پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از خوانندگان «انتخاب» نوشت:
من 6 ماه پیش، مجبور شدم به خاطر تبلیغات زیاد از خوب بودن مودم مبین نت، یک عدد مودم جیبی این شرکت را خریداری کنم، جالب آنکه درحالی که تا یک ماه پیش از مقدار 14 گیگ فضای آزاد، هنوز یک گیگ هم مصرف نکرده بودم ناگهان هفته گذشته تمام چهارده گیگ تمام شد و اینترنتم قطع شد!
تماس گرفتم ، اما همانطور که پیش بینی می کردم پس از 1 ساعت 10 دقیقه پشت خط ماندن ، به من گفتند که آنها اشتباه نمی کنند و من قطعاً چنین مصرفی داشته ام، این در حالی است که من کارم در اینترنت فقط حضور در سایت های خبری و امثال ان است و هیچ چیزی دانلود نمی کنم!
مجدداً 2 هزار تومان به حساب این شرکت ریختم و اینترنتم وصل شد ، اما 10 ساعت نشد که دوباره قطع شد ، حالا من ماندم که باید به کجا شکایت برد ، اینها که اساساً معتقد به پاسخگویی نیستند!
ضمن انکه، مبین نت در طول روز ممکن است بارها قطع شود ، شاید ساعتها قطع شود اما یک پاسخ ساده هم نمی دهند! تماس هم بگیریم، باید حداقل 20 دقیقه پای تلفن نشست تا کارشناسان این شرکت پاسخگو، پاسخگو باشند!
بنده كارم در شهرهاي شيراز و تهران است و بشدت در آنتن دهي ضعف دارد .
بنده از ابتدای فعالیت مبین نت یک مودم outdoor از ایشان گرفتم و مشکل خاصی نداشتم. الان حدود بیش از یک ماه است که درست سر هر یک ساعت اینترنت من قطع می شود. قابل توجه اینکه بعد از reset کردن مودم با کشیدن آن از برق و اتصال مجدد آن به برق، مشکل رفع می شود. با ایشان تماس تلفنی گرفتم و بعد از پشت خط ماندن و البته گویا شارژ شدن ( بعلت اینکه تلفن این شرکت با شماره 09 آغاز می شود) متصدی مربوطه تلاش داشت که مشکل از سیستم بنده جلوه دهد. با توجه به آنکه اطلاعاتی کمی بعد از حدود 20 سال کار با کامپیوتر دارم ( از main frame و تا تا تبلت های امروز) و البته یک کاربر معمولی هستم که تمام فعالیتهای کاری و فنی ام با کامپیوتر است به متصدی مربوطه کاملاً غلط بودن اظهار نظرش را ثابت کردم. گفتند درست می کنیم نکردند. مچدداً این موضوع و مذاکره بی حاصل تکرار شد. باز کاری نکردند. در سایتشان پیغام گذاشتم کاری نکردند. به شورای انفور ماتیک ( نام کاملش را اعلام خاطرم نیست) یک ایمیل شکایت زدم نوشتند به انجمن صنفی شکایت کنم. فعلاً وقت پیدا نکردم اینکار را بکنم ولی حتماً انجام خواهم داد تا ببینم بالاخره یکی هست جوابگو باشد. و قعطع شدن های مکرر که درست وسط کار است آیا خسارت آنرا کسی خواهدداد و بعد از اتمام اشتراک با مبین نت حتما فکر دیگری خواهم کرد.
بابا تو این مملکت هیچ کس پاسخگو نیست!
ای داد
ای هوار ...........
حالا همه که اعلام نکردن کل فضاشون مصرف شده جناب با ادب
دکتر محمدی نیا کارشناس شبکه
مسوولین مطمن باشند دیدن یا ندیدن چند شو و رقص تاثیری بر مردم نداشته و ندارد و در موارد سیاسی هم راه حل این نیست.
هر موقع هم که زنگ بزنی اگر شناسه اشتراکت وارد کنی زیره 2 دقیقه اپراتور جواب میده پس خواهشا کم لطفی نکنیم
شماره اشتراک من 20049787 است از 6 ماه قبل بیش از 50 بار با مبین نت تماس گرفته ام و تا بحال موفق به صحبت با اپراتور نشده ام چون بیشتر از 20 دقیقه حوصله انتظار را ندارم در ضمن اگر شما هر روز یک ساعت موزیک انتظار مکالمه را با شماره 096790 گوش کنید بعد از چند روز باید به اندازه یک وایمکس دیگر به مخابرات پول تلفن دهید (البته شاید به مبین)
محل استفاده من حوالی میدان نور است طبقه پنجم تا 6 ماه قبل در تمام نقاط خانه ام آنتن دهی 100 درصد بود و الان برای استفاده مودم بالای پشت بام رفته و کار می کند
بعدش هم كسي درست حسابي پاسخگو نيست.
