صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۵:۴۶
کد خبر: ۵۷۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹
استارت آپ Ann Arbor یک ربات خودران را طراحی کرده است که می‌تواند در دوران کرونا بسته‌های غذا را به راحتی به هر مکانی برده و تحویل دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استارت آپ Ann Arbor یک ربات خودران را طراحی کرده است که می‌تواند در دوران کرونا بسته‌های غذا را به راحتی به هر مکانی برده و تحویل دهد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بحران کونا بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است، ولی برای برخی استارتاپ‌های حوزه فناوری بسیار مفید عمل کرده است.

 

برای مثال کارآفرین میشیگانی، متیو جانسون-روبرسون، ربات هوشمند REV-۱ را توسعه داده است. ربات خودرانی که سه چرخ دارد و طی سال گذشته آزمون‌ها خود را پشت سر گذاشته است و می‌تواند به راحتی غذا و مواد غذایی را تحویل دهد. ربات مذکور حدود ۴ فوت قد دارد و وزنی حدود ۱۰۰ پوند وزن دارد. این ربات به راحتی سفارشات رستوران یا فروشگاه‌ها را دریافت می‌کند و تحویل می‌دهد.


REV-۱ مانند یک دوچرخه الکترونیکی در نظر گرفته شده است، به این معنی که می‌تواند در هر دو مسیر دوچرخه سواری و ماشین با سرعت حداکثر ۱۵ مایل در ساعت حرکت کند و در امتداد جاده‌های محلی حرکت کند. جالب است بدانید که این شرکت روی ۱۷ ربات دیگر نیز کار می‌کند.


مدیرعامل شرکت طراح این ربات می‌گوید در حال بهبود فناوری REV-۱ هستند، زیرا دوربین‌ها، چراغ‌های جلو و چراغ‌های عقب بیشتری را به عنوان ویژگی‌های ایمنی به محصول خود اضافه کرده اند. ربات‌ها و فناوری خودران همچنان مانند قبل از همه گیری، بخشی اساسی از زندگی ما خواهند بود و حتی شاید بیش از زمانی که همه گیری کرونا در کار نبود مهم شده اند.