arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۷۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۰ - ۱۳ مهر ۱۳۹۹

ربات جدید تحویل کالا ویژه دوران کرونا

استارت آپ Ann Arbor یک ربات خودران را طراحی کرده است که می‌تواند در دوران کرونا بسته‌های غذا را به راحتی به هر مکانی برده و تحویل دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استارت آپ Ann Arbor یک ربات خودران را طراحی کرده است که می‌تواند در دوران کرونا بسته‌های غذا را به راحتی به هر مکانی برده و تحویل دهد.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بحران کونا بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است، ولی برای برخی استارتاپ‌های حوزه فناوری بسیار مفید عمل کرده است.

 

برای مثال کارآفرین میشیگانی، متیو جانسون-روبرسون، ربات هوشمند REV-۱ را توسعه داده است. ربات خودرانی که سه چرخ دارد و طی سال گذشته آزمون‌ها خود را پشت سر گذاشته است و می‌تواند به راحتی غذا و مواد غذایی را تحویل دهد. ربات مذکور حدود ۴ فوت قد دارد و وزنی حدود ۱۰۰ پوند وزن دارد. این ربات به راحتی سفارشات رستوران یا فروشگاه‌ها را دریافت می‌کند و تحویل می‌دهد.

ربات
REV-۱ مانند یک دوچرخه الکترونیکی در نظر گرفته شده است، به این معنی که می‌تواند در هر دو مسیر دوچرخه سواری و ماشین با سرعت حداکثر ۱۵ مایل در ساعت حرکت کند و در امتداد جاده‌های محلی حرکت کند. جالب است بدانید که این شرکت روی ۱۷ ربات دیگر نیز کار می‌کند.

کرونا
مدیرعامل شرکت طراح این ربات می‌گوید در حال بهبود فناوری REV-۱ هستند، زیرا دوربین‌ها، چراغ‌های جلو و چراغ‌های عقب بیشتری را به عنوان ویژگی‌های ایمنی به محصول خود اضافه کرده اند. ربات‌ها و فناوری خودران همچنان مانند قبل از همه گیری، بخشی اساسی از زندگی ما خواهند بود و حتی شاید بیش از زمانی که همه گیری کرونا در کار نبود مهم شده اند.

نظرات بینندگان