سرعت 1مگ مي گيري سرعت 128 هم نداره زنگ مي زني مي گن دارن آنتن مي زارن.
از ارديبهشت دارن آنتن مي زارن................
اگر Accounting محاسبه کرده که استفاده شده، یعنی استفاده شده. ولی ممکن است خود کاربر متوجه نبوده باشد. به روز رسانی خودکار سیستم عامل، Worm ها و Virus ها، ... می توانند موجب استفاده از شبکه شوند و کاربر هم متوجه نباشد.
این مشکل کمترین ارتباطی با سرویس دهنده پیدا نمی کند.
من 3 گیگ باقی مانده اشتراکم را در محل کارم بدون قفل آزاد گذاشتم و به همه هم اعلام کردم بعد از یک هفته تمام نشد و سوخت و مصرف نشده بود
انتخاب جان تو رو خدا اینو منتشر کن تا مردم گول این تبلیغات زرد رنگ فریب ایرانسل رو نخورند.
حالا شمابگید من به کجاشکایت کنم؟
بنده تمام مصارفم رو دقیقا با نرم افزار اندازه میگیرم و با مقایسه با مقداری که مبین نت برایم محاسبه میکند،همیشه دقیقا 17%اختلاف دارد،یعنی مبین نت 17%بیشتر محاسبه میکند.
این مشکل نیز دقیقا برای من اتفاق می افته. یعنی در بعضی لحضات ارتباط اینترنت قطع می شه. البته در آیکون مربوط به اینترنت در روز تسک بار، آنتن کامل هست اما هیچ ارتباطی برقرار نیست. بعضی وقتها تا دو سه ساعت همین اتفاق ادامه داره. جدیدا فهمیدم که باید سیم برق شارژشو باید درآور و یا دوباره ریستش کرد. در بعضی مواقع این جسم جامد جواب می دهد.... اما مطمن باشید هیچ کس دیگه ای جواب نمی دهد.... زیاد زحمت نکشید
من هم فقط استفاده ام از اینترنت سایتای خبری هست و ایمیل! اما شرکت پارس آنلاین با گذشت 20 روز پیامک داد که اشتراکتون مصرف شده کامل وایرلس هم نیستم تمام اپدیتا رو هم غیرفعال کردم حتی یه دونه دانلود هم نداشتم!!!
وای بر کم فروشان
هیچ احدی در هیچ کجا به هیچ شکایتی رسیدگی نمی کند. شما اگر ساعتها پشت خط بمانید، کسی جوابتان را نخواهد داد. دولتی که پاسخگو نباشد، همین رسم را در همه جا نهادینه می کند.
فوق العاده مزخرفه
هیچ وقت آنتن نمی ده همش تنظیمات داخلی بهم میخوره و مجبورم ریست کلی اش کنم
انتخاب از اینکه به این مشکل که اصلا به چشم خیلی ها هم نمیاد رسیدید ممنون
ای کاش دنبال پاسخ مسئولین هم میرفتید و برای این مشکل پاسخی از طرف مبین نت میگذاشتید؟؟؟
ساعتی چند بار قطعی و پشتیبانی در حد تمسخر مشتری
پیشنهاد میکنم کسی که راهش بلده یه پتیشن اعتراضی با امضا الکترونیک برا قوه قضائیه ایجاد کنه و همه تائید کنیم تا قانونی رسیدگی بشه
1- فایروالتون همیشه روشن باشه
2- از رفتن به سایتهای مشکوک خودداری کنید
3- بازیهای انلاین و دانلود واپلود ها میتوه عامل فیشینگ باشند
4- vpn غیر معتبر هم هینطور
اگر یک بار فیشینگ شدید سیستم رو دوباره بریزید و درایور های مودم رو دوباره نصب کنید
من هم چنین مشکلی دارم مودم یک مگ خریدم سرویس 256 دریافت میکنم
ویل للمطففین
من هم حدود یک هفته پیش هیچ دانلود چشم گیری نداشتم شاید به 300مگ هم نمیرسه
وفقط روزی یک ساعت چند سایت مشخص رد چک میکنم
اپدیت برنامه ها رو هم خاموش کردم
اما دیروز که چک کردم دیدم از دفعه قبل تا حالا 1.5 گیگ از حسابم کم شده
همسایه هامون هم اکثرا پیرمرد هستن یا اصلا کامپیوتر ندارن نمیدونن دانلود چیه
از یکی از کارمندا که تو وب طرفداری میکنن گفتم
گفت که به خاطر صفحات هر صفحه سه مگ حداقل حجم میبره
خلاصه پیچوندمون