صفحه نخست

تاریخ

ورزش

خواندنی ها

سلامت

ویدیو

عکس

صفحات داخلی

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ساعت ۱۲:۰۴
کد خبر: ۷۳۸۴۹
تعداد نظرات: ۶۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۲۳ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۱
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از خوانندگان «انتخاب» نوشت:

من 6 ماه پیش، مجبور شدم به خاطر تبلیغات زیاد از خوب بودن مودم مبین نت، یک عدد مودم جیبی این شرکت را خریداری کنم، جالب آنکه درحالی که تا یک ماه پیش از مقدار 14 گیگ فضای آزاد، هنوز یک گیگ هم مصرف نکرده بودم ناگهان هفته گذشته تمام چهارده گیگ تمام شد و اینترنتم قطع شد!

تماس گرفتم ، اما همانطور که پیش بینی می کردم پس از 1 ساعت 10 دقیقه پشت خط ماندن ، به من گفتند که آنها اشتباه نمی کنند و من قطعاً چنین مصرفی داشته ام، این در حالی است که من کارم در اینترنت فقط حضور در سایت های خبری و امثال ان است و هیچ چیزی دانلود نمی کنم!

مجدداً 2 هزار تومان به حساب این شرکت ریختم و اینترنتم وصل شد ، اما 10 ساعت نشد که دوباره قطع شد ، حالا من ماندم که باید به کجا شکایت برد ، اینها که اساساً معتقد به پاسخگویی نیستند!

