال را مدتي است که در کنار خودمان نداريم و آلوز هم مهره تاثيرگذاري است که نمي‌تواند ما را همراهي کند.

وي گفت: نبود اين بازيکنان مي‌تواند باعث شکنندگي بارسا شود اما خوشحالم که ساير بازيکنان جايگزين آماده هستند.

آدريانو در شرايط خوبي قرار دارد، پابلو مونتويا در سط بالايي بازي مي‌کند و ماسکرانو و پيکه نيز بازيکنان توانمند ما در خط دفاعي خواهند بود.

بارسا در ليگ اسپانيا (لاليگا) در رقابت با رئال مادريد از کسب جام بازماند و ديدار در جام پادشاهي اسپانيا آخرين بازي کاتالان‌ها با هدايت پپ گواردويلا خواهد بود و آخرين فرصت براي بارسا تا در اين فصل بتوانند يک جام کسب کنند.

قرار است فصل آينده تيتو ويلانووا جايگزين پپ شود.
نظرات بینندگان