صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ساعت ۲۱:۲۷
کد خبر: ۴۱۴۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۷
 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 «انتخاب» هر شب مهمترین اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

شرکت اپل در بیانیه ای رسمی اعلام کرد که با اپرا وینفری، چهره سرشناس تلویزیونی قراردادی را برای ایجاد خط مشی اصلی برنامه های خود امضا کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ترامپ اعلام کرد 25 درصد تعرفه  بر فناوری های چین وارد می کند. این تعرفه رقمی هنگفت را شامل می شود و می تواند موجب اعتراض گسترده شرکت های  فعال در این حوزه شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت چینی «دیدی»  که به عنوان "رقیب چینی اوبر" شناخته می شود تصمیم دارد برنامه های خود را در استرالیا توسعه داده م اوبر را به چالش بکشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروهی از کارمندان شرکت «فیت بیت»متهم به سرقت و انتشار اسرار تجاری این شرکت برای شرکت های رقیب شده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیس بوک به زودی تغییراتی را در ساختار تبلیغاتی خود اجرایی می کند که به موجب آن، هر نوع تبلیغات مرتبط با سلاح و لوازم جانبی اسلحه برای افراد زیر 18 سال حذف می شود. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک باز هم یک شگفتی جدید برای علاقه مندان به دنیای فناوری دارد. او با همکاری شرکت بورینگ یک امکان بی نظیر برای مسافران درون شهری ایجاد خواهد کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

با وجود آن که مدت زمان زیادی از تصویب و اجرایی شدن قوانین "GDPR" نمی گذر، اما اثرات آن بسیار عمیق است و به نظر می رسد بسیاری از مشاغل مثل بازاریابی های ایمیلی را فلج کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اف بی آی به 731 صفحه از پیام ها و تماس های مخفیانه وکیل ترامپ دسترسی پیدا کرد. درواقع این سازمان موفق شد اسرار مهمی از ارتباطات رمزگذاری شده مایکل کوهن را افشا کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.