ضمن انکه، مبین نت در طول روز ممکن است بارها قطع شود ، شاید ساعتها قطع شود اما یک پاسخ ساده هم نمی دهند! تماس هم بگیریم، باید حداقل 20 دقیقه پای تلفن نشست تا کارشناسان این شرکت پاسخگو، پاسخگو باشند!
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶۱
در انتظار بررسی: ۷۵
غیر قابل انتشار: ۳
پوریا
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
سلام من سه ساله مودم مبین نت دارم ازش رازی هسم سیاره و پر سرعت امااااا چرا اینقدر گیگ گرونه..چرا طرح هاتون اینطوری هست
غفاری نژاد
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۲
بنده هم مشکل مبین دارم 4 تا دستگاه جیبی خریدم درست مرکز شهر تبریزم ولی آبروم رفته به اونهایی که کادو دادم هر دستگاه 400 هزارتومن الان در ماه بیش از سه ساعت وصلی منقطع نداریم تو رو خدا به هر کیف سامسونتی مجوز سرور ندین این پولها سرمایه مملکته!
ناشناس
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
سلام
من هم حدود یک هفته پیش هیچ دانلود چشم گیری نداشتم شاید به 300مگ هم نمیرسه
وفقط روزی یک ساعت چند سایت مشخص رد چک میکنم
اپدیت برنامه ها رو هم خاموش کردم
اما دیروز که چک کردم دیدم از دفعه قبل تا حالا 1.5 گیگ از حسابم کم شده
همسایه هامون هم اکثرا پیرمرد هستن یا اصلا کامپیوتر ندارن نمیدونن دانلود چیه
از یکی از کارمندا که تو وب طرفداری میکنن گفتم
گفت که به خاطر صفحات هر صفحه سه مگ حداقل حجم میبره
خلاصه پیچوندمون
ساعد
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
هرچی درموردبی مسئولیتی وکم فروشی واتلاف وقت مشتریان توسط مبین نت بگوئیدراست است من خودم ازدست مبین نت ضررفراوانی دیده ام.
ناشناس
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
سلام و تشکر از انعکاس موضوع . اینترنت مودم مبین نت اولا سرعتش پایین است ثانیا دانلود کردنش فرمالیته است ونباید جدی گرفت
ناشناس
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
متاسفانه الان اکثر شرکتها دزدی میکنن و اصلا معلوم نیست چطوری حساب میکنن ولی من پارس آنلاین دارم راضی هستم ساعت 4 صبح هم پشتیبانی جوابت را میده البته همون هم بی عیب نیست ولی خوبه
ناشناس
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
ماهم اي مشكل روداريم
بهنام
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
من از شرکتی که خدمات گرفتم راضیم زیاد مشهور نیست و امکاناتش خوبه هرچی کاربرشون بیشتر می شه گند میزنن تو کارشون
جلال
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
تعزیرات فقط به بخش خصوصی بینوا گیر میدهد .جرات برخورد با کم فروشی وخلافهای اقتصادی اینجور شرکتها را ندارد
من هم چنین مشکلی دارم مودم یک مگ خریدم سرویس 256 دریافت میکنم
ویل للمطففین
1753
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
دوستان در این مورد حق باشماست ولی بعضی موقع هاهم فیشینگ اتفاق می افتد مثلا برای خود من اتفاق افتاد که امروز 4G شارژ کردم و 2 روز بعد خالی شد و باتماس و پیگیری توجه شدم که فیشینگ اتفاق افتاده .
1- فایروالتون همیشه روشن باشه
2- از رفتن به سایتهای مشکوک خودداری کنید
3- بازیهای انلاین و دانلود واپلود ها میتوه عامل فیشینگ باشند
4- vpn غیر معتبر هم هینطور
اگر یک بار فیشینگ شدید سیستم رو دوباره بریزید و درایور های مودم رو دوباره نصب کنید
دوستی
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
من هم مبین نت دارم
ساعتی چند بار قطعی و پشتیبانی در حد تمسخر مشتری
پیشنهاد میکنم کسی که راهش بلده یه پتیشن اعتراضی با امضا الکترونیک برا قوه قضائیه ایجاد کنه و همه تائید کنیم تا قانونی رسیدگی بشه
مریم
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
من هم مبین نت دارم
فوق العاده مزخرفه
هیچ وقت آنتن نمی ده همش تنظیمات داخلی بهم میخوره و مجبورم ریست کلی اش کنم
انتخاب از اینکه به این مشکل که اصلا به چشم خیلی ها هم نمیاد رسیدید ممنون
ای کاش دنبال پاسخ مسئولین هم میرفتید و برای این مشکل پاسخی از طرف مبین نت میگذاشتید؟؟؟
