arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۶۹۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۲۱ - ۰۷ تير ۱۳۹۳

فان‌خال: مکزيک از شيلي قوي‌تر است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربي هلند در آستانه بازي با مکزيک به تمجيد از اين تيم پرداخت. او همچنين ابراز اميدواري کرد تيمش بازي‌هاي زيبايي را در ادامه جام بيستم نشان دهد.
 

  هلند و مکزيک فردا شب در ديداري حساس از مرحله يک هشتم نهايي جام‌جهاني روبه‌روي هم قرار مي‌گيرند.

لوئيس فان‌خال، سرمربي تيم ملي هلند پيش از بازي تيمش برابر مکزيک گفت: مکزيک تيم خوبي است و فکر مي‌کنم بازي سخت و پيچيده‌اي برابر اين تيم داشته باشيم. به نظرم مکزيک از شيلي بهتر است و طبيعتا بازي با آنها از بازي با شيلي سخت‌تر است. آنها در اين جام در تمام خطوط تيم برتري داشتند و فکر مي‌کنم بازي نزديکي برابر اين تيم داشته باشيم. براي من جاه‌طلبي بازيکنانم اهميت بيشتري دارد. بازيکنانم بايد به خودشان باور داشته باشند. خوشحالم که موفق شديم هر سه ديدار خود را در مرحله گروهي با برد به پايان برسانيم. بايد جاه‌طلب باشيم و خودمان را براي ديداري حساس در مرحله حذفي جام جهاني آماده کنيم.

سرمربي تيم ملي هلند درباره رويارويي با ميگل هررا، سرمربي مکزيک گفت: هررا مربي پرشوري است و خيلي دوست دارم تا با او روبه‌رو شوم. بازيکنان مکزيک تلاش زيادي براي موفقيت تيمشان مي‌کنند. آنها همگي در خدمت تيمشان هستند.

فان‌خال در ادامه گفت: تيم من براي بازي با اسپانيا 5 هفته تمرين کرد. براي بازي با استراليا و شيلي کمتر از 5 روز تمرين کرديم و همين شرايط را براي بازي با مکزيک داشتيم. در واقع آمادگي ما براي بازي با اسپانيا غيرطبيعي بود و بايد خودمان را براي بازي‌هاي پرفشار آماده کنيم.

سرمربي لاله هاي نارنجي در پايان گفت: ميليون‌ها نفر در جهان امسال از بازي‌هاي تيم من لذت بردند. ما بازي‌هاي خوب و زيبايي را در جام‌جهاني به نمايش گذاشتيم و دوست دارم تيمم همين روند را در ادامه داشته باشد.

هلند فردا شب ساعت 20:30 دقيقه به وقت ايران در چهارمين ديدار خود در جام جهاني برابر مکزيک به ميدان مي‌رود.

نظرات بینندگان