arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۷۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۹ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۱

تهیه کننده قلاده ها: به هنرپیشه ام گفتند خون شهدای جنبش را پایمال کردی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «محمد خزاعی» -تهیه‌کننده‌ی «قلاده‌های طلا»- در گفتگو با رجانیوز گفت: برخورد اخیری که با «علی‌رام نورایی» جلوی تئاتر شهر صورت گرفته، خیلی بدتر از ماجرای آقای «کمال تبریزی» بوده است. ظاهراً ایشان هنگام برگشت از محل کار، در محوطه‌ی تئاتر شهر با توهین شدید و بی‌ادبی یک بازیگر زن سینما و یکی دو نفر دیگر از دستیار کارگردان‌های سینما مواجه می‌شود که ماجرای آنها مفصل است. جالب این‌جاست که این جماعت به آقای «نورایی» گفته‌اند به شما پول داده‌اند تا خون شهدای ما را پایمال کنید!

دبیر جشنواره‌ی سی‌ام فجر افزود: «من معتقدم که هر کسی باید بتواند آزادانه حرفش را بزند و فیلمش را بسازد؛ البته آثاری که کمک کننده به فضای کشور باشد. قرار نیست اگر فیلمی را دوست نداریم، با عوامل آن برخورد کنیم. 


 دبیر جشنواره‌ی مقاومت در ادامه افزود: «این نکته را هم اضافه کنم که «قلاده‌های طلا» هیچ منفعت اقتصادی برای ما نداشت و ما هیچ سهمی از فروش و اکران این فیلم نداشتیم. متأسفانه به غیر از «بسیج» و موسسه‌ی «روایت فتح» هیچ نهادی بعد از ساخت این فیلم از ما نپرسید که برنامه‌ی اکران شما چیست؟ یا اینکه چرا برای اکران این فیلم روشنگر سیاسی در خارج از کشور که می‌توانست فضا را به نفع نظام کاملاً عوض کند و به نوعی یک سند محسوب می‌شد، هیج تلاشی نشد؟ به نظر می‌رسد که در هنگام اکران این فیلم‌ها شعارهایی داده می‌شود و فقط عده‌ای با آن عکس یادگاری می‌گیرند و می‌روند، اما بعد از پایان اکران همه چیز به فراموشی سپرده می‌شود. البته از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیروی انتظامی صمیمانه تشکر می‌کنم.»


نظرات بینندگان