خودم
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
من هم الان مدت شش ماه است از مبین نت استفاده می کنم که از این شش ماهه شاید مدت کمی توانستم استفاده کنم همیشه قطع است
علي
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
هر كي ميخواد راحت باشه از شركت نخل بگيره من قرار دادم يكساله 512 بود با 22گيگ حجم اوله ولي به حسابم كه سر زدم ديدم 128 با حجم4 گيگه بعد زنگ زدم به 5 دقيقه نرسيد كه مشكلو حل كردن و براي عذر خواهي 1ماه رايگان شارژم كردن
ناشناس
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
منهم با وایمکس مبین نت مشکل دارم. مجبور شدم مودم را با خودم بیارم محل کارم که ونکه و اونجا ازش استفاده کنم. وقتی اشتراک وایمکس را خریدم در خانه(منطقه نوبنیاد) مشکلی نداشتم ولی الآن اصلاً آنتن نمیده. جالب اینجاست که کارشناس شرکت هی میگفت جای مودم را عوض کنید و من هرجا میگذاشتم آنتن نمیداد. کم مونده بود بگه برو توی بالکن ازش استفاده کن!!!
ناشناس
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
مخابرات 5 روز منو بالا کشید . زنگ زدم برا خسارت با کنایه گفتن مگه پولش چقدر میشه که زنگ زدی ؟؟؟؟؟
ناشناس
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
مبین نت در بوشهر دقیقاً همین بلا را سر خانواده خواهر من آورد. ایرانسل در بوشهر هم همین رفتار را با خودم داشت. ده هزار تومان از ایرانسل اینترنت یکماهه خریدم. سریال شارژ را به همین منظور وارد کردم و کد را زدم و تأییدیه گرفتم. دو. هفته بعد اینترنتم قطع شد و پیغام آمد که اعتبار شما تمام شد و رفت پی کارش!
هیچ احدی در هیچ کجا به هیچ شکایتی رسیدگی نمی کند. شما اگر ساعتها پشت خط بمانید، کسی جوابتان را نخواهد داد. دولتی که پاسخگو نباشد، همین رسم را در همه جا نهادینه می کند.
ناشناس
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
گویا هنر تازه اکثر خدمات دهنده هاست! پارس آنلاین هم اخیرن کاملن ناگهانی حجم دانلودت را رو به اتمام اعلام می کند! در حالیکه هیچ دانلود چشمگیری نداشته ای !
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
دقیقا
من هم فقط استفاده ام از اینترنت سایتای خبری هست و ایمیل! اما شرکت پارس آنلاین با گذشت 20 روز پیامک داد که اشتراکتون مصرف شده کامل وایرلس هم نیستم تمام اپدیتا رو هم غیرفعال کردم حتی یه دونه دانلود هم نداشتم!!!
وای بر کم فروشان
ناشناس
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
با سلام
این مشکل نیز دقیقا برای من اتفاق می افته. یعنی در بعضی لحضات ارتباط اینترنت قطع می شه. البته در آیکون مربوط به اینترنت در روز تسک بار، آنتن کامل هست اما هیچ ارتباطی برقرار نیست. بعضی وقتها تا دو سه ساعت همین اتفاق ادامه داره. جدیدا فهمیدم که باید سیم برق شارژشو باید درآور و یا دوباره ریستش کرد. در بعضی مواقع این جسم جامد جواب می دهد.... اما مطمن باشید هیچ کس دیگه ای جواب نمی دهد.... زیاد زحمت نکشید
ناشناس
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
روزی افتاده دست قوزی..
شهاب
|
۰۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
بنده حدود یک ماه پیش مشترک سرویس 1مگ مبین نت شدم اما هر رقم و با هر نرم افزار و سایتی که تست کردم پهنای باندم را زیر 512 مگابیت نشان میداد و سرعت دانلودم هم زیر 10کیلوبایت بر ثانیه بود.بالاخره بعد از پشت خط ماندن های ساعتی و چند مورد هم عدم پاسخگویی اپراتو به این مشکل،یکی از اپراتورها که کمی وجدان در وجودش بود گفت که سرویس های 1 مگ روی 512 لیمیت شده و حالا حالاها هم درست نمیشه!!!
حالا شمابگید من به کجاشکایت کنم؟
بنده تمام مصارفم رو دقیقا با نرم افزار اندازه میگیرم و با مقایسه با مقداری که مبین نت برایم محاسبه میکند،همیشه دقیقا 17%اختلاف دارد،یعنی مبین نت 17%بیشتر محاسبه میکند.
فرهاد
|
۰۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
