arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۹۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱

جشن تولد چهل سالگی تئاتر شهر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : ایسنا: این مراسم صمیمانه و کوچک عصر روز 8 بهمن ماه در لابی تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.

اسماعیل خلج نمایشنامه‌نویس و کارگردان با سابقه تئاتر ایران کیک تولید تئاتر شهر را که 40 شمع کوچک در آن روشن شده بود، برید.

همچنین سید صادق موسوی مدیر جوان مجموعه تئاتر شهر در سخنان کوتاهی گفت: همیشه سالگرد تولد تئاتر شهر تحت‌الشعاع برگزاری جشنواره فجر قرار می‌گیرد اما امسال با این مراسم صمیمانه تولد تئاتر شهر را گرامی می‌داریم.

او از هنرمندانی یاد کرد که با حضورشان این مجموعه را رونق بخشیدند و از اشک‌ها و لبخند‌های بچه‌های تئاتری در ساختمان مدور تئاتر شهر گفت.

سید صادق موسوی اظهار امیدواری کرد:‌ساختمان تئاتر شهر همچنان پابرجا و استوار بماند.

در این برنامه هنرمندان دیگری همچون ایرج راد،‌قطب‌الدین صادقی، هادی مرزبان،‌ فرزانه کابلی،‌مریم معینی، دانیال حکیمی،‌روح‌الله جعفری، صمد چینی‌فروشان در کنار محمد بهرامی مدیر روابط عمومی پیشین مجموعه تئاتر شهر که سالها در این مجموعه فعالیت کرده بود، همراه با دیگر کارکنان تئاتر شهر حضور داشتند.

در پایان این برنامه کیک تولد تئاتر شهر همراه با شاخه‌هایی گل رز به حاضران توزیع شد و در پایان همه حاضران در کنار این کیک که تصویری از تئاتر شهر بر آن حک شده بود عکس یادگاری گرفتند.

جشن تولد تئاتر شهر در شرایطی برگزار شد که سالن‌های این مجموعه همراه با دیگر تالارهای نمایشی میزبان سی ویکمین جشنواره تئاتر فجر هستند.
نظرات بینندگان