واقعا شرکت مبین نت داره کم فروشی میکنه...من از اهوازم و 1 مگ دارم ولی سرعتم بیشتر وقتها 20 یا 30 و حتی به 1 کیلوبایت هم میرسه غیر از قطعی های مکرر
ناشناس
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
برید یدونه وایمکس ایرانسل بگیرید خودتونو راحت کنید من 9 ماهه استفاده میکنم آخ نگفته‌ ، مبین نت هر کی داره ناراضیه
مجتبی
|
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
ایرانسل دارم دومگ نا محدود سرعت دانلودم بین 30 و 40 است و فقط از ساعت 6 صبح تا 10 صبح سرعت واقعی دانلود یعنی 250 رو به من میده موضوع رو بهشون گفتم بعد از کلی دعوا و سر و صدا اخر درخواست تسویه حساب کردم(ضمانت باز پرداخت) حالا بعد از 40 روز که معطل تایید شبکه ایرانسل برای پرداخت هزینه یا حل مشکل بودم.دوباره اینترنتم رو وصل کردند گفتند مشکل سرعتت حل شد در صورتیکه مشکل همچنان باقیست و به عبارتی 200 هزار تومان پول منو اینا خوردند.متاسفانه توی اهوازم جایی مکانی چیزی ندارند که مشکلو حضوری حل کنیم باید با پشتیبانی 707 زنگ بزنم که تازه بعد از یه هفته مشاور فنیشون زنگ بزنه بگه مشکل کجاست!!
انتخاب جان تو رو خدا اینو منتشر کن تا مردم گول این تبلیغات زرد رنگ فریب ایرانسل رو نخورند.
پاسخ ها
شهاب
| |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
دوست عزیز سرعت اصلی دانلود شما باید 500 باشه.250 مال سرویس 1 مگه.
ناشناس
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
تو اهواز که افتضاحه من سرعت 2 مگ مبین نت رو گرفتم سرعت افتضاح بود الان یه هفته اس که اومدم تهران تازه فهمیدم اینترنت چیه اینم از تبعیض دیگر
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
اینجا هم دست کمی از شهرستان نداره.زیر ساختها همه جا مشکل داره.
ناشناس
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
من هم در مورد جی پی ار اس همراه اول مشکل دارم. خیلی از اوقات بدون این که به حد پایانی محدودیت دانلود یا استفاده رسیده باشیم دو برابر حساب می کنند! و هیچ پاسخگویی هم نیست...
محمد
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
موضوع این است که در دنیای صفر و یک همه چیز منطقی است و رفتار غیر منطقی وجود ندارد.
اگر Accounting محاسبه کرده که استفاده شده، یعنی استفاده شده. ولی ممکن است خود کاربر متوجه نبوده باشد. به روز رسانی خودکار سیستم عامل، Worm ها و Virus ها، ... می توانند موجب استفاده از شبکه شوند و کاربر هم متوجه نباشد.
این مشکل کمترین ارتباطی با سرویس دهنده پیدا نمی کند.
پاسخ ها
محمد
| |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
استاد آی تی، تو ده روز نمی شه 14 گیگ رو سیستم عامل گرفت اصلا سرعت مبین مال این حرف ها نیست
من 3 گیگ باقی مانده اشتراکم را در محل کارم بدون قفل آزاد گذاشتم و به همه هم اعلام کردم بعد از یک هفته تمام نشد و سوخت و مصرف نشده بود
پوریا
| |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
قربون شکل ماهت ، خود سیستم عامل و نرم افزارهای آنتی ویروس چقدر حجم دارن که آپدیتشون بخواد چقدر باشه ؟ این بنده خدا میگه 14 گیگ ... !!!
ناشناس
| |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
آقا محمد عزیز باید یه جوری مشکل رو حل کنن یا نه؟ یعنی این مشکل تو همه کشورهای دیگه دنیا هم وجود داره؟
ناشناس
| |
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
من كامپيوترم ويروسي گرفت كه ظرف چند ساعت 2گيگ از اطلاعاتم رو upload كرد.حرف دوستمون بي راه نيست.من تجربه دارم.
ناشناس
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
بنده نیز چند روزی است با توجه به تبلیغات زیاد مبین نت یکی از مشتریان اینها شدم اما بعد از خرید دستگاه مودم .متاسفانه تاکنون نتوانسته ام از این دستگاه به اینترنت متصل شوم چند بار زنگ زدم و شکایت کردم و در نهایت گفتند میایند برای جمع آوری و تصویه حساب و عودت وجه 222000 هزار تومانی که پرداخت کرده ام متاسفانه تا الان که بیش از ده روز است نیامده اند و اصلا تلفن هارو هم جواب نمیدهند تصمیم دارم اگر تا چند روز دیگر جواب تلفنهارو ندهند به سازمان بازرسی شکایت کنم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
شکایت کن، حتما جواب می گیری !!!!!!!!!
ناشناس
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
این وب های پیوند اتوماتیک به سراغمون میاد به کی بگیم بابا نمی خوایم؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
عزیزم ساکس تهیه کن تا پشت فیلترها نمونی
آراس
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
دیگه کم لطفی نکن عزیزم اگه راجع به ایرانسل بود حق با شما بود چون نمونه بارز (مطففین) ایرانسله من خودم یه موققعی ایرانسل داشتم. کلکسیون مشکلات شما رو با هم داشتم بعد که مبین نت اومد خریدم همون اندازه که شارژ میکنی همون قدر استفاده میکنی من تست کردم. شاید شما تو دستگاه ات یه چیزی در حال اپدیت شدنه یا ...
هر موقع هم که زنگ بزنی اگر شناسه اشتراکت وارد کنی زیره 2 دقیقه اپراتور جواب میده پس خواهشا کم لطفی نکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
آپدیت چه چیزی 13 گیگا بایته؟!! کل ویندوز رو هفت بار دانلود کنی میشه سیزده گیگ!
محمد
| |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
شما که حتما از کارمندها یا مدیران مبین نت هستی بجای ماست مالی کردن مشکلات در صدد رفع آنها باش
شماره اشتراک من 20049787 است از 6 ماه قبل بیش از 50 بار با مبین نت تماس گرفته ام و تا بحال موفق به صحبت با اپراتور نشده ام چون بیشتر از 20 دقیقه حوصله انتظار را ندارم در ضمن اگر شما هر روز یک ساعت موزیک انتظار مکالمه را با شماره 096790 گوش کنید بعد از چند روز باید به اندازه یک وایمکس دیگر به مخابرات پول تلفن دهید (البته شاید به مبین)
محل استفاده من حوالی میدان نور است طبقه پنجم تا 6 ماه قبل در تمام نقاط خانه ام آنتن دهی 100 درصد بود و الان برای استفاده مودم بالای پشت بام رفته و کار می کند
ناشناس
| |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
حداقل با شماره شناسه 20 دقيقه پشت خطي.
بعدش هم كسي درست حسابي پاسخگو نيست.
سرعت 1مگ مي گيري سرعت 128 هم نداره زنگ مي زني مي گن دارن آنتن مي زارن.
از ارديبهشت دارن آنتن مي زارن................
ali
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
پارازت های باند پهن و غیر دقیق به خاطر استفاده از تجهیزات قراضه عامل قطع و وصلی مبین نت در برخی مناطق به دلیل تداخل ناشی از هارمونیک های پارازیت ها می باشد.
مسوولین مطمن باشند دیدن یا ندیدن چند شو و رقص تاثیری بر مردم نداشته و ندارد و در موارد سیاسی هم راه حل این نیست.
دنیای وارونه
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
دوست عزیز شنیدی میگن شهر که بهم ریخته بشه.....!!! این جریان همونه شرکت هایی مثل شاتل هم از این کارا میکنن
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
ولی اینترنت من مال شاتله خداییش خیلی راضی ام هم از سرعت هم پشتیبانی فنی
ناشناس
| |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
من شاتل دارم. خدائیش ناراحت می شوم پشت سرشون حرف بزنید! من ترافیکم تمام شده بود ولی اینترنتم را قطع نکردند چون بار اول بود می توانستم از بسته رایگان استفاده کنم. همچنین این شرکت در اعیاد و مناسبتها هدیه های ترافیی برای مصرف کنندگان دارد. بخصوص برای روز تولدتون ! به نظر من بهترین و پرسرعت ترین ارائه دهنده می باشد
ناشناس
| |
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
چرا شعر میگی من شاتل 512 دارم روز رعتم 240 تا 260 متغیره شبها هم که رایگانه سرعتم 100 هست پشتیبانیش هم عالی است تو اعیاد هم ترافیک رایگان میده
آرمین 23
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
شما اول ببین از چنین مراکزی حق شکایت دارید یا نه!!!!!!!!!!!!!!!! چون همانطور که می دانید در ایران ما, از بعضی جاها شکایت نکنید بهتر است!!! و جواب بهتری میگیری تا شکایت کنی.. خصوصا مخابرات!!!!!!!
ناشناس
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
آره واقعاً مبین نت پاسگو نیست،اگر باهاشون تماس بگیری و بخای با پشتیبانی صحبت کنی حداقل 20 دقیقه باید منتظر باشیريال ولی اگر بخای خرید کنی 2 ثانیه نمی شه که جواب می دن.
ناشناس
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
ممکن هست یک نفر در اطراف شما نت شما را هک کرده باشند . مثل هک wireless که این روزا به سادگی میشه این کار را کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
چرت و پرت نگو جالبه هکر برای همرو هک کرده
ناشناس
| |
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
"چرت و پرت نگو جالبه هکر برای همرو هک کرده"
حالا همه که اعلام نکردن کل فضاشون مصرف شده جناب با ادب
ناشناس
| |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
کاملا درست می فرمایید.فضای از دست رفته به علت هک شدن وایرلس میباشد.با تشکر
دکتر محمدی نیا کارشناس شبکه
حسن33
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
دوستان اینجا ایرانه و بقول معروف همه چیزمون به همه چیزمون میاد !!!!!اگر سازمانی اومد پیگیری کرد من اسمم رو عوض میکنم میزارم هویج!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
من هم همینطور!
بابا تو این مملکت هیچ کس پاسخگو نیست!
ای داد
ای هوار ...........
ناشناس
|
۰۰:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
خدا شاهده منم این مشکل را دارم ولی دقیقاً مثل این خواننده انتخاب، کسی پاسخگوی بنده نمی باشد. مجبور هم هستم دوباره شارژ کنم. واقعاً باید چی کار کرد؟
مجید سیاری
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
با سلام
بنده از ابتدای فعالیت مبین نت یک مودم outdoor از ایشان گرفتم و مشکل خاصی نداشتم. الان حدود بیش از یک ماه است که درست سر هر یک ساعت اینترنت من قطع می شود. قابل توجه اینکه بعد از reset کردن مودم با کشیدن آن از برق و اتصال مجدد آن به برق، مشکل رفع می شود. با ایشان تماس تلفنی گرفتم و بعد از پشت خط ماندن و البته گویا شارژ شدن ( بعلت اینکه تلفن این شرکت با شماره 09 آغاز می شود) متصدی مربوطه تلاش داشت که مشکل از سیستم بنده جلوه دهد. با توجه به آنکه اطلاعاتی کمی بعد از حدود 20 سال کار با کامپیوتر دارم ( از main frame و تا تا تبلت های امروز) و البته یک کاربر معمولی هستم که تمام فعالیتهای کاری و فنی ام با کامپیوتر است به متصدی مربوطه کاملاً غلط بودن اظهار نظرش را ثابت کردم. گفتند درست می کنیم نکردند. مچدداً این موضوع و مذاکره بی حاصل تکرار شد. باز کاری نکردند. در سایتشان پیغام گذاشتم کاری نکردند. به شورای انفور ماتیک ( نام کاملش را اعلام خاطرم نیست) یک ایمیل شکایت زدم نوشتند به انجمن صنفی شکایت کنم. فعلاً وقت پیدا نکردم اینکار را بکنم ولی حتماً انجام خواهم داد تا ببینم بالاخره یکی هست جوابگو باشد. و قعطع شدن های مکرر که درست وسط کار است آیا خسارت آنرا کسی خواهدداد و بعد از اتمام اشتراک با مبین نت حتما فکر دیگری خواهم کرد.
rezai
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
lمتاسفانه درانتن دهی من هم درگرگان مشگل دارم.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
در تاييد اين عزيز
بنده كارم در شهرهاي شيراز و تهران است و بشدت در آنتن دهي ضعف دارد .
ناشناس
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۰
دقیقا همین اتفاق از طرف ایرانسل برایم افتاد وانها دقیقا همین جواب را دادند....تو روز روشن!
پاسخ ها
محسن
| |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۳۱
دوست عزيز مشكل تمام شدن ترافيك به شركت ارائه دهنده مربوط نميشود.اگر چنين مشكلي وجود دارد با نرم افزارهاي موجود نوع مصرف را مشخص كنيد چون ويروسي جديد ديده شده كه اطلاعات را از سيستم upload ميكند.شايد علت اتمام يكباره ترافيك همين امر باشد.من نيز اين مشكل رو داشتم متاسفانه ويروس كش هاي موجود نتوانستند پيدايش هم بكنند و مجبور به نصب مجدد ويندوز شدم ولي اگر مشكل قطع مكرر است كه بايد شركت ارائه دهنده پاسخگو